برای ثبت سفارش فیلترشکن خود را خاموش کنید.
لگ زنانه

چگونه کتونی با لگ ست کنیم

چگونه کتونی با لگ ست کنیم
لگ بوت کات تو کرکی

کتونی فشیون، مدلی دلخواه بانوان

کتونی زنانه مدل فشیون، یکی از مدل های پر طرفدار در بین دختران و بانوان ایرانی است. طراحی منحصر بفرد و راحتی آن باعث شده در هر فروشگاه کتانی زنانه حداقل چند طرح متفاوت از این مدل وجود داشته باشد. اگر شما در بازار و مغازه ها به دنبال کتونی زنانه خاص و با کیفیت بگردید قطعا کتونی فشیون به شما پیشنهاد داده می شود. در این مقاله می خواهیم در مورد اینکه چگونه کتونی با لگ ست کنیم، صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

لگ بوت کات تو کرکی کرم

کتونی زنانه اورجینال

امروزه در اینستاگرام، فروشندگانی که مدعی فروش کتانی زنانه اصل هستند، به شدت افزایش پیدا کرده است، اما قطعا همه آنها محصولات اصل ارائه نکرده و به دنبال سوء استفاده از مشتریان خود می باشند. برای خرید کتانی زنانه اورجینال بهتر است به فروشگاه معتبر مراجعه کنید. فروشگاهی که مشتریان قبلی خود را با فروش کتانی اورجینال و ضمانت نامه معتبر راضی نگه داشته باشد، قطعا انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

لگ بوت کات تو کرکی مشکی

قیمت مناسب کتونی فشیون

در دنیای امروز بسیاری از خانم ها برای خرید کتونی فشیون ترجیح می دهند، به سایت های اینترنتی اعتماد کنند. زیرا رقابت در بین فروشندگان باعث شده، خریداران بتوانند کتانی زنانه قیمت مناسب تهیه کنند.

لگ بوت کات تو کرکی سبز کله غازی

در بین رنگ های متنوعی که مدل کتونی فشیون دارد، رنگ سفید این مدل به خاطر سادگی آن طرفدار بیشتری دارد. اگر شما نیز قصد خرید کتانی زنانه سفید را دارید، پیشنهاد می کنیم کتونی فشیون را انتخاب کنید.

تهران به خاطر موقعیت تجاری منحصر به فرد خود، کالاها و پوشاک در آن به قیمت ارزان تری نسبت به دیگر شهرها عرضه می شود. امروزه یک فروشگاه کتونی زنانه در تهران قطعا فروش بالاتری نسبت به دیگر نقاط ایران دارد. همچنین حضور در شبکه های اجتماعی برای یک فروشگاه کتانی زنانه تهران باعث می شود، فرصت های بیشتری برای فروش محصول خود داشته باشد.

لگ چرم عسلی

یک فروشگاه کتونی زنانه آنلاین، همواره باید با فروش کتونی زنانه اصل اعتماد مشتریان خود را جلب کند تا مشتری برای خرید های بعدی خود در آینده نیز به همان فروشگاه مراجعه کند. برای خرید کتونی زنانه اصل به فروشگاه های مجازی و فیزیکی مراجعه کنید که ویژگی های بالا را دارا باشند. با رعایت نکاتی همچون تعداد رضایت مشتریان قدیمی، تحویل به موقع محصول و پشتیبانی خوب می توانید تجربه موفقی از خرید کتونی زنانه در سایت داشته باشید.

بسیاری از خانم ها به دنبال کتانی زنانه شیک می باشند، زیرا  باعث افزایش جذابیت های ظاهری آنها می شود. راحتی یک کتانی در کنار شیک بودن آن ویژگی است که هر بانویی به دنبال آن است.

لگ چرم مشکی

کفش، کتانی و دمپایی علاوه بر زیبایی باید ویژگی های دیگری نیز داشته باشند، از جمله مرغوبیت، کیفیت جنس و داشتن زیره های مناسب و مرغوب. زیره های کفش و کتانی و دمپایی انواع بسیار متفاوت و گوناگونی دارند و در کیفیت و مرغوبیت کالا نقش بسیار مهمی دارند. زیره های کفش و کتانی و دمپایی به دلیل این که با سطح زمین تماس مستقیم دارند بسیار مهم هستند و کیفیت زیره، نشان دهنده ی دوام کفش است و از سوی دیگر محافظ پاها و کمر می باشند.

