برای ثبت سفارش فیلترشکن خود را خاموش کنید.
لگ زنانه

برای جشن هالووین چه شلوار لگی بپوشیم؟

برای جشن هالووین چه شلوار لگی بپوشیم؟

ریشه جشن هالووین به دو هزار سال پیش باز می گردد. مردمان ایرلند و اسکاتلند جزو افرادی بودند که سال نوی خود را اول نوامبر جشن می گرفتند. آن ها آخر اکتبر محصولات خود را برداشت می کردند و معتقد بودند مرز بین دنیای زنده ها و مردگان محو می شود و ارواح به زمین باز می گردند. به نظر شما برای جشن هالووین چه شلوار لگی بپوشیم؟

جشن هالووین

آن ها برای بزرگداشت این شب آتش بزرگی به پا می کردند، حیوانات خود را قربانی می کردند و لباس های از سر و پوست حیوانات تهیه می کردند چون که باور داشتند این لباس ها موجب دوری ارواح از آن ها می شود.

البته این سنت در آمریکا تغییر پیدا کرد، به طوری که فانوس های بر پایه کدو حلوایی طراحی و به هوا فرستادن، جشن های خانوادگی و دوستانه می گیرند. لباس های مبدل می پوشند، داستان های ترسناک تعریف می کنند. در حال حاضر این جشن در اروپا و آسیا نیز برگزار می شود.

کدو هالووین

در این شب خوراکی های مانند سیب، کیک، شکلات و … خورده می شود. ماسک یا گریم های ترسناک انجام می شود. یکی از مهم ترین بخش هالووین پوشیدن لباس های ترسناک که نماد شیطان، جادوگر، ارواح و …. می باشد.

شخصیت جوکر جزو افراد محبوبی است که از او برای لباس هالووین الهام گرفته می شود. فیلم ترسناک بازی مرکب نیز چند سالی است که ترند شده است. سبک گوتیک، روح سرگردان و اسکلت جزو استایل های محبوبی هستند که افراد زیادی طبق آن ها استایل هالووین خود را طراحی می کنند.

گریم هالووین

جشن هالووین چند سالی در کشور ایران توسط نسل جوان و نوجوان برگزار می شود. برای بیشتر ترسناک شدن از رنگ مشکی در گریم و لباس خود استفاده کنید. برای گرفتن ایده می توانید در فضای مجازی جستجو کنید.

بعد از جشن سال نو، جشن هالووین جزو جشن های محبوب است و طرافداران زیادی دارد. اگر برای جشن هالووین دنبال لگ مشکی هستی، ما چند نمونه برای فروش موجود داریم.

لگ مخمل مشکی

لگ های مخمل بعد از چند بار شست و شو زیبایی و براقیت اولیه خود را از دست می دهند و مات می شوند. شست و شوی درست موجب می شود که لگ های مخمل شما همیشه براق بمانند.

برای شست و شو لگ مخمل ابتدا آن را پشت و رو کنید. لگ داخل آب سرد و شوینده ملایم قرار دهید. بعد از 20 دقیقه آبکشی کنید و به هیچ عنوان لگ مخمل چنگ نزنید. برای خشک شدن لگ مخمل بهتر است روی یک سطح صاف و در هوای آزاد قرار دهید تا خشک شود. هرگز لگ مخمل اتو نکنید.

لگ بافت lv

مانتو راه راه که در آن رنگ های سفید و آبی دارد می توانید با لگ بغل چاکدار ست کنید. مانتو جلو بسته پولک دوزی شده با لگ جلو چاکدار ست می شود و می توانید در مهمانی ها چنین استایلی ایجاد کنید. مانتو مدل پانچو که طرح سنتی دارد و رنگ های مشکی در آن وجود دارد می توان با لگ های تو کرکی ست نمود.

مانتو عروسکی جنس حریر که پارچه آن خنک است و برای فصل تابستان کاربرد دارد می توانید با لگ کبریتی بوت کات ست کنید. اگر تیپ ساده دوست دارید، استایل مینیمال ایجاد کنید و از رنگ های نود استفاده کنید.

لگ بوت کات تو کرکی مشکی
لگ کبریتی کرکی مشکی

پارچه نخی قابلیت تنفس دارد، سبک و نرم می باشد، در صنعت پوشاک جزو پر استفاده ترین پارچه ها می باشد. پارچه ریون جزو خانواده نخی می باشد، سبک و راحت است، چروک نمی شود، رنگ خود را به خوبی حفظ می کند. با پارچه ریون انواع تونیک و پیراهن زنانه دوخت می شود.

پارچه جرسی از پنبه تشکیل شده است، نازک و سبک است، کشش کمی دارد و تنخور زیبایی دارد. پارچه کوپر با محیط زیست هماهنگ است، نرم و سبک است، رطوبت به خود جذب می کند. پیراهن های نخی در جنس های مختلف با انواع لگ زنانه ست می شوند.

لگ بغل چاکدار مشکی
قیمت فروش لگ براق مشکی
لگ مشکی داخل شنل
لگ چرم مشکی

کت زنانه با انواع لگ ست می شود. کت زنانه جنس لنین جزو مدل های پرطرفدار است و مناسب فصل تابستان می باشد. کت لنین در موقعیت های رسمی و غیررسمی کاربرد دارد.

این کت بسیار سبک و خنک می باشد و بافت بسیار نرمی دارد. پارچه این کت بسیار مستحکم و انعطاف پذیر است، در مقابل پارگی مقاوم می باشد و حالت کشسانی ندارد. رطوبت جذب می کند و خیلی سریع چروک می شود. حتما بعد از شست و شو، اتوکشی انجام دهید. کت لنین بعد از شست و شو سریع خشک می شود.

لگ آنتی سلولیت مشکی
لگ کبریتی مشکی
لگ براق لاتکس سرمه ای

ژاکت های کشبافت پشمی که در مدل های جلوباز و دکمه دار در بازار موجود است می توانید در فصل پاییز به عنوان لباس رویی بپوشید. جنس این ژاکت نخ پنبه یا کاموایی است و به صورت بلند و کوتاه بافته می شود. با این مدل ژاکت می توان تیپ های اسپرت ایجاد نمود.

ژاکت بلند می توان با دامن کوتاه ست نمود. دامن کوتاه پاهای شما را کشیده تر نشان می دهد. ژاکت های بافت که به صورت نیم تنه در بازار موجود است می توانید در دورهمی های دوستانه بپوشید. ژاکت های بافت با انواع لگ های رنگی ست می شوند.

لگ مشکی قزن دار
لگ مشکی

1 نظر

  1. […] اجناس خود را به صورت حراج و باتخفیف به فروش می رسانند. سایت پوشاک نوین در نظر دارد کلیه اجناس خود را به مناسبت بلک فرایدی به […]

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد سفارش ، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • توضیحات
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
  • ویژگی ها
  • افزودن به سبد خرید
بیرون کلیک کنید
مقایسه
0
0