برای ثبت سفارش فیلترشکن خود را خاموش کنید.
لگ زنانه

چطور جوراب خود را با لگ ست کنیم

چطور جوراب خود را با لگ ست کنیم-

جوراب از جمله پوشیدنی های بسیار مهم می باشد که در صورت عدم انتخاب درست آن، کل تیپ و استایل شما زیر سوال می رود. انتخاب جنس های مختلف جوراب بستگی به تیپ شما و فصلی که در آن هستید، خواهد داشت. از آنجا که پاها جزء قلب دوم ما محسوب می شوند باید جورابی را انتخاب کنیم که ضمن زیبایی، سلامت و بهداشت پا ها را نیز تامین نماید.

در این مقاله در مورد انواع جنس های مختلف جوراب و اینکه چطور جوراب خود را با لگ ست کنیم می پردازیم تا از این پس در خرید و انتخاب لگ دقیق تر عمل نمایید.

لگ مخمل آبی کاربنی

انواع جنس های مختلف جوراب

جوراب پنبه ای

از میان جنس های مختلف جوراب، جنس پنبه ای همیشه حرف اول را در حفظ سلامتی پا می زند. جوراب پنبه ای از الیاف پنبه تولید شده است و بسیاری از افراد از پوشیدن جوراب پنبه ای احساس راحتی می کنند.

لگ مخمل مشکی

 

انواع جوراب پنبه ای مردانه، جوراب پنبه ای زنانه و جوراب پنبه ای بچگانه در بازار موجود است که افراد می توانند با توجه به سلیقه خود آن را در مدل های مختلفی مانند جوراب مچی پنبه ای، جوراب ساق دار پنبه ای و جوراب نیم ساق پنبه ای در طرح  و رنگ های متنوع تهیه و خریداری نمایند.

لگ مخمل رنگ قرمز

 

همچنین جوراب پنبه ای قیمت مناسبی داشته و شما می توانید این جوراب  را در مقایسه با سایر جوراب ها با قیمت ارزان تری خریداری نمایید.

ویژگی های جوراب پنبه ای در میان جنس های مختلف جوراب

لگ بوت کات تو کرکی نسکافه ای
  • جوراب پنبه ای از الیاف نخی و طبیعی تهیه شده است که امکان جریان هوا در آن به راحتی میسر است و این امر از بروز عرق و بوی بد در پا جلوگیری می نماید. افرادی که پاهایشان برای مدت زمان طولانی درون جوراب است، بهتر است از جوراب پنبه ای استفاده نمایند.
  • هنگام انتخاب جوراب برای نوزاد از میان جنس های مختلف جوراب، بهتر است نوع پنبه ای آن را انتخاب نمایید. جوراب پنبه ای نوزاد از الیاف کاملا طبیعی  و نرم بوده و برای پوست لطیف پای نوزاد بسیار مناسب بوده و هیچگونه حساسیتی ایجاد نمی کند.
  • انتخاب جوراب پنبه ای در تمام فصول سال، می تواند انتخاب هوشمندانه ای باشد، چرا که در فصل تابستان پای شما را خنک نگه می دارد و در فصل زمستان پاهای شما را از سرما حفظ می نماید.
لگ بوت کات تو کرکی مشکی
  • بسیاری از ورزشکاران برای جلوگیری از تجمع میکروب و ایجاد قارچ در پاهای خود از جوراب پنبه ای استفاده می کنند.
  • استفاده از جوراب پنبه ای برای حفاظت پا در محیط منزل نیز بسیار توصیه می شود. امروزه بسیاری از افراد از ترک و زبری پاهای خود شکایت دارند. این افراد می توانند از جنس های مختلف جوراب، نوع پنبه ای آن را در منزل بپوشند.
  • جوراب پنبه ای در انواع مختلفی تولید می شود، جوراب پنبه ترک یکی از مرغوب ترین جوراب های موجود در بازار است که کیفیت بسیار بالای آن باعث شده است از تقاضای بسیار بالایی در بازار برخوردار باشد.