لگ چرم سفید

کتونی با زیره پی یو( پلی یورتان): این نوع کتونی ها بسیار انعطاف پذیر، با دوام و سبک هستند و زیره آن ها ترکیبی از پلی ال و ایزوسیانات می باشند. کتونی زیره پیو در برابر سرما مانند عایق عمل می کند و احتمال شکستگی آن حدود 10 درصد است. از ویژگی های بسیار مهم دیگر کتونی های زیره پیو می توان به مقاوم بودن آنها در برابر رطوبت و لغزش اشاره کرد.

لگ چرم زرشکی

 

در طراحی، تولید و ساخت کتونی های زنانه زیره پی یو حتما علاوه بر در نظر گرفتن ویژگی هایی همچون سبک و با دوام بودن، عایق بودن در برابر سرما و گرما، طبی بودن و استاندارد بودن آنها، باید در زیبایی و شیک بودن طرح کفش، کتانی و یا دمپایی هم دقت لازم را به کار گرفت. خوشبختانه کتونی های زنانه زیره پی یو با طرح و مدل های بسیار جذاب این موارد را به همراه سلامتی و رهایی از کمر درد به زنان هدیه می دهد.

لگ کبریتی کرکی مشکی

کتونی زیره پیو طبی: امروزه بسیاری از زنان و مردان به دلایل متفاوتی در تمام طول روز کمر درد و یا پا درد همراه آنهاست مانند؛ شرایط کاری نامناسب، ورزش نکردن در تمام طول زندگی شان و پوشیدن دائمی کفش های غیراستاندارد و ارزان قیمت؛ نه تنها چنین افرادی بلکه همه در هر سن و سال و با هر جنسیتی ( زن و یا مرد) نیاز به پوشیدن کتونی های طبی دارند.

لگ کبریتی تو کرکی شیری

پا قلب دوم است، پس پوشیدن کفش های استاندارد و طبی ارتباط مستقیمی با تمامی اعضای بدن دارد و در یک کلام می تواند سلامتی و آرامش بدن را تضمین کند. کتونی زیره پیو طبی ( PU )، بسیار سبک، مقاوم، انعطاف پذیر و عایق در برابر سرما و گرما و ساخته شده طبق استانداردهای ساخت کتونی است و  می تواند راحتی، آرامش و سلامتی را به خریداران زن و مرد هدیه دهد.

لگ کبریتی کرکدار زغال سنگی

کتونی زیره ترمو ( Termo ): زیره ترمو ویژگی های زیر را به هر کتونی زنانه و یا مردانه هدیه می دهد: مقاوم در برابر لغزش و سایش، کفش با کیفیت، مقاوم در برابر سطوح لغزنده، مناسب فصل گرما و سرما به دلیل زیره عایق حرارتی ترمو، چگالی متوسط و وزن کم، کف کفش های غیر قابل شکستن و مناسب برای پیاده روی های طولانی.

خرید لگ بافت

کتونی با زیره پی وی سی (PVC ): مواد پی وی سی گزینه ی بسیار مناسبی برای زیره های کفش و کتانی و دمپایی هستند. این مواد به راحتی تغییر شکل می دهند و یا به عبارتی انعطاف پذیر بوده و قابلیت تغییر شکل را دارند، عایق های بسیار خوبی هستند، وزن آنها سبک است و از نظر قیمت نیز بسیار مقرون به صرفه هستند، در برابر سایش و شکستگی بسیار مقاوم هستند.

لگ بافت سنتی

کتونی با زیره تی پی یو (TpU ): از عمده ترین کتونی هایی که با زیره های تی پی یو ساخته می شوند، کتونی های ایمنی هستند؛ زیرا این مواد بسیار مقاوم هستند و عایق های خوبی در برابر انواع مواد می باشند.

ویژگی بسیار خاص زیره تی پی یو این است که به دلیل شفاف بودن و بی رنگ بودن شان به راحتی با رنگ های مورد نظر و مورد دلخواه طراحان کتونی ترکیب می شوند و به همین دلیل این اجازه را به طراحان و تولیدکنندگان کفش، کتانی و دمپایی می دهد که تنوع رنگ و شکل  را در زیره های کفش و کتانی و دمپایی به کار ببرند.

خرید لگ مخمل بنفش

کتونی با زیره EVA: امروزه بیش از 70 درصد از کتونی های تولید شده با زیره EVA تولید و وارد بازار می شوند؛ زیرا این مواد بسیار نرم بوده و تحمل شوک و ضربه های بسیار شدید را دارند؛ به این ترتیب گزینه ی بسیار مناسبی برای تولید کتونی های ورزشی خواهند بود.

