برای ثبت سفارش فیلترشکن خود را خاموش کنید.
لگ زنانه

استایل رنگ سبز و 15 المان برای جذاب کردن آن

استایل رنگ سبز و 15 المان برای جذاب کردن آن

در مقاله قبلی در مورد رنگ طوسی و چگونگی ایجاد استایل های مختلف صحبت کردیم. می خواهیم در این مقاله در مورد رنگ سبز و ایجاد 15 المان برای جذاب کردن بیشتر آن صحبت کنیم.

رنگ سبز و قرمز

لگ براق سبز

در هوای سرد و خنک پاییزه استفاده از ژاکت های نازک و سبک یک استایل متفاوت از شما می سازد . کت با جنس های چرم و جین استایل شما را خاص می کند. پیراهن آستین دار و گرم برای فصل پاییز مناسب می باشد. لگ براق رنگ سبز را می توانید با تیشرت رنگ قرمز ست کنید.

مانتو مجلسی کار شده بلند با آستین گشاد و قسمت شانه های آن طرح برگ وجود دارد یک استایل زیبا برای استفاده در مهمانی ها می باشد. پارچه های رنگی که روی قسمت یقه و سر آستین مانتو وجود دارد آن را زیباتر می کند و از سادگی خارج می کند، این مدل مانتو می توانید با لگ های براق ست کنید.

مانتو رنگ سفید که روی آن گلدوزی رنگ سبز وجود دارد برای فصل بهار و تابستان مناسب است. مانتو مجلسی که با پارچه دانتل کار شده است و در آن رنگ های سفید و عسلی موجود است می توانید با لگ های بغل چاکدار ست کنید.

روانشناسی رنگ سبز

لگ براق سبز روشن

افرادی که عاشق رنگ سبز هستند بسیار عاطفی می باشند. این افراد بسیار اجتماعی هستند و عاشق طبیعت می باشند. بسیار شکمو هستند و اضافه وزن دارند. اگر رنگ پوست شما تیره است و رنگ پوست و موی شما قهوه ای و مشکی هست لباس با تم های آبی و صورتی بپوشید. افرادی با چشم و ابروهای روشن، لباس با رنگ های سبز، قرمز، سرمه ای و سیاه استفاده کنند. لگ براق سبز روشن با تاپ رنگ آبی ست کنید.

رنگ سبز و کرم

لگ سلولیت سبز تیره

طرح یک لباس بسیار مهم است. طرح لباس تن شما باید مطابق با فصل باشد. در فصل پاییز لباس تیره بپوشید تا گرمای نور خورشید جذب کنید و بدن شما گرم بماند. لگ آنتی سلولیت رنگ سبز تیره با مانتو رنگ کرم ست می شود.

رنگ سبز و طوسی

لگ کبریتی سبز تیره

لگ کبریتی رنگ سبز تیره به عنوان لگ بیرونی کاربرد دارد. می توانید با شومیز یا مانتو نخی رنگ طوسی ست کنید. رنگ طوسی خنثی است و رنگ سبز نیز یک رنگ سرد است، ترکیب این دو برای شما استایل سرد و خنثی می سازد.

رنگ سبز و سفید

لگ سلولیت سبز روشن

بلوز طرح دار ساتن زمینه رنگ سفید با لگ آنتی سلولیت رنگ سبز روشن ست می شود. مانتو زمینه سفید که روی آن طرح های شیک باشد نیز با رنگ سبز روشن زیبا می شود. تیشرت های راه راه نیز با سبز روشن زیبا می شوند.

رنگ سبز و نارنجی

با لگ سبز

سویشرت یکی از لباس های است که برای شما یک تیپ اسپرت می سازد. نسل نوجوان علاقه زیادی به سویشرت و هودی دارد. سویشرت و هودی در مدل های کرک دار و خزدار بسیار گرم بوده و جایگزین مناسبی برای کاپشن می باشد. لگ بغل چاکدار رنگ سبز با سویشرت رنگ نارنجی ست کنید.

رنگ سبز و صورتی

لگ بغل چاکدار سبز تیره

صورتی رنگ مناسب فصل بهار می باشد. این رنگ در شکوفه های درختان دیده می شود. رنگ ملایم و زیبایی است که برای خانم ها و آقایان کاربرد دارد. سبز و صورتی مکمل یکدیگر هستند و در کنار هم زیبا می شوند. لگ بغل چاکدار سبز تیره می توانید با شومیز رنگ صورتی ست کنید.

رنگ سبز و مشکی

لگ بوت کات سبز

برای فصل پاییز بهتر است از کتونی و بوت استفاده کنید. کتونی و بوت کاملا پا را پوشش می دهند و در مقابل سرما محافظت می کنند. بوت های ساق بلند به همراه لگ های بوت کات زیبا می شوند. لگ بوت کات رنگ سبز را می توانید با مانتو پاییزه رنگ مشکی ترکیب کنید.

رنگ سبز و بنفش

لگ بوت کات سبز تیره

مانتو جین به همراه کتونی رنگ سفید با لگ بوت کات بسیار زیبا می شود. اگر می خواهید تیپ اسپرت شما خیلی خاص باشد، مانتو جین سنگ شور به همراه کتونی لژدار رنگ سفید بپوشید، لگ بوت کات رنگ سبز تیره استایل شما را تکمیل می کند.

رنگ سبز و زرد

لگ جلو چاکدار سبز

رنگ زرد، رنگ نور خورشید و رنگ بهار می باشد. این رنگ پر از شادی و انرژی می باشد. رنگ زرد در استایل برای شما شادابی و انرژی ایجاد می کند. لگ جلو چاکدار رنگ سبز با مانتو رنگ زرد روشن ست می شود و یک استایل روشن برای شما ایجاد می کند.

