برای ثبت سفارش فیلترشکن خود را خاموش کنید.
لگ زنانه

برای روز مادر چه مدل لگی بخریم؟

برای روز مادر چه مدل لگی بخریم؟

روز مادر و روز زن یک روز خاص برای تمام خانم های ایرانی می باشد. با دادن یک کادو کوچک به مادر یا همسر خود به او می فهمانیم که به یاد او بودیم و قدر دان تمام زحمات او طی این سال ها هستیم.

بهتر است کادویی که برای همسر یا مادر خود تهیه می کنید مناسب سلیقه او باشد و بتواند از آن استفاده کند. اگر می خواهید برای او لباس بخرید حتما به سایز و رنگ دقت کنید. نیازی نیست حتما کالای گران قیمت و برند بخرید. خرید یک جنس باکیفیت مهم است و مهم تر از همه این است که شما به یاد او بودید. سوال مهم: برای روز مادر چه مدل لگی بخریم؟

اگر همسر یا مادر شما ورزشکار هست، پیشنهاد می کنیم لگ های آنتی سلولیت و براق تهیه کنید چون برای باشگاه مناسب می باشد. در رنگ بندی متنوع در سایت موجود است.

لگ لیمویی
لگ آنتی سلولیت قرمز

لگ سرمه ای
لگ آنتی سلولیت مشکی

اگر همسر یا مادر شما عاشق چرم است، لگ های چرم در رنگ بندی متنوع موجود است. در هنگام خرید حتما به سایز آن توجه کنید. لگ چرم جزو لگ های محبوب محسوب می شود و اگر به درستی نگه داری شود، سال ها می توانید از آن استفاده کنید. هرگز لگ چرم با ماشین لباسشویی نشوید، ماشین لباسشویی می تواند چرم را ترک، لکه یا کدر کند. اگر روی لگ چرم شما لکه ایجاد شده است می توانید با یک پارچه تمیز نمدار روی چرم بکشید تا لکه برطرف شود.

نرم کننده مخصوص لباس چرم با پنبه روی لگ بمالید، نرم کننده چرم را مرطوب نگه می دارد و از ترک خوردن آن جلوگیری می کند. نرم کننده هر دو ماه یکبار استفاده کنید.

لگ چرم قهوه ای

لگ چرم عسلی

لگ چرم سفید
لگ چرم مشکی
قیمت لگ چرم سرمه ای
لگ چرم زرشکی

برای فصل سرما، لگ های بافت، تو کرکی و مخمل عالی هستند. اگر همسر شما عاشق لگ های گرم و ضخیم است یکی از پیشنهادات ما به شما همین مدل لگ ها می باشد.

اگر چاق هستید بهتر است مانتو بلند جنس کرپ بپوشید، پارچه کرپ لخت است و اندام شما را متناسب تر نشان می دهد. مانتو رنگ مشکی، کفش پاشنه بلند و لگ جذب شما را لاغرتر نشان می دهد. مانتو رنگ زرد، آستین پفدار و کمربند، همه اینها برای شما یک مانتو مجلسی شیک ایجاد می کند که اندام شما را متعادل تر نشان می دهد.

اگر چاق هستید و دوست دارید مانتو کوتاه بپوشید، باید بدانید که مانتو کوتاه با آستین های کوتاه شما را لاغرتر نشان می دهد. لگ در جنس های مختلف برای خانم های سایز بزرگ موجود است که می توانید با انواع مانتو ست کنید.

لگ مخمل مشکی
لگ مخمل آبی
لگ مخمل قهوه ای
خرید لگ مخمل بنفش
لگ بافت سنتی

لگ بوت کات تو کرکی مشکی
لگ کبریتی کرکی مشکی
لگ مشکی داخل شنل

پارچه پنبه کبریتی بسیار محبوب است و برخی خانم ها عاشق این مدل پارچه هستند. لگ کبریتی در مدل های بغل چاکدار، بوت کات و جلو چاکدار برای فروش موجود است.

لگ آبی کاربنی

لگ بوت کات قرمز

لگ جلو چاکدار

از پارچه داکرون در دوخت مانتوهای اداری استفاده می شود. مانتوهای اداری می توان با لگ های براق، کبریتی دمپا جذب و چرم ست نمود. پارچه داکرون ضد حساسیت است و در مقابل لکه مقاوم می باشد.

از پارچه داکرون در دوخت پیراهن مردانه نیز استفاده می شود. پارچه داکرون دیر چروک می شود. داکرون رطوبت جذب نمی کند و برای دوخت لباس های ورزشی مناسب نیست.

هنگام خرید مانتو حتما به جنس آن توجه کنید. ویژگی پارچه های مختلف بشناسید و آگاهانه خرید کنید. اگر حساسیت پوستی دارید حتما دقت کنید، لباسی که می خرید برای پوست شما حساسیت ایجاد نکند.

اگر می خواهید لاغرتر و رسمی تر به نظر بیایید و موهای کوتاهی دارید، لباس مجلسی با یقه هفت برای شما مناسب می باشد. اگر شانه شما پهن تر است، بلوز با یقه هفت بلندتر بپوشید تا اندام شما متناسب تر نشان داده شود.

 یقه دکلته برای همه مدل مو مناسب می باشد. یقه دکلته، یقه آزادی است که بلندی آن روی سینه قرار می گیرد. بلوز با یقه قایقی برای همه مدل مو و فرم صورت مناسب می باشد. اگر صورت کشیده دارید، بلوز یقه قایقی بهترین گزینه برای شماست.

مانتو میکرو یک مانتو ضخیم است که در فصل پاییز استفاده می شود. مانتو میکرو می توان با انواع لگ ست نمود. پارچه میکرو جزو الیاف مصنوعی است و از پلی استر و پلی آمید تشکیل شده است. ضد آب، سبک، لطیف و مقاوم می باشد.

مانتو میکرو ایستایی زیبایی در بدن دارد و نیازی به اتوکشی ندارد. آبرفت ندارد و در تنوع رنگی بالا در بازار موجود می باشد. پارچه میکرو در مدل های ساده، کجراه و میله ای در بازار موجود است. از همه مدل های پارچه میکرو در دوخت مانتو و پالتو استفاده می شود.

قیمت لگ های ما بین 200 هزار تومان الی 400 هزار تومان است. شما با کمترین هزینه می توانید بهترین کادو تهیه کنید. لگ و شلوار جزو کالاهای پر مصرف هر خانم ایرانی می باشد و مطمئن باشید با این کادو همسر یا مادر خود را خوشحال خواهید کرد. همه لگ ها تضمینی می باشند.

1 نظر

  1. […] ساله 14 فوریه که مصادف با 25 بهمن است را روز عشق یا ولنتاین می گویند. این روز یک جشن مسیحی است برای بزرگداشت یک […]

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد سفارش ، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • توضیحات
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
  • ویژگی ها
  • افزودن به سبد خرید
بیرون کلیک کنید
مقایسه
0
0