لگ چرم قهوه ای

میزان نرمی مواد EVA به اندازه ای است که از لاستیک و تی پی یو نیز استفاده می شود تا مقاومت این نوع زیره ها را در برابر حرارت افزایش دهند و مانع از تغییر شکل آن در برابر حرارت و گرما شوند. این نوع ترکیب مزیت دیگری نیز دارد؛ و آن هم مانع از لیز خوردن در سطوح مرطوب و لغزنده می شود. کتونی های راحتی را با زیره های EVA می سازند؛ زیرا این مواد بسیار سبک و راحت است.

لگ مخمل مشکی

شال یکی از اجزای استایل شما می باشد، رنگ و طرح شال تاثیر مستقیمی روی صورت شما دارد. شال نخی بافت سبک و لطیفی دارد و برای فصل تابستان مناسب می باشد. شال های نخی در رنگ بندی شاد با لگ های رنگی به خوبی ست می شوند. شال های نخی ایستادگی خوبی روی سر دارند.

شال های نخی در مدل های لمه دار، پلیسه، پفکی و منگوله دار در بازار موجود است. شال نخی حریر یک شال لوکس است که در مهمانی ها استفاده می شود. این شال ها راحت، خنک و شیک می باشند.

لگ چرم سرمه ای

اگر می خواهید لگ بوت کات رنگ سبز کله غازی تهیه کنید، باید بدانید که چه رنگ های با رنگ کله غازی هماهنگ است. رنگ خردلی با رنگ کله غازی ترکیب زیبایی می شود، می توانید پالتو رنگ زرد خردلی با لگ بوت کات رنگ کله غازی ست کنید.

رنگ های سفید و شیری نیز با رنگ کله غازی هماهنگ می باشند. هودی رنگ سفید با لگ بوت کات رنگ کله غازی ست بسیار زیبا می شود. بارانی رنگ قهوه ای می توانید با لگ رنگ کله غازی ست کنید. خانم های نوجوان می توانند رنگ صورتی با رنگ سبز کله غازی ست کنند.

لگ تو کرکی کله غازی

داشتن استایل زیبا و خوش هیکل بودن برای همه خانم ها مهم است. داشتن پهلو و شکم اضافه شما را بد هیکل نشان می دهد. لگ براق قزن دار مانند گن عمل می کند و قسمت پهلو و شکم شما را پوشش می دهد.

با استفاده از کمربند پهن می توانید پهلوی خود را پوشش دهید. پیراهن با راه راه عمودی شما را باریک تر نشان می دهد. لباس های ساتن و جیر شما را چاق تر نشان می دهد.

برای نگه داری بهتر لگ چرم، آن را داخل پارچه نخی سفید رنگ قرار دهید، چرم داخل پارچه های پلاستیکی قرار ندهید چون چرم را خشک می کند. لگ چرم خود را روی چوب لباسی آویزان کنید، این کار چین و چروک لگ چرم را به حداقل می رساند.

لگ مشکی قزن دار

هرگز لگ چرم خود را در مقابل نور خورشید قرار ندهید، نور خورشید رنگ چرم را کمرنگ می کند، لگ چرم قهوه ای تیره را به قهوه ای روشن تبدیل می کند. چرم باید در جای خشک و خنک باشد، در محیطی که رطوبت آن بالای 60 درصد است، چرم کپک می زند.

مانتو پانچو جزو مانتوهای محبوب است که در همه فصول سال کاربرد دارد. در فصل بهار می توانید پانچو جنس کروشه با لگ براق ست کنید، زیر پانچو خود می توانید تیشرت نخی ساده بپوشید. برای شیک تر شدن استایل خود یک عدد کمربند روی پانچو خود قرار دهید.

برای ایجاد یک استایل غیر رسمی ، پانچو رنگ تیره با لگ کبریتی و کفش پاشنه تخت ست کنید. در فصل زمستان می توانید پانچو به رنگ های مشکی یا بژ با لگ های چرم نظیر سرمه ای یا زرشکی ست کنید. انتخاب رنگ های مکمل برای ایجاد یک ست زیبا بسیار مهم می باشد.

1 نظر

  1. […] به زمین باز می گردند. به نظر شما برای جشن هالووین چه شلوار لگی […]

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد سفارش ، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • توضیحات
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
  • ویژگی ها
  • افزودن به سبد خرید
بیرون کلیک کنید
مقایسه
0
0