برای ثبت سفارش فیلترشکن خود را خاموش کنید.
لگ زنانه

چطور با رنگ بنفش ظاهری جذاب بسازیم؟

چطور با رنگ بنفش ظاهری جذاب بسازیم؟

در مقاله قبلی در مورد رنگ سبز صحبت کنیم و استایل های زیبا با این رنگ طبیعت معرفی کردیم. اکنون می خواهیم در این مقاله در مورد رنگ بنفش و استایل های شیکی که می توان با رنگ بنفش ایجاد نمود شرح دهیم.

ست با تیشرت صورتی جذاب

لگ براق بنفش روشن

رنگ بنفش رنگی است که در عین شور انگیز بودن بسیار آرامش بخش است. رنگ بنفش در طبیعت خیلی کم مشاهده می شود و فقط در یک سری از گل ها و سنگ ها می توان رنگ بنفش را مشاهده نمود. در بین رنگ های رنگین کمان قوی ترین طیف متعلق به رنگ بنفش می باشد. لگ براق بنفش روشن می توانید از طریق لینک زیر خرید کنید. رنگ بنفش با تیشرت رنگ صورتی بسیار جذاب می شود.

شومیز جنس ساتن با لگ های بغل چاکدار، یک استایل شیک است که مناسب مهمانی ها می باشد. شومیز راه راه یک لباس همه کاره است که با همه مدل لگ ست می شود. شومیز جنس گیپور جزو ترند تابستانه می باشد که با لگ های براق و کبریتی ست می شود.

تیشرت گشاد با کت گشاد و لگ بوت کات ست کنید، این