برای ثبت سفارش فیلترشکن خود را خاموش کنید.
لگ زنانه

لگ قرمز مخصوص شب یلدا

لگ قرمز مخصوص شب یلدا

شب یلدا یکی از جذاب ترین شب های پاییز است که ما را به فصل زمستان وصل می کند. از جذابیت های این شب این است که به دیدار پدر بزرگ، مادر بزرگ و اقوام می رویم. تنقلات شب یلدا مصرف می کنیم، فال حافظ می گیریم و در کل آن شب را با شادی و خوشی برگزار می کنیم. در این مقاله می خواهیم لگ رنگ قرمز در مدل های مختلف که مخصوص شب یلدا هست را معرفی کنیم.

در شب یلدا از رنگ های قرمز و سبز استفاده می شود و خیلی از مغازه دارهای لباس ویترین خود را با رنگ های قرمز و سبز تزیین می کنند. دغدغه همه خانم ها در این شب این است که چه مدل لباسی بپوشند. لباسی که تم سبز و قرمز داشته باشد و آن ها را جذاب تر نشان دهد. این دغدغه برای عروس خانم ها بیشتر است چون طبق رسم ما ایرانی ها در این شب برای عروس خانم ها شب ویژه ای می باشد.

شب یلدا چی بپوشیم؟

رنگ قرمز با رنگ سبز به خوبی مکمل می شود. لگ براق رنگ قرمز یا زرشکی را می توانید با شومیز طرح دار رنگ سبز سدری ست کنید. اگر دوست ندارید قرمز بپوشید می توانید رنگ های صورتی یا گلبهی انتخاب کنید.

لگ براق قرمز

پیراهن ساتن رنگ مشکی با لگ بغل چاکدار رنگ قرمز زیبا می شود. لگ های چرم می توان با تیشرت های اورسایز ست نمود. تیشرت اورسایز با لگ براق و کتونی رنگ سفید یک استایل زیبا برای دورهمی های دوستانه می باشد. تیشرت اورسایز گره بزنید و روی آن کت جین بپوشید و با لگ کبریتی ست کنید، این استایل برای مهمانی ها مناسب است.

اگر قد کوتاهی دارید، لباس سرهمی می تواند شما را بلندتر نشان دهد. لباس های سرهمی از بالا به پایین تک رنگ هستند و می تواند شما را بلندتر نشان دهد. لباس سرهمی برای اندام مستطیلی نیز مناسب است.

لگ بغل چاکدار قرمز

اگر عاشق مخمل هستید، لگ مخمل رنگ قرمز با پیراهن مخمل رنگ قرمز ست کنید و یک استایل تک رنگ بسازید.

لگ مخمل قرمز

پیراهن کرپ با لگ بوت کات رنگ قرمز ترکیب می شود. پارچه کرپ شما را شکیل تر نشان می دهد.

لگ بوت کات قرمز

برای تیپ بیرون خود می توانید لگ چرم زرشکی با بارونی رنگ مشکی ست کنید. می خواهید پلیور بخرید و آن را با لگ چرم ست کنید. قبل از خرید حتما باید اندام خود را به خوبی بشناسید تا بتوانید بهترین خرید داشته باشید. خانم های که اندام ساعت شنی دارند بهتر است پلیورهای سبک و چسبان بپوشند.

اندام گلابی شکل، پلیورهای کوتاه برایشان مناسب است. اندام سیبی شکل، پلیورهای بلند با یقه های هفت، ملوانی و دلبری مناسب می باشد. خانم های قد بلند و لاغر، پلیورهای ضخیم با کمربند، اندام آن ها را شکل می دهد و زیباتر می کند. خانم های که نیم تنه کوتاه و پاهای بلند دارند، پلیور بلند گزینه مناسبی برایشان می باشد.

لگ چرم زرشکی

لگ کبریتی دمپا جذب رنگ قرمز با انواع پیراهن و شومیز ست می شود.

لگ جلو چاکدار قرمز

اگر می خواهید تیپ خاص و جدید داشته باشید لگ جلو چاکدار رنگ قرمز با شومیز رنگ سفید ترکیب کنید.

لگ جلو چاکدار قرمز

رژ رنگ قرمز بزنید که برای این شب مناسب است ولی آرایش غلیظ نکنید چون آرایش غلیظ با رژ قرمز جذاب نمی شود. زیورآلات ظریف با رنگ های قرمز و سبز استفاده کنید. کمربند، کفش، کیف و توربان خود را با تم های یلدایی انتخاب کنید.

لگ براق زرشکی

پا قلب دوم ماست و محافظت از آن بسیار مهم است. جوراب زیر زانو از جوراب ساق دار کمی بلندتر است و در استایل های غیر رسمی به همراه شلوارک یا دامن پوشیده می شود.

جوراب بالای زانو مدل های مختلفی دارد که می توان به توری، رنگ پا، ضخیم، ورزشی، شیشه ای و فانتزی اشاره نمود. جوراب بالای ران از بالای زانو بلندتر است. جوراب های بالای زانو و بالای ران جزو جوراب های محبوب بین خانم ها می باشند. جوراب های تا به تا یا لنگه به لنگه جزو جوراب های فانتزی می باشند که میان نسل جوان محبوب می باشد.

لگ براق لاتکس زرشکی

جوراب بخشی از پوشش ماست، رنگ و طرح یک جوراب روی کل استایل ما تاثیرگذار می باشد. جورابی که می پوشید باید مطابق بافت و جنس شلوار شما باشد. جوراب های ضخیم مانند جوراب های پشمی با لگ های مخمل یا بافت ست می شوند. جوراب ساق کوتاه با کفش کالج ست می شود.

لگ آنتی سلولیت قرمز

با تیپ رسمی خود جوراب های طرح دار رنگی نپوشید. جوراب رنگ تیره فقط برای استایل های رسمی مناسب می باشد. جوراب طرح دار با شلوار ساده و جوراب ساده با شلوار طرح دار هماهنگ می باشد. قانون رنگ ها را حتما رعایت کنید.

لگ براق صورتی

بلوز دورس با لگ های تو کرکی دمپا جذب ست می شوند. برای ماندگاری بیشتر بلوزهای دورس بهتر است با دست شسته شوند. شست و شوی بیش از حد بلوز دورس بافت آن را خراب می کند. برای شستن بلوز دورس نیازی به شوینده های قوی نیست، سرکه یک شوینده ملایم است که به خوبی بلوز دورس پاک می کند.

از خشک کن لباسشویی برای خشک کردن بلوز دورس استفاده نکنید. خشک کن لباسشویی به بافت بلوز دورس ضربه وارد می کند. بعد از شست و شو بلوز دورس آویزان نکنید بلکه روی یک سطح صاف پهن کنید تا خشک شود.

لگ بوت کات صورتی روشن
لگ براق لاتکس نارنجی
لگ براق لاتکس صورتی

هر مکان و موقعیت استایل مخصوص به خودش را دارد. شب یلدا مثل هر مهمانی دیگر استایل مخصوص به خودش را دارد. لباس دکلته یک پیراهن مجلسی است که می توانید در شب یلدا بپوشید. پیراهن کوتاه با رنگ پاستیلی گزینه دیگری است که می توانید در شب یلدا بپوشید. پیراهن کوتاه با جوراب شلواری طرح دار ست کنید. اکسسوری های چوبی برای این استایل مناسب می باشد.

پیراهن ماکسی بلند که جنس پارچه آن براق باشد یک گزینه جذاب است که می توانید در شب یلدا بپوشید. پیراهن های سرهمی در جنس های چرم، پنبه و جین برای مهمانی شب یلدا مناسب می باشد.

به نظر شما برای شب یلدا چی بپوشیم تا خوش استایل تر نشان داده شویم؟

1 نظر

  1. […] سال نو میلادی را جشن می گیرند. آغاز سال نو میلادی با روز کریسمس متفاوت می باشد. آغاز سال جدید میلادی اول ژانویه می […]

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد سفارش ، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • توضیحات
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
  • ویژگی ها
  • افزودن به سبد خرید
بیرون کلیک کنید
مقایسه
0
0