برای ثبت سفارش فیلترشکن خود را خاموش کنید.
لگ زنانه

راهنمای خرید کادو روز ولنتاین برای دختر

راهنمای خرید کادو روز ولنتاین برای دختر

هر ساله 14 فوریه که مصادف با 25 بهمن است را روز عشق یا ولنتاین می گویند. این روز یک جشن مسیحی است برای بزرگداشت یک شهید مسیحی به نام ولنتین قدیس می باشد.

خرید کادو برای عزیزانی که دوستشان داریم بسیار سخت هست و نیاز به دقت و وسواس زیادی دارد. روز ولنتاین جزو روزهای خاص هدیه دادن است. اگر می خواهید به همسر یا پارتنر خود کادو بدهید بهتر است طبق سلیقه و نظر او هدیه تهیه کنید. تم اصلی روز ولنتاین قرمز است چون رنگ قرمز رنگ عشق و انرژی می باشد. بهتر است کادو شما نیز تم رنگ قرمز داشته باشد.

هر کادویی تهیه می کنید حتما در کنار آن شکلات و دسته گل نیز وجود داشته باشد. وجود شکلات و دسته گل هم کادوی شما را زیباتر می کند و هم بیانگر عشق شما می باشد. شکلات در بسته بندی های شیک در بازار موجود است.

اگر برای خرید کادو سردرگم هستید و نیاز به راهنمایی دارید. یکی از پیشنهادات ما به شما خرید لگ های دخترانه برای روز ولنتاین می باشد. لگ جزو شلوارهای جذبی است که محبوب همه خانم ها هست. جزو لباس های پرمصرف و محبوب است که هر خانم ایرانی حداقل ده مدل لگ در طرح و رنگ بندی مختلف در کمد لباس خود دارد.

شال یک پوشش سر است که مربوط به بالاتنه می شود. هنگام ساختن یک استایل جذاب باید همه اجزا به درستی انتخاب شوند. شال بامبو یک شال محبوب است که در همه فصول سال کاربرد دارد.

شال بامبو از الیاف طبیعی تشکیل شده است و حساسیت زا نیست. این شال براق بوده و در موقعیت های رسمی و مجلسی کاربرد دارد. شال بامبو دورو است و رنگ بندی متنوعی دارد.

در فصل تابستان از شال های لنین و نخی استفاده کنید. شال های لنین در مدل های گیپوری و خامه دوزی شده در بازار موجود است. شال یک اکسسوری محبوب محسوب می شود که استایل شما را جذاب تر می کند.

لگ های قرمز و سفید در جنس های مختلف برای فروش داریم که می توانید برای عشق خود تهیه کنید. لگ های براق که در همه جا می توان پوشید. لگ های آنتی سلولیت که برای ورزش کردن مناسب است. لگ های کبریتی در مدل های بوت کات، جلو چاکدار و بغل چاکدار می توان با انواع مانتو و شومیز ست نمود. لگ بافت طرح سنتی برای خاص پسندان مناسب است. لگ چرم رنگ زرشکی و لگ مخمل رنگ قرمز برای روزهای سرد زمستان، پاها را گرم نگه می دارد.

لگ بغل چاکدار قرمز

پانچو جزو لباس های بسیار کاربردی هستند که در همه موقعیت های رسمی و غیر رسمی پوشیده می شوند. روی بلوز بافت خود می توانید مانتو پانچو پشمی بپوشید و برای تکمیل شدن استایل خود بوت مچی و لگ چرمی استفاده کنید. پانچو روی پیراهن یقه دار یا تاپ بپوشید، بوت ساق کوتاه چرم و لگ براق یک استایل زیبا برای شما ایجاد می کند.

برای فصل تابستان می توانید پانچو نخی با لگ کبریتی دمپا جذب و صندل رنگی ست کنید. زیر پانچو خود پیراهن نخی رنگ سفید بپوشید.

لگ بغل چاکدار سفید

لگ مخمل رنگ قرمز

لگ براق سفید

لگ بوت کات قرمز

لگ آنتی سلولیت قرمز
لگ براق قرمز هیوا
لگ جلو چاکدار قرمز
لگ چرم زرشکی
لگ براق لاتکس صورتی
لگ بوت کات صورتی روشن

لگ و شلوارهای مختلفی با هودی ست می شوند. لگ چرم رنگ زرشکی و بوت رنگ سفید با هودی ست می شود. لگ مخمل طرح ساده در رنگ بندی روشن را می توان با هودی ست نمود.

شلوارهای جین مام استایل و زاپ دار نیز با هودی هماهنگ هستند. اگر می خواهید جلوه کنید، هودی با لگ براق ست کنید. برای اینکه خوش استایل تر نشان داده شوید، لباس باکیفیت در رنگ بندی شاد بپوشید. اکسسوری های مانند ساعت و کمربند نیز تیپ شما را تکمیل می کنند. خوشبو باشید و لباس تمیز و اتو کشیده بپوشید.

لگ تو کرکی کله غازی
لگ براق طوسی روشن

برای رفتن به یک دورهمی دوستانه استایل های مختلفی می توان ایجاد نمود. پیراهن خالخالی می توان با لگ براق ست نمود. پیراهن های گلدار در سایزهای کوتاه و بلند برای دورهمی دوستانه مناسب می باشند. پیراهن جین و کت جین با لگ های چاکدار ست می شوند و یک استایل زیبا برای دورهمی ها می باشد.

شومیزهای ساده تک رنگ با لگ های شاین ترکیب زیبایی می شوند. پیراهن با آستین های پفی برای یک دورهمی عصرانه مناسب می باشد. کیف، کفش و اکسسوری ها استایل شما را تکمیل می کند.

1 نظر

  1. […] باشید که با زاپ دار کردن آن را دوباره بپوشید. در این مقاله به صورت کامل توضیح می دهیم که چگونه شلوار را زاپ دار […]

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد سفارش ، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • توضیحات
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
  • ویژگی ها
  • افزودن به سبد خرید
بیرون کلیک کنید
مقایسه
0
0