برای ثبت سفارش فیلترشکن خود را خاموش کنید.
لگ زنانه

استایل تابستانه با لگ بوت کات کبریتی

استایل تابستانه با لگ بوت کات کبریتی

 روزهای گرم تابستان که از راه می رسد همه خانم ها و آقایانی که خوش پوش هستند و به ظاهر خود اهمیت می دهند دنبال لباسی هستند که هم راحت و خنک باشد و هم اینکه ظاهر خوش استایلی داشته باشند. در این مقاله توضیح می دهیم که چگونه با لگ های بوت کات کبریتی خوش رنگ، استایل های شیک تابستانه ایجاد کنید. با ما همراه باشید.

لگ بوت کات بژ تیره

در فصل تابستان هیچ چیز بدتر از این نیست که بدنتان عرق کند و لباس به تنتان بچسبد. انتخاب لباس با پارچه مناسب بسیار مهم است، پارچه ای که ضد تعریق و قابل تنفس باشد مانند کتان، پنبه، ابریشم و در مقابل پارچه های الیاف مصنوعی مانند پلی استر، جین و … مناسب فصل تابستان نمی باشند.

لگ بوت کات سبز تیره

پارچه جین سنگین است و تحمل آن برای ساعت های طولانی بسیار سخت است. شلوار جین تنگ و چسبان اصلا برای تابستان مناسب نیست و اگر علاقه زیادی به پوشیدن جین دارید، بهتر است جین های نازک و آزاد انتخاب کنید. شلوارهای نخی و کتان برای فصل تابستان مناسب می باشد.

لگ بوت کات سفید

فصل تابستان موقع پوشیدن لباس های تنگ نیست. در فصل گرما تعریق افزایش پیدا می کند و لباس تنگ موجب گرم شدن بیشتر و عرق سوز شدن می شود.  بهترین زمان برای پوشیدن لباس های طرح دار و گلگلی فصل تابستان است. این مدل لباس ها اعتماد به نفس و روحیه را افزایش می دهد. می توانید مانتو گلگلی با لگ بوت کات رنگ سفید ست کنید. رنگ سفید بهترین رنگ تابستانه می باشد.

لگ بوت کات صورتی روشن

برای مهمانی های دوستانه می توانید لگ بوت کات با تیشرت های یقه گرد ساده ست کنید. رنگ های سفید و مشکی برای این استایل زیبا می شود. صندل های تخت، پاشنه بلند، بندی و ساده در جنس های مختلف مناسب فصل تابستان می باشد. صندل را می توان با دامن و شلوار ست نمود. صندل های چرمی کیفیت بالایی دارند و بسیار در پا راحت می باشند.

لگ بوت کات قرمز

اکسسوری های مانند گوشواره، دستبند، انگشتر برای استایل تابستانه جذاب می باشد و بهتر است همرنگ لباس شما باشد. عینک آفتابی برای سلامتی ضروری است و حتما باید داشته باشید. در فصل گرما آرایش ملایم داشته باشید. رژ لب کالباسی، رژ گونه صورتی ملایم و خط چشم های رنگی برای فصل تابستان مناسب می باشد. رنگ های سفید، صورتی باربی، سبز، بنفش، نارنجی، زرد، آبی و قرمز برای فصل تابستان مناسب می باشد.

لگ بوت کات یاسی

برای ترکیب رنگ لباس های تابستانه بنفش و زرد، آبی و سفید، آبی روشن و صورتی، قرمز و سبز، رنگ های پاستیلی مناسب می باشند. مانتوهای عبایی چون جلو باز و سبک هستند می توانید در فصل تابستان بپوشید. مانتوهای کیمونو که جنس آن ها نخی است و در مدل های کوتاه و بلند در بازار موجود است نیز می توانید در روزهای گرم سال بپوشید. مانتو کیمونو کوتاه با لگ کبریتی بوت کات ست زیبایی می شود.

لگ بوت کات نسکافه ای

مانتوهای جلو بسته کوتاه نیز با لگ های بوت کات ست می شوند. مانتوهای حریر که سبک و خنک هستند نیز در فصل تابستان مورد استفاده قرار می گیرد. پارچه مانتوهای حریر ظریف است و نیاز به مراقبت بیشتری دارد. در فصل تابستان لباس های رنگ سرد بپوشید چون حس سرما منتقل می کند و شما احساس خنکی خواهید کرد.

لگ بوت کات آبی روشن

سارافون نخی کوتاه و بلند برای فصل تابستان مناسب است. سارافون را می توان با صندل ست نمود. زیر سارافون می توانید شومیز سفید رنگ بپوشید. لگ بوت کات کبریتی با سارافون کوتاه ست می شود.

لگ بوت کات نیلی روشن

کلاه برای فصل تابستان بسیار مهم است. کلاه محافظ سر و صورت است و جلوی اشعه ماورا بنفش خورشید می گیرد. کلاه در مدل های مختلف در بازار موجود است و طبق استایل خود کلاه تهیه کنید.

لگ بوت کات سرمه ای

هر چقدر شما لباس شیکی بپوشید ولی فاقد اعتماد به نفس باشید و فن بیان خوبی نداشته باشید، جذاب به نظر نمی رسید. همیشه صاف بایستید و سر خود را بالا نگه دارید. هنگام صحبت کردن با طرف مقابل ارتباط چشمی داشته باشید. زبان بدن بلد باشید و موقع صحبت از دست های خود کمک بگیرید.

در هنگام راه رفتن قدم های محکم بردارید. بوی خوب بدهید و از عطر و ادکلن خوش بو استفاده کنید. لباس های اتو کشیده و مرتب بپوشید. آرایش تند نداشته باشید، آرایش ساده شما را جذاب تر نشان می دهد.

لگ بوت کات آبی کاربنی

اورشرت یا سویشرت یک لباس برای بالاتنه است که در روزهای سرد سال پوشیده می شود. اورشرت رنگ سرمه ای با تیشرت رنگ سرمه ای، شلوار اسلش و کتونی ساق کوتاه ست می شود. تیشرت رنگ سفید، شال سرمه ای و شلوار جین جذب یا لگ، استایل دیگری است که می توانید با اورشرت داشته باشید.

لگ بوت کات بنفش

سویشرت چهارخانه کلاه دار به همراه شلوار جین و کفش چرم برای روزهای سرد زمستان مناسب می باشد. سویشرت می توانید با شلوار راسته جنس کتان ترکیب کنید. سویشرت طرح ساده به رنگ های طوسی، مشکی و زرشکی بسیار محبوب هستند و با شلوار جین مشکی ست می شود.

لگ بوت کات خاکی

طرح جوراب در استایل شما مهم است. جوراب در مدل های مختلف در بازار موجود می باشد. جوراب کالج فقط قسمت کفی پوشش می دهد و برای کفش های کالج مناسب می باشد. جوراب مچی تا قوزک پا را پوشش می دهد و برای کتونی های ساق کوتاه مناسب می باشد.

جوراب یک ربع کمی بلندتر از قوزک پا می باشد. جوراب های ساق دار، قسمتی از ساق پا را پوشش می دهند و اندازه آن معمولا بین 15 الی 20 سانتی متر می باشد. جوراب ساق دار برای فعالیت های ورزشی مناسب می باشد.

لگ مشکی

تیشرت آف شولدار که طراحی آن به صورت یقه باز است و قسمتی از سرشانه بیرون قرار گرفته شده است برای خانم های لاغر اندام نیز مناسب می باشد، این تیشرت با انواع لگ ست می شود.

استفاده از کمربند مشکی روی تیشرت اورسایز یک ایده خوبی است که می توانید در استایل خود داشته باشید. گره زدن تیشرت اورسایز می تواند استایل شما را تغییر دهد. اگر پای کشیده دارید می توانید تیشرت اورسایز با لگ های دمپا جذب ست کنید. کت و جلیقه جنس جین با تیشرت اورسایز و لگ براق، یک استایل شیک است که برای مهمانی ها مناسب می باشد.

لگ بوت کات خردلی

مانتو عروسکی در جنس های ابریشم، مخمل و نخ برای شما یک استایل کلاسیک و شیک ایجاد می کند. مانتوهای مجلسی دیر چروک می شوند و تنخوری زیبایی در بدن دارند. مانتوهای مجلسی می توان با انواع لگ های بوت کات ست نمود. در پارچه مانتو مجلسی پلی استر بیشتری به کار رفته شده است و به همین دلیل دیر چروک می شود.

بلوزهای دورس زنانه با لگ های تو کرکی ست می شوند. بلوزهای دورس در اثر شست و شو با آب داغ گشاد شده و تغییر رنگ می دهند، بهتر است با آب سرد شسته شوند تا سایز و رنگ آن ها تغییر نکند.

لگ بوت کات سبز

کت و شلوار به رنگ های قرمز، صورتی و آبی برای مهمانی مثل جشن تولد مناسب می باشد. برای اینکه استایل شما به خوبی جلوه کند از یک گردنبند ظریف و بلند استفاده کنید. بلوز فانتزی دکمه دار به همراه لگ براق، یک استایل شیک دخترانه است که می توانید در جشن تولد بپوشید. کفش پاشنه بلند استایل شما را زیباتر می کند.

بلوز حریر آستین کوتاه به همراه لگ لاتکس یک استایل اسپرت است که می توانید در یک مهمانی خودمونی استفاده کنید. کتونی رنگ سفید استایل شما را کامل می کند.

برای ما بنویسید شما چه لباسی با لگ بوت کات کبریتی پیشنهاد می کنید؟

1 نظر

  1. […] به نظر شما نحوه ایجاد استایل مانتو پاییزه با لگ بافت چیست؟ جالب است بدانید که ست کردن به معنای یکی بودن […]

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد سفارش ، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • توضیحات
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
  • ویژگی ها
  • افزودن به سبد خرید
بیرون کلیک کنید
مقایسه
0
0