برای ثبت سفارش فیلترشکن خود را خاموش کنید.
لگ زنانه

تخفیف به مناسبت عید کریسمس

تخفیف به مناسبت عید کریسمس

امروزه در خیلی از کشورهای جهان آغاز سال نو میلادی را جشن می گیرند. آغاز سال نو میلادی با روز کریسمس متفاوت می باشد. آغاز سال جدید میلادی اول ژانویه می باشد. کریسمس سالروز به دنیا آمدن حضرت مسیح مصادف با 25 دسامبر است. کریسمس و عید پاک مهم ترین مناسبت های مذهبی مسیحیان کاتولیک، پروتستان و ارتودکس می باشد.

طبق اعتقاد مسیحیان، حضرت مسیح بعد از مصلوب شدن دوباره زنده شده است و به آسمان عروج پیدا کرده است و در این روز رستاخیز مسیح اتفاق افتاده است که به آن عید پاک می گویند.

جشن های مذهبی مسیحیان حدود 12 روز ادامه دارد که از 25 دسامبر آغاز شده و تا جشن خاج شویان در 6 ژانویه ادامه می یابد.

مذاهب مختلف مسیحی تاریخ یکسانی برای کریسمس ندارند و اختلاف دارند، برخی 25 دسامبر جشن می گیرند. برخی 7 ژانویه روز کریسمس می دانند و جشن می گیرند.

مسیحیان در روز کریسمس به کلیسا رفته و سرودهای مذهبی اجرا می کنند. درخت کاج در منزل خود را تزیین کرده و هدایایی زیر پای آن قرار می دهند.

بابانوئل پیرمردی چاق با لباس های قرمز و ریش سفید بلند که برای کودکان هدایایی می آورد نیز جزو مراسمات روز کریسمس می باشد. بابانوئل الهام گرفته شده از فردی به نام سنت نیکلاس در قرن چهارم میلادی است که این فرد مسیحیان از زندان نجات داده است.

لباس کریسمس زنانه

لباس کریسمس زنانه

چند سالی است که ایرنیان روز کریسمس جشن می گیرند و لباس های مخصوص کریسمس می پوشند. معمولا از تم سبز، قرمز و سفید در لباس های کریسمس استفاده می شود. لباس مخصوص کریسمس در مدل های زنانه، مردانه و بچه گانه در بازار موجود است.

لگ بوت کات جزو شلوارهای ترند است و ممکن است برایتان سوال باشد که این مدل لگ برای چه اندامی مناسب است و اینکه چگونه ست می شود. در لگ بوت کات فرم کلی پای شما مشخص نمی شود و افراد چاق می توانند بپوشند. اگر می خواهید لاغرتر دیده شوید بهتر است، لگ های رنگ تیره بپوشید.

لگ بوت کات شما را لاغرتر و بلندتر نشان می دهد. اگر می خواهید قد بلندتر دیده شوید، بهتر است مدل های روشن و طرح دار آن را انتخاب کنید. کمربند پهن به همراه لگ بوت کات استایل شما را بهتر نشان می دهد.

برای فصل تابستان می توانید مانتو بلند جلوباز با صندل های تخت ست کنید. برای استفاده روزمره می توانید مانتو بلند با کتونی اسپرت بپوشید. در فصل زمستان نیم بوت می توان با مانتو بلند ست نمود. نیم بوت در مدل های کشی، زیپی و بندی در بازار موجود است. نیم بوت بدون پاشنه برای استفاده روزمره مناسب است و نیم بوت پاشنه دار برای مهمانی ها و مجالس کاربرد دارد.

کفش کالج یک کفش راحتی است که برای استفاده روزمره مناسب است و با مانتو بلند ست می شود. مانتو رنگ نارنجی با کفش کالج رنگ آبی ست می شود.

لگ های براق، کبریتی، چرم و مخمل در رنگ قرمز، سفید و سبز برای فروش داریم که می توانید در جشن کریسمس بپوشید. به مناسبت عید کریسمس تخفیف ویژه در نظر گرفته ایم. بهترین تخفیف ارسال رایگان است که کلیه سفارشات در روز کریسمس به صورت رایگان ارسال می شود.