رنگ سبز و گلبهی

لگ سبز تیره

طرح های راه راه سفید و مشکی یک طرح فرانسوی است که مورد پسند خانم های جوان نیز می باشد. پیراهن سفید با راه راه مشکی یا بالعکس با لگ های جلو چاکدار جذاب می شوند. پیراهن رنگ روشن مانند گلبهی با لگ جلو چاکدار سبز تیره جذاب می شود.

رنگ سبز و نیلی

لگ کبریتی سبز

رنگ آبی در همه طیف های آن مانند نیلی، آبی کاربنی، سرمه ای و … در فصل پاییز کاربرد دارد. رنگ های خنثی مانند طوسی و نقره ای را می توان با رنگ آبی ست نمود. اگر می خواهید در استایل خود بیشتر رنگ سبز به کار ببرید، رنگ نیلی می توانید به عنوان مکمل داشته باشید. خرید لگ کبریتی سبز از طریق لینک زیر امکان پذیر است.

رنگ سبز زیتونی و قهوه ای

لگ سلولیت سبز زیتونی

نیم تنه یا کراپ تاپ ها با دامن یا شلوار فاق بلند زیبا می شوند. کراپ ها در طرح و رنگ بندی متنوع در بازار موجود است و می توانید با لگ آنتی سلولیت رنگ سبز زیتونی ست کنید. از طریق لینک زیر می توانید خرید کنید.

رنگ سبز کله غازی و نسکافه ای

لگ کبریتی کرکی کله غازی

پیراهن های که جنس آن ها ساتن و ابریشم است، اندام شما را لاغرتر نشان می دهد. این پیراهن ها همه فصول سال ترند هستند. لگ تو کرکی کبریتی رنگ سبز کله غازی را می توانید با پیراهن رنگ نسکافه ای ست کنید.

رنگ ماشی و نخودی

لگ تو کرکی ماشی

پیراهن به رنگ های نقره ای، طلایی و جنس لمه برای مهمانی ها بسیار مناسب می باشند. نوع برش این پیراهن ها بسیار مهم است و معمولا برای همه فرم بدن مناسب می باشند. لگ کبریتی تو کرکی رنگ ماشی با پیراهن رنگ نخودی ست می شود.

براق لاتکس سبز لجنی

پالتوهای بلند در استایل های رسمی وجود دارد و با انواع کتونی و بوت ست می شوند. بهتر است رنگ پالتو با کفش شما متضاد باشد. اگر پالتو شما طرح دار است بهتر است کفش شما ساده باشد و بالعکس. اگر قد بلند هستید و نمی خواهید قد بلندتر دیده شوید می توانید پالتو بلند با کفش کالج ترکیب کنید.

می توانید زیر پالتو انواع تونیک بپوشید. تونیک های کوتاه و بلند در بازار موجود است که متناسب با استایل خود انتخاب کنید. تونیک های بافت می توانید زیر پالتو خود بپوشید.

لگ بوت کات تو کرکی سبز کله غازی

اگر در استایل شما رنگ سبز وجود دارد، بهتر است طلا، جواهرات و گلدوزی نیز وجود داشته باشد تا زیباتر به نظر برسید. اگر لباس سبز شما گلدوزی شده است بهتر است با کفش و لواز جانبی رنگ خنثی ست شوند، در غیر این صورت شما چاق تر به نظر می رسید.

رنگ سبز می توان با رنگ های خاکستری، آبی، قهوه ای و شنی ست نمود. لگ رنگ سبز خود را می توانید با کفش مشکی، کت جین آبی و کیف قهوه ای ست کنید. رنگ سبز پاستیلی می توانید با سایر رنگ های پاستیلی ست کنید.

لگ بوت کات تو کرکی سبز یشمی

مانتو آنغوره یک مانتو گرم است که برای فصل های پاییز و زمستان مناسب می باشد. مانتو آنغوره می توان با لگ های چرم، مخمل، بافت و تو کرکی ست نمود. پارچه آنغوره بسیار انعطاف پذیر است و در برابر شست و شو مقاوم می باشد.

پارچه آنغوره هنگام شست و شو رنگ پس نمی دهد. سبک است و بدن را به خوبی گرم نگه می دارد. چروک پذیری کمی دارد و در برابر رطوبت مقاوم می باشد. پارچه آنغوره بعد از شست و شو آبرفت دارد. بهتر است با دست شسته شود و در هوای آزاد با نور خورشید خشک شود.

استایل رمانتیک مناسب افراد هنرمند و خانم های جوان می باشد. برای آرایش مو و صورت در این استایل از رنگ های طبیعی و دلنشین استفاده شده است. عطر و ادکلن با بوهای دلنشین مانند نعناع هندی، رز و یاسمن وجود دارد.

کیف با طرح و رنگ شاد در این استایل استفاده می شود. گردن بند، دستبند و انگشتر با طرح های میناکاری و ظریف وجود دارد. سبک رمانتیک یک سبک شاداب و دلنشین است که می توانید هر روز یا در مهمانی های خاص داشته باشید. با استایل رمانتیک می توانید لحظات عاشقانه و شیرینی با دیگران به اشتراک بگذارید.

1 نظر

  1. […] قبلی در مورد رنگ سبز صحبت کنیم و استایل های زیبا با این رنگ طبیعت معرفی کردیم. اکنون می خواهیم در این مقاله در مورد رنگ […]

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد سفارش ، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • توضیحات
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
  • ویژگی ها
  • افزودن به سبد خرید
بیرون کلیک کنید
مقایسه
0
0