جوراب حوله ای

جوراب حوله ای یکی دیگر از انواع جنس های مختلف جوراب می باشد که در این چند سال اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این جوراب در انواع مختلفی از جمله جوراب های حوله ای ورزشی، جوراب حوله ای زنانه، جوراب حوله ای مردانه و جوراب حوله ای بچگانه تولید و در بازار عرضه می شود. همچنین این گونه جوراب ها با توجه به ضخامتی که دارند در فصول مختلف سال مورد استفاده قرار می گیرند.

لگ بوت کات تو کرکی سبز کله غازی

جوراب حوله ای ضخیم

این جوراب برای فصل زمستان بسیار مناسب بوده و پاها را گرم نگه می دارد. در گذشته اکثر افراد از جوراب های بافتنی برای گرم نگه داشتن پاهای خود استفاده می کردند. اما جوراب حوله ای در مقایسه با جوراب بافتنی از کشسانی بسیار بیشتری برخوردار بوده و ضمن اینکه پا را بسیار گرم نگه می دارد، به راحتی نیز پوشیده می شود.

لگ چرم قهوه ای

جوراب حوله ای معمولی

جوراب حوله ای معمولی برای استفاده در فصل های بهار و پاییز بسیار مناسب می باشد. جوراب حوله ای از میان جنس های مختلف جوراب بسیار نرم تر بوده و با توجه به اینکه نوع مرغوب آن از الیاف پنبه ای تهیه شده است، موجب تعریق و ایجاد بوی بد در پا نیز نمی شود.

لگ بافت lv

جوراب حوله ای ورزشی

با توجه به خاصیت ضد تعریق جوراب حوله ای، جنس اکثر جوراب های مرغوب و با کیفیت ورزشی حوله ای بوده و از خستگی پا در طول فعالیت و ورزش جلوگیری می نماید.

لگ چرم سرمه ای

جوراب پشمی

جوراب پشمی از آن دسته جوراب هایی است که از دوران گذشته در فصول سرد سال به ویژه در شب های بلند زمستان توسط بسیاری از مردم مورد استفاده قرار می گرفت. جوراب پشمی همانطور که از نامش پیداست از الیاف پشمی تهیه شده است. در میان انواع جنس های مختلف جوراب، پشم خاصیت گرمادهی بسیار بالایی داشته و مناسب فصل زمستان می باشد. شما می توانید در بازار انواع جوراب پشمی دست بافت و همچنین ماشینی را تهیه و خریداری نمایید.

لگ کبریتی تو کرکی شیری

نحوه تولید جوراب پشمی دست بافت

برای تهیه جوراب پشمی دست بافت، ابتدا پشم گوسفندان را شسته و در زیر نور خورشید خشک می نمایند. بعد از این مرحله با استفاده از شانه مخصوص، پشم ها را شانه می نمایند تا گره های موجود در پشم باز شده و پشم ها آماده قرار گرفتن در دستگاه ریسندگی شوند.

لگ کبریتی کرکی مشکی

سپس نخ پشمی تهیه شده آماده برای بافت جوراب می باشد. جوراب پشمی دست بافت حاصل هنر دستان روستاییان هنرمند و زحمتکش می باشد. شما با خرید و پوشیدن این جوراب می توانید از نرمی و گرمای فوق العاده آن بهره مند شوید. گرم نگه داشتن پا در فصول سرد سال باعث می شود از انواع درد پا از جمله واریس و گرفتگی عضلات پا … در امان باشید.

لگ کبریتی کرکی کله غازی

مانتو جنس بابوس، یک مانتو بسیار نرم و لخت است، جنس آن خنک می باشد و برای فصل تابستان مناسب است. با پارچه بابوس، شلوار، پیراهن، دامن، تاپ و شومیز دوخت می شود. بابوس یک پارچه غیر کشی است و آبرفت ندارد.

این پارچه در اثر شست و شو تغییر رنگ نمی دهد. این پارچه چروک پذیری کمی دارد. مانتو بابوس می توان با لگ های براق و کبریتی ست نمود. مانتو تابستانه بابوس در مدل های جلو بسته، جلو باز، کوتاه و بلند دوخت شده است و متناسب با اندام خود می توانید ست کنید.

خرید لگ مشکی

نتیجه نهایی

همانطور که ذکر شد جوراب از آن دسته پوشاکی است که از تنوع بالایی در جنس و طرح برخوردار است. همچنین خانم ها نیز می توانند علاوه بر جوراب های زنانه شیشه ای و پارازین از جوراب های اسپرت و حوله ای نیز با توجه به فصل استفاده نمایند. جوراب آقایان نیز نسبت به گذشته متنوع تر شده و آقایان می توانند از انواع مختلف جوراب مردانه استفاده نمایند.