لگ چرم سفید

مینی اسکارف جنس ساتن، جذاب و براق می باشد. روسری مینی جنس ساتن در فصل تابستان برای شما یک استایل ماکسیمال ایجاد می کند. روسری ساتن می توان با کت جین و لگ براق ست نمود.

مینی روسری جنس توری برای مجالس مناسب است. مینی روسری جنس توری رنگ مشکی می توان با کت و لگ رنگ مشکی ست نمود، کفش پاشنه بلند استایل شما را جذاب تر می کند. مینی روسری جنس ابریشم برای افرادی که پوست و موی حساسی دارند مناسب می باشد، این مدل روسری گران قیمت است و ظاهر شما را بسیار زیبا نشان می دهد.

لگ بغل چاکدار سفید

خانم های که اندام آن ها به صورت مثلث وارونه می باشد بهتر است پالتو یقه بلند باریک بپوشند و قسمت کمر به پایین پالتو آن ها دارای پیله باشد. این مدل پالتو را می توان با لگ های چرم ست نمود. پالتو راسته طرح ساده برای اندام ساعت شنی مناسب می باشد. پالتو در رنگ بندی متنوع را می توان با لگ های تو کرکی ست نمود.

کت کراپ جدیدا ترند شده است. کت کراپ در رنگ های خاکستری، طوسی، مشکی، سفید، شیری و استخوانی یک لباس همه کاره است که با همه رنگ ها و طرح ها ست می شود.

لگ براق سفید
لگ بوت کات سفید
لگ بغل چاکدار قرمز
لگ مخمل رنگ قرمز
لگ بوت کات قرمز
لگ جلو چاکدار قرمز
لگ براق قرمز هیوا
لگ مخمل طوسی
لگ براق لاتکس زرشکی
لگ چرم زرشکی

پالتو جنس سوییت در فصل زمستان استفاده می شود. پارچه سوییت از خانواده چرم محسوب می شود با این تفاوت که از چرم نرم تر و نازک تر می باشد. پارچه سوییت نرم و بادوام است و شبیه به مخمل می باشد.

انعطاف پذیری خوبی دارد، تنخور زیبایی دارد و ضد حساسیت می باشد. پارچه سوییت دو نوع طبیعی و مصنوعی دارد. نوع طبیعی آن از چرم گاو، گوسفند، گوزن و بز تهیه می شود. پارچه سوییت طبیعی استحکام کمی دارد و باید با دست شست ولی پارچه سوییت مصنوعی می توان با لباسشویی شست و شو داد.

لگ آنتی سلولیت قرمز
لگ براق لاتکس صورتی
لگ بوت کات صورتی روشن

بهترین رنگ لگ برای افرادی که رنگ پوست سفید دارند، رنگ های سرمه ای، سبز پررنگ و قهوه ای می باشد. اگر رنگ پوست شما سفید است، رنگ خیلی روشن نپوشید چون شما را رنگ پریده نشان می دهد.

کسی که رنگ پوست اش سفید مایل به هلویی باشد، رنگ های سبز زیتونی، زمردی، آبی سلطنتی، خاکستری، عاجی و قهوه ای مناسب می باشد. افرادی که رنگ پوستشان سفید است و تن سرد دارند، رنگ های سرخابی، بنفش، زرد لیمویی، صورتی پررنگ و ارغوانی مناسب است.

1 نظر

  1. […] بهتر است کادویی که برای همسر یا مادر خود تهیه می کنید مناسب سلیقه او باشد و بتواند از آن استفاده کند. اگر می خواهید برای او لباس بخرید حتما به سایز و رنگ دقت کنید. نیازی نیست حتما کالای گران قیمت و برند بخرید. خرید یک جنس باکیفیت مهم است و مهم تر از همه این است که شما به یاد او بودید. سوال مهم: برای روز مادر چه مدل لگی بخریم؟ […]

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد سفارش ، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • توضیحات
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
  • ویژگی ها
  • افزودن به سبد خرید
بیرون کلیک کنید
مقایسه
0
0