برای ثبت سفارش فیلترشکن خود را خاموش کنید.
لگ زنانه

ارسال رایگان به مناسبت بلک فرایدی

بلک فرایدی

به آخرین جمعه ماه نوامبر و روز بعد از شکرگزاری در آمریکا، بلک فرایدی می گویند. این روز آغاز خرید برای کریسمس می باشد. این روز تعطیل نیست ولی اکثر شرکت ها به کارمندهای خود مرخصی می دهند تا به خرید خود برسند. این سنت از آمریکای شمالی آغاز شد و به کشورهای دیگر نیز سرایت پیدا کرد. امروزه اکثرا کشورها در این روز اجناس خود را به صورت حراج و باتخفیف به فروش می رسانند. سایت پوشاک نوین در نظر دارد کلیه اجناس خود را به مناسبت بلک فرایدی به صورت رایگان ارسال کند. اکثر فروشگاه ها از بامداد فروش خود آغاز نموده و مردم نیز برای خرید محصولات هجوم می آورند.

در سال 2005 برای اولین بار دوشنبه آنلاین یا سایبر ماندی یک مناسبت بین المللی در اکثر کشورها از جمله آرژانتین، کانادا، انگلستان، فرانسه و … برگزار شد برای افرادی که از جمعه سیاه جامانده اند. این افراد می توانند به صورت آنلاین و خیلی راحت اجناس خود را تهیه کنند.

جمعه سیاه بهترین روز برای فروشنده ها هست چون بیشترین فروش تجربه می کنند و هیچ فروشنده ای ضرر نمی کند. همه برندها با ارائه بیشترین تخفیف در تلاش هستند که بیشترین مشتری جذب خود کنند.

جمعه سیاه

در طی سال های اخیر فروش در روز جمعه سیاه بیشتر به صورت آنلاین صورت می گیرد. سایت پوشاک نوین نیز در روز جمعه سیاه همه ارسالی ها را رایگان کرده است. حتی خرید یک عدد لگ نیز رایگان می باشد و نیازی نیست نگران هزینه پست باشید.

برای اینکه بتوانید در این روز بهترین خرید داشته باشید، از چند هفته یا چند ماه قبل پول خود را پس انداز کنید. لیست خریدهای خود را یادداشت کنید تا موقع خرید سردرگم نشوید. از سایت های معتبر خرید کنید. شرکت های آمازون، علی بابا و  ebay از اصلی ترین برگزار کننده های حراج جمعه در دنیا می باشند.

لگ بافت طوسی

مانتو کتی آستین پفی رنگ آبی با لگ براق رنگ صورتی یک استایل دخترانه جذاب می باشد. مانتو کتی ساده با لگ کبریتی دمپا جذب، یک استایل ساده است که برای قرارهای دوستانه مناسب می باشد.

برای جشن تولد می توانید مانتو سنتی چاک دار با لگ بوت کات رنگ روشن ست کنید. مانتو کتی طرح ساده رنگ نارنجی، لگ بغل چاکدار و روسری مینی جنس نخی، یک استایل لاکچری و خاص برای شما ایجاد می کند. مانتو کتی رنگ قهوه ای، شال و روسری رنگ کرم یا طوسی یک استایل کاربردی و جذاب می باشد.

لگ براق آبی چیک

طرح های سنتی با رنگ و لعابی که دارند روی مانتو رنگ کرم جلوه بیشتری پیدا می کنند، مخصوصا اگر این طرح ها روی قسمت آستین ها و پشت مانتو کار شده باشند، این مدل مانتو را می توان با لگ های کبریتی ست نمود.

مانتو مجلسی جنس کرپ که روی قسمت آستین ها، یقه و جیب آن ها سنگ دوزی شده است برای مراسمات و مهمانی ها مناسب می باشد. مانتو رنگ کرم که روی آن طرح قشقایی رنگ سرخابی کار شده است، یک مدل زیباست که با انواع لگ های زنانه ست می شود.

خرید لگ چرم
لگ مخمل مشکی

تونیک زنانه در مدل های مختلفی در بازار موجود است که می توانید با لگ ست کنید. تونیک کافتان، تونیک جلو چاکدار، تونیک بلند، تونیک کوتاه، تونیک نامتقارن، تونیک ابریشمی و تونیک بافت از جمله تونیک های موجود در بازار می باشند.

تونیک کافتان در عین راحتی بسیار شیک و باکلاس می باشد. تونیک کافتان را می توان با لگ مشکی و صندل طرح هندی ست نمود. وجود کمربند روی تونیک موجب می شود که استایل شما نمای زیباتری داشته باشد. تونیک ابریشمی برای مجالس و مهمانی ها مناسب است و حتما زیورآلات جنس طلا در این استایل داشته باشید.

لگ بوت کات تو کرکی مشکی
لگ کبریتی کرکی مشکی
لگ مخمل آبی
لگ بوت کات تو کرکی سبز کله غازی
لگ بوت کات تو کرکی سبز یشمی
لگ بوت کات تو کرکی کرم

پیراهن رنگ نارنجی می توانید با لگ رنگ سفید ست کنید. سفید رنگ خنثی و نماد پاکی است و ترکیب نارنجی و سفید برای روزهای گرم تابستان مناسب می باشد. آبی یک رنگ سرد است و با رنگ نارنجی در تضاد می باشد، می توانید رنگ نارنجی با رنگ آبی ست کنید.

رنگ نارنجی می توان با رنگ مشکی ست نمود. اکسسورهای رنگ مشکی در این استایل بسیار زیبا خواهد شد. رنگ نارنجی می توان با رنگ های بژ و شکلاتی ست نمود و یک استایل پاییزی برای روزهای سرد سال ایجاد کرد.

لگ بافت lv

1 نظر

  1. […] را با شادی و خوشی برگزار می کنیم. در این مقاله می خواهیم لگ رنگ قرمز در مدل های مختلف که مخصوص شب یلدا هست را معرفی […]

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد سفارش ، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • توضیحات
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
  • ویژگی ها
  • افزودن به سبد خرید
بیرون کلیک کنید
مقایسه
0
0