خرید لگ چرم

سارافون جلو بسته راسته یا کلوش که روی آن کت پوشیده می شود، برای شما یک استایل اسپرت ایجاد می کند. در فصل زمستان می توان کت های چرمی روی سارافون پوشید. مانتو جنس کرپ، آستین کیمونو می توان در دانشگاه پوشید و با لگ های کبریتی ست نمود.

مانتو یقه انگلیسی جزو مدل های محبوب است که می توانید زیر آن شومیز رنگ سفید بپوشید. مانتو خمره ای، یک مدل مانتو جلو بسته پوشیده می باشد که برای افراد قد بلند مناسب می باشد، این مانتو سبک و خنک است و برای فصل بهار و تابستان مناسب می باشد.

خرید لگ مخمل بنفش

یکی از اصول خوش تیپی، هماهنگ کردن روسری یا شال با مانتو می باشد. مانتو رنگ زرشکی با روسری به رنگ های سبز لجنی، کرم، سفید و زرد ست می شوند. مانتو رنگ آبی می توان با شال به رنگ های سفید، سرمه ای، لیمویی، قرمز، صورتی و بنفش ترکیب نمود. اگر می خواهید استایل خاصی داشته باشید، می توانید رنگ آبی با رنگ نارنجی ست کنید.

مانتو رنگ طوسی با روسری به رنگ های سبز، زرشکی، صورتی، قهوه ای و سرمه ای ست می شوند. رنگ های پاستیلی می توان با رنگ طوسی ست نمود. برای اینکه استایل جذابی داشته باشید، طبق رنگ مکمل مانتو خود رنگ شال یا روسری انتخاب کنید.

لگ مخمل آبی
لگ مخمل قهوه ای

اگر می خواهید استایل شیکی داشته باشید باید مانتویی انتخاب کنید که با لگ شما هماهنگ باشد. مدل و جنس برای یک مانتو بسیار مهم است. مانتو مجلسی برای مهمانی ها، مانتو اسپرت برای پیاده روی عصرانه، مانتو رسمی برای قرارهای کاری مناسب می باشد.

رنگ پوست نیز جزو فاکتورهای بسیار مهمی است که در خرید مانتو باید به آن توجه کنید. اگر می خواهید رنگ پوست شما روشن تر دیده شوید، مانتو رنگ روشن انتخاب کنید. اگر می خواهید جدی تر به نظر بیایید، مانتو رنگ تیره بپوشید.

لگ مشکی قزن دار

 فروشگاه اینترنتی پوشاک نوین از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی می باشد که انواع لگ های زنانه به قیمت مناسب برای فروش داریم.

همه انسان ها دوست دارند زیبا و جوان به نظر برسند. پوشیدن لباس های که ما را جوان تر نشان می دهد برای همه ما جذاب می باشد. لگ های ساده، پارچه های لطیف، کمربند روی لباس، اکسسوری های ساده و ظریف، لباس های اکلیلی، لباس های کم حجم، کفش پاشنه دار، جوراب بلند و تیشرت های طرح دار از جمله لباس های هستند که ما را جوان تر نشان می دهند.

رنگ های زرد، آبی روشن، فیروزه ای، ارغوانی و سرمه ای ما را جوان تر نشان می دهد. لباس های مشکی و لباس های جنس جیر سن شما را بیشتر نشان می دهد.

2 نظرات

  1. 8 استایل شیک با لگ
    آبان 3, 1402 در 12:46 ب.ظ

    […] پارازین از جوراب های بسیار نازک می باشد و در صورتی که از الیاف مرغوبی تهیه نشده باشد، از عمر کوتاهی برخوردار بوده و خیلی زود […]

  2. […] قطعا کتونی فشیون به شما پیشنهاد داده می شود. در این مقاله می خواهیم در مورد اینکه چگونه کتونی با لگ ست کنیم، صحبت […]

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد سفارش ، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • توضیحات
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
  • ویژگی ها
  • افزودن به سبد خرید
بیرون کلیک کنید
مقایسه
0
0