برای ثبت سفارش فیلترشکن خود را خاموش کنید.
لگ زنانه

لگ آنتی سلولیت چیست

لگ آنتی سلولیت چیست

قبل از اینکه بدانیم لگ آنتی سلولیت چیست باید بدانیم خود سلولیت چیست. سلولیت یک سری بافت های چربی است که در قسمت ران و باسن ایجاد می شوند. این بافت ها هیچ گونه بیماری ایجاد نمی کنند ولی موجب بد شکل شدن فرم پوست بدن می شوند.

لگ سرمه ای

لگ های آنتی سلولیت به علت بافتی که دارند به سلولیت ها فشار وارد می کنند و موجب از بین رفتن آن ها می شوند. موجب افزایش جریان خون می شوند و به دنبال آن سلولیت ها از بین می روند. وقتی سلولیت ها از بین بروند اعتماد به نفس شما نیز افزایش پیدا می کند و خیلی راحت تر در جمع دیگران قرار می گیرید. لگ آنتی سلولیت در رنگ بندی متنوع و کیفیت عالی برای فروش داریم.

لگ آنتی سلولیت قرمز

لگ ورزشی چیست

لگ ورزشی چیست

لگ ورزشی چیست؟ چه ویژگی های دارد؟ مزایای استفاده از لگ ورزشی کدام هاست؟ جنس لگ های ورزشی چیست؟ جواب همه این سوالات در این مقاله توضیح داده خواهد شد.

لگ لیمویی

لگ ورزشی جزو پوشاک مهم هر ورزشکاری است و ورزش های مانند بدنسازی، فیتنس، کراس فیت و دوچرخه سواری نیازمند یک لگ ورزشی باکیفیت می باشند. لگ های ورزشی برای خانم ها و آقایان مناسب می باشند. دو مدل لگ بلند و کوتاه داریم. مدل بلند تا مچ است و مدل کوتاه تا زیر زانو می باشد. لگ های ورزشی را می توان در باشگاه و محیط های باز استفاده نمود.

لگ آنتی سلولیت مشکی

لگ های ورزشی پا را گرم نگه می دارند، موجب ایجاد گردش خون بهتر در پا می شوند و همچنین از آسیب دیدگی و کشیدگی مفاصل پا جلوگیری می کنند. لگ ورزشی تعریق بدن را جذب کرده و سریعتر خشک می کند و موجب می شود موقع ورزش کردن بوی بد ندهید. موقع دویدن درد عضله پا را کاهش می دهد. باید دقت کنید که لگ خیلی چسبان نپوشید.

جنس لگ های ورزشی مردانه فلامنت و اسپاندکس است. اسپاندکس کشسانی بالایی دارد و به راحتی می توان حرکات کششی انجام داد. درصد متغیر نخ، پلی استر و اسپاندکس میزان کیفیت و مقاومت لگ مشخص می کند.

خرید لگ سلولیت

جنس لگ های ورزشی زنانه نخ و فلامنت است. چون پوست خانم ها حساس است درصد بیشتری نخ به کار می رود. البته تنوع لگ زنانه بسیار بالاست و در جنس های پارچه جین و کتان نیز تولید می شوند. خانم ها در ورزش های مانند پیلاتس، یوگا و فیتنس از لگ ورزشی استفاده می کنند.

هنگام خرید لگ حتما به جنس آن توجه کنید، اگر پوست حساسی دارید جنس پنبه خرید کنید. در فصل سرما لگ های ضخیم بپوشید. کیفیت دوخت لگ بسیار مهم است. لگی که زود پاره نشود، تنگ و گشاد نباشد و فرم پای شما را به خوبی نشان دهد. کمر لگ نیز مهم است، کمر لگ باید کمر گنی و کشی باشد.

لگ سلولیت زرد

لگ ورزشی سیملس جدیدترین مدل لگ است که بدون درز می باشد و ساختاری یکپارچه دارد و بسیار محکم می باشد. به علت عدم وجود درز از ناراحتی های پوستی جلوگیری می کند.

الیاف مصنوعی مانند نایلون و پلی استر برای لگ های ورزشی از پنبه بهتر هستند چون عرق به خوبی جذب می کنند و دوام و کشش بهتری دارند. برای فعالیت های مانند دویدن از لگ های صاف و براق استفاده کنید تا ساییدگی شما کاهش پیدا کند. برای ورزش های مانند یوگا که اصطکاک کمتری دارد می توانید از لگ های نرم استفاده کنید.

لگ سلولیت سبز زیتونی

وقتی در محیط باز ورزش می کنید، اشعه ماورا بنفش خورشید موجب سوختگی پوست و ایجاد لکه های پوستی می شود. لگ ورزشی مناسب از ورود اشعه ماورا بنفش خورشید به بدن جلوگیری می کند. لگ آنتی سلولیت در صورتی که از الیاف با کیفیتی تهیه شده باشد در میان لگ های ورزشی، بسیار محبوب تر خواهد بود. در صورتی که قصد خرید لگ آنتی سلولیت باکیفیت و مرغوب  را دارید بهتر است این محصول را از فروشگاه های پوشاک معتبر به صورت حضوری یا اینترنتی تهیه و خریداری نمایید.

لگ سلولیت سبز روشن

لباس های نخی با انواع لگ های زنانه ست می شوند. لباس های نخی، خنک، بادوام و راحت هستند. لباس های نخی در روز بدن شما را خنک نگه می دارند و موقع شب، مانند عایق عمل می کنند.

لباس های نخی بادوام هستند و می توانید با ماشین لباسشویی شست و شو دهید. پارچه نخی بو را حفظ نمی کند. در فصل تابستان بهتر است لباس های نخی طرح دار رنگ روشن با لگ های ساده ست کنید. لباس های نخی سبک هستند. پارچه های نخی از الیاف پنبه تشکیل شده اند و انعطاف پذیری خوبی دارند.

لگ سلولیت آبی روشن

رنگ های کرم و شیری در تم رنگ تابستانه کاربرد دارد، مانتو جلو بسته که قسمت سرشانه و سرآستین ها نوار دوزی شده است می توانید با لگ آنتی سلولیت ست کنید. مانتو یقه هفت طرح دار برای فصل بهار مناسب است و با لگ کبریتی دمپا جذب ست می شود.

رنگ سرخابی که میان خانم های جوان محبوب است می توانید با لگ آنتی سلولیت رنگ مشکی ست کنید. مانتو ابروبادی یک مانتو خنک است که با لگ آنتی سلولیت در رنگ بندی متنوع ست می شود.

لگ سلولیت بنفش

مانتو رنگ صورتی می توانید با لگ ضد سلولیت و شال رنگ سفید ست کنید. سفید و صورتی برای شما یک استایل کم ریسک ایجاد می کند. مانتو صورتی می توان با لگ ضد سلولیت رنگ طوسی ست نمود.

رنگ صورتی با رنگ سبز چشم نواز است و استایل زیبایی ایجاد می کند. رنگ آبی در طیف های مختلف از آبی روشن تا سرمه ای با رنگ صورتی بسیار جذاب خواهد شد. رنگ قرمز به استایل شما انرژی می دهد. رنگ مشکی خنثی است و موجب می شود که رنگ صورتی بیشتر جلوه کند. رنگ زرشکی با رنگ صورتی مکمل زیبایی می شود.

لگ سلولیت طوسی تیره
لگ سلولیت طوسی روشن
لگ سلولیت سبز تیره

هر فصلی استایل و رنگ خاص خودش را دارد. برای فصل تابستان چون هوا گرم است، لباس های نخی و خنک بپوشید. پارچه های کتان، لنین و پنبه هم سبک هستند و هم شما را در فصل گرما خنک نگه می دارند.

لباس با رنگ های روشن و گشاد مناسب فصل تابستان می باشد. لباس های گلدار و طرح دار مناسب روزهای گرم سال می باشد. لباس ها را با هم ترکیب کنید و طرح جدید ایجاد کنید، فصل تابستان زمان ایجاد طرح های خلاقانه می باشد. کیفیت لباس بسیار مهم است، لباسی بخرید که حساسیت پوستی ایجاد نکند.

لگ سلولیت زرد کثیف

لگ آنتی سلولیت برای تیپ های ورزشی و اسپرت مناسب است و با انواع تیشرت، هودی، سوئیشرت و پیراهن ست می شود. کتونی های اسپرت و ورزشی با لگ آنتی سلولیت هماهنگ هستند. در روزهای سرد سال می توانید لگ سلولیت با هودی ست کنید. کتونی رنگ سفید می توان با لگ ضد سلولیت رنگ مشکی ست نمود. هنگام پوشیدن کتونی به رنگ جوراب خود دقت داشته باشید.

برای حضور در مهمانی ها می توانید لگ آنتی سلولیت رنگ بنفش با بلوز رنگ سفید ست کنید. رنگ سبز رنگ طبیعت است و با رنگ بنفش ترکیب بسیار زیبایی می شود.

برای ما بنویسید از نظر شما لگ ورزشی باکیفیت چه ویژگی های مثبت دیگری دارد؟

1 نظر

  1. […] توانید با آن احساس راحتی کنید. اکثر خانم ها دوست دارند لگ براق در محیط های ورزشی و اسپرت بپوشند ولی لگ های براق و چرم در قرارهای رسمی […]

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد سفارش ، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • توضیحات
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
  • ویژگی ها
  • افزودن به سبد خرید
بیرون کلیک کنید
مقایسه
0
0