برای ثبت سفارش فیلترشکن خود را خاموش کنید.
لگ زنانه

چطور مانتو پانچ بدوزم

چطور مانتو پانچ بدوزم

چطور مانتو پانچ بدوزم؟ مانتو پانچ یک مانتو ساده و راحت است و حتی اگر خیاط هم نیستید، به راحتی می توانید این مانتو را بدوزید. مانتو پانچ را می توان با پارچه های نخی، پشمی و طرح دار دوخت. مانتو پانچو ساده را می توان بدون الگو دوخت فقط کافی است یک سری برش روی پارچه ایجاد کنید. وسایل مورد نیاز: پارچه، قیچی، صابون، خط کش و متر.

ابتدا پارچه را به صورتی تا بزنید که به شکل مربع ایجاد شود. بعد از تا زدن، نقطه وسط پارچه را پیدا کرده و سپس با کمک صابون و خط کش یک خط عمودی تا پایین رسم می کنید. سپس با قیچی برش می دهید. فقط همان قسمت پارچه رویی برش بزنید. همان قسمت که برش داده اید، برای برش یقه آن، به کمک بشقاب، نیم دایره بکشید و سپس برش بزنید.

در مرحله آخر، لبه های برش خورده را دوری دوزی می کنیم. پانچ شما آماده است. اگر می خواهید پانچ شما کمربند داشته باشد، قسمت کمر برش می دهید و کمربند در آن قرار می دهید. برای دوخت پانچو به صورت کله قندی، قسمت پایین را به صورت هلالی برش بزنید و برای یقه آن به صورت نیم دایره برش بزنید و برای اینکه جلو بسته باشد، قسمت جلو را برش نزنید.

پانچو از لباس سنتی آمریکای جنوبی الهام گرفته شده است. پانچو با لگ های دمپا جذب شیک تر می شود چون حجیم بودن بالا تنه و اندامی بودن پایین تنه شما را جذاب تر نشان می دهد. لگ های دمپا گشاد با پانچو زیبا نمی شود و شما را شلخته نشان می دهد. اگر پانچو شما طرح دار است زیر آن تیشرت یا تاپ ساده بپوشید.

چگونه مانتو جلو باز را جلو بسته کنیم

چگونه مانتو جلو باز را جلو بسته کنیم

اگر مانتو جلو باز دارید و برایتان تکراری شده است و دوست دارید آن را به مدل جلو بسته تبدیل کنید، باید بگوییم بسیار راحت است. فقط کافی است چند عدد دکمه فشاری یا قابلمه ای در دو طرف مانتو بدوزید. دکمه به رنگ های سفید، مشکی و طلایی برای همه مدل مانتو مناسب است. دکمه ریلی هم می توانید استفاده کنید که بستگی به قد مانتو دارد. ابتدا اندازه گیری کنید و سپس دکمه ریلی دو طرف سجاف مانتو بدوزید.

برای جلو باز کردن مانتو جلو بسته فقط کافی است با صابون خیاطی و خط کش یک خط فرضی قسمت جلوی مانتو بکشید و به وسیله قیچی تا قسمت یقه برش دهید. لبه های برش زده شده را به اندازه 1.5 سانتی متر تا بزنید و بدوزید. اگر می خواهید مانتو شما دکمه دار باشد، جای دکمه را مشخص کنید. به راحتی مانتو شما جلو باز خواهد شد.

آیا مانتو بلند برای قد کوتاه مناسب است

آیا مانتو بلند برای قد کوتاه مناسب است

اگر قد شما کوتاه است و دوست دارید مانتو بلند بپوشید، بهتر است رنگ شلوار، شال و کیف شما همرنگ باشد تا قد بلندتر دیده شوید. رنگ های تیره شما را قد بلندتر و لاغرتر نشان می دهد. مانتو به رنگ های مشکی و سرمه ای برای شما مناسب است. مانتو بلند چسبان بپوشید تا خطوط بدن شما مشخص باشد و شما را باریک تر و بلندتر نشان دهد.

مانتو راه راه عمودی برای شما مناسب است چون شما را لاغرتر و بلندتر نشان می دهد. طرح های شلوغ با خطوط افقی اصلا برای شما مناسب نیست. وجود کمربند ظریف که روی مانتو قرار دهید موجب می شود که پاهای شما کشیده تر نشان داده شود و به دنبال آن قد بلندتر دیده شوید.

ایا مانتو لی مد است

ایا مانتو لی مد است

مانتو لی یا جین همیشه مد بوده است و خواهد بود. لی در همه فصول سال کاربرد دارد و شما می توانید با انواع شال و شلوار ست کنید. جنس لی ضخیم است و دیر پاره می شود و در رنگ بندی مشکی و آبی در بازار موجود است. با مانتو لی یا کت جین می توانید ست های جذابی ایجاد کنید.

آیا مانتو مشکی رو میشه رنگ کرد

آیا مانتو مشکی رو میشه رنگ کرد

قبل از رنگ کردن مانتو مشکی، باید رنگ قبلی را پاک کنید. جنس مانتو در رنگ پذیری بسیار مهم است. پارچه ریون سریع رنگ به خود می گیرد و به سرعت هم رنگ خود را از دست می دهد. پارچه کرپ به سختی رنگ می گیرد و خیلی راحت رنگ خود را از دست می دهد. پارچه فاستونی مانند ریون است، رنگ پذیری سریعی دارد و به سرعت نیز از دست می دهد. بهترین پارچه برای رنگ کردن کتان است، این پارچه به سرعت رنگ به خود می گیرد و خیلی دیر رنگ خود را از دست می دهد.

رنگ کردن مانتو مانند رنگ کردن شلوار است که در مقاله های قبلی در مورد آن به صورت کامل توضیح دادیم.

1 نظر

  1. […] تیشرت را به نیم تنه تبدیل کنیم؟ اگر یک تیشرت قدیمی دارید و می خواهید آن را تغییر دهید، می توانید بسیار […]

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد سفارش ، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • توضیحات
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
  • ویژگی ها
  • افزودن به سبد خرید
بیرون کلیک کنید
مقایسه
0
0