برای ثبت سفارش فیلترشکن خود را خاموش کنید.
لگ زنانه

استایل بهاره با لگ براق

استایل بهاره با لگ براق

لگ جزو شلوارهای جذبی است که طرفداران زیادی دارد و می توانید با آن احساس راحتی کنید. اکثر خانم ها دوست دارند لگ براق در محیط های ورزشی و اسپرت بپوشند ولی لگ های براق و چرم در قرارهای رسمی نیز قابل استفاده می باشد. می خواهیم در این مقاله در مورد ایجاد استایل بهاره با لگ براق شرح دهیم.

لگ براق در رنگ بندی های شاد و بهاره موجود است و می توانید با پیراهن های نخی گلدار ست کنید. اگر می خواهید استایل شما جذاب تر شود، روی پیراهن خود کمربند بپوشید.

لگ براق آبی چیک

فصل بهار بهترین زمان برای پوشیدن لباس های روشن و طرح دار هست. بهترین زمان برای پوشیدن لگ های براق به رنگ های آبی، سبز، لیمویی و کلا رنگ های پاستیلی در فصل بهار می باشد.

فروش لگ براق آبی کاربنی

فصل بهار بارانی ترین فصل سال است، بارانی، چتر و بوت خود را دم دست داشته باشید. بلوزهای نازک نخی برای فصل بهار بسیار مناسب است و می توانید با لگ های براق ست کنید.

لگ براق مشکی شیک

بلوزهای گشاد و شل مناسب روزهای گرم سال می باشد. لباس گشاد و راحت یک استایل شیک بهاره برای شما می سازد. لگ براق با تیشرت های آستین کوتاه ساده ست می شوند. تیشرت به رنگ های سفید و مشکی که فیت بدن نیز می باشند.

لگ براق نقره ای جدید

تونیک لش می توان با لگ های براق ترکیب نمود. تونیک ها تا بالای ران قرار می گیرند، جنس آن ها نخی است، آستین سه ربع و بسیار سبک و خنک می باشند. در فصل بهار بادهای سردی می وزد که بادگیرهای سبک کلاهدار مانع این بادها شده و گرمکن خوبی محسوب می شوند.

لگ براق بژ

بارانی نازک و شیک مناسب فصل بهار می باشد. بارانی ها در قسمت کمر خود کمربند دارند که موجب می شود خوش استایل نشان داده شوید. بارانی در رنگ های کرم و مشکی را می توانید با لگ های براق ست کنید.

اگر سرمایی هستید در فصل بهار به ژاکت هم نیاز خواهید داشت. ژاکت های سبک که فیت بدن نیز می باشند و بالاتنه شما را زیبا نشان می دهند. ژاکت به رنگ های کرم، پاستیلی و سفید با لگ های براق بسیار جذاب خواهند شد.

لگ براق دودی

کت های جین که آستردار نیز نمی باشند برای ست شدن با لگ های براق بسیار جذاب خواهند شد. دامن های گلدار چین دار با مانتوهای کوتاه بسیار زیبا می شوند و مناسب فصل بهار می باشند. صندل برای روزهای گرم سال مناسب است و پا را خنک نگه می دارد. صندل های پاشنه کوتاه که برای مهمانی ها مناسب می باشند. صندل های چرم مناسب پیاده روی می باشند.

لگ براق سبز

کتونی سفید لژدار مناسب فصل بهار است و به خوبی با لگ های براق ست می شوند. بوت ساق کوتاه را در روزهای بارانی فصل بهار بپوشید. یک چتر کوچک رنگی در روزهای بارانی استایل شما را تکمیل می کند. عینک آفتابی و کلاه حصیری جزو اکسسورهای بهاره هستند که موجب زیباتر شدن استایل شما می شوند. جواهرات رنگی و اکسسوری با طرح بهاره موجب می شود که جلوه لباس شما بیشتر شود.

لگ براق زرشکی

استفاده از رنگ های نود مانند کرم، مشکی، خاکستری و سفید برای شما یک استایل مینیمال می سازد. استفاده از طرح های شلوغ و اکسسوری های خاص برای شما استایل ماکسیمال می سازد. استایلی که در آن رنگ تیره وجود ندارد و پر از رنگ های شاد و پارچه های حریر و گیپور است استایل ویمسیکال می گویند و مناسب مهمانی های فصل بهار می باشد.

لگ براق زرد

با مانتو کتی در طرح های مختلف و لگ های رنگی می توان استایل های جذابی ایجاد نمود. مانتو طرح دار که در آن رنگ های آبی و خاکی وجود دارد با شلوار و شال به رنگ های کرم یا خاکی یک استایل زیبا است که می توانید در همه موقعیت ها استفاده کنید. مانتو کرم با راه راه های صورتی، لگ براق رنگ صورتی و شال رنگ صورتی یک استایل جذاب است که در مهمانی ها پوشیده می شود.

مانتو کتی خامه دوزی شده رنگ سفید با شال رنگ کرم و کفش پاشنه بلند یک استایل جذاب برای قرارهای کافی شاپی می باشد.

لگ براق لاتکس صورتی

مانتو کار شده در طرح های مختلف با انواع لگ زنانه ست می شوند. مانتو اسپرت کوتاه دکمه دار که روی سینه و پشت آن طرح بافت وجود دارد می توان با لگ های بغل چاکدار ست نمود. مانتو جلو بسته که روی آن طرح بختیاری کار شده است با لگ بوت کات ست زیبایی می شود.

مانتو جنس زنبوری مدل جلو باز که در آن رنگ های کرم و مشکی وجود دارد با لگ براق رنگی ترکیب می شود. مانتو ژاکادر رنگ بژ یقه برگردان یک مدل زیبا است که می تواند استایل شما را جلوه بیشتری دهد.

لگ براق لاتکس کرم

بلوز نخی یک لباس برای بالا تنه است که با انواع لگ زنانه ست می شود. بلوز نخی در مدل های ساده و گلدار در بازار موجود است. بلوز نخی تنوع رنگ بندی بسیار بالایی دارد که متناسب با سلیقه و رنگ پوست خود انتخاب کنید.

بلوز نخی در سایزهای کوتاه و بلند در بازار موجود است. بلوز نخی خنک است و برای فصل تابستان مناسب می باشد. بلوز نخی می توانید با لگ های براق و کبریتی بپوشید. بلوزهای نخی را می توان در منزل و باشگاه استفاده نمود. بلوز نخی از تعریق بیش از حد بدن در فصل تابستان جلوگیری می کند.

لگ براق آبی فیروزه ای
لگ براق آبی روشن
لگ براق سرخابی

در فصل بهار زیر مانتو خود می توانید بلوز نخی بپوشید. بلوز نخی در طرح و رنگ بندی متنوع در بازار موجود است. برای تیپ اسپرت، بلوز نخی طرح دار مناسب می باشد. لباس کراپ در مدل های فانتزی و ساده را می توانید زیر مانتو خود استفاده کنید.

بلوزهای حریر که بدن نما نیستند در رنگ و طرح های شیک در بازار موجود است که می توانید زیر مانتو خود بپوشید. اگر نمی خواهید زیر مانتو خود لباس گرم بپوشید، شومیزهای حریر بهترین گزینه می باشد. ست مانتو با لگ همیشه جذاب است و هیچ وقت از مد نمی افتد.

لگ براق قهوه ای تیره
لگ براق گلبهی شیک
لگ براق سرمه ای جدید

شومیز رنگ نارنجی می توان با رنگ سرمه ای ست نمود. رنگ سرمه ای یک رنگ آرامش بخش است و وقتی با رنگ سرمه ای ست می شود در استایل شما تعادل ایجاد می کند. رنگ های سبز یشمی و سبز زیتونی می توان با رنگ نارنجی ست نمود.

اگر می خواهید استایل شما خیلی جلوه کند و پر انرژی باشد رنگ نارنجی با رنگ قرمز ست کنید. رنگ طوسی نه به روشنی رنگ سفید است و نه به تیرگی رنگ مشکی، یک رنگ خنثی می باشد و در کنار رنگ نارنجی ترکیب چشم نوازی خواهد شد.

لگ براق لاتکس سرمه ای
لگ براق لاتکس طوسی

بهار، فصل بازی رنگ هاست و رنگ های شاد برنده هستند. در فصل بهار می توان استایل های شاد و متنوعی ایجاد نمود که همه اینها به سلیقه و خلاقیت شما بستگی دارد. برایمان بنویسید که شما کدام مدل استایل را دوست دارید؟

1 نظر

  1. […] داشته باشند. در این مقاله توضیح می دهیم که چگونه با لگ های بوت کات کبریتی خوش رنگ، استایل های شیک تابستانه ایجاد کنید. با ما […]

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد سفارش ، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • توضیحات
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
  • ویژگی ها
  • افزودن به سبد خرید
بیرون کلیک کنید
مقایسه
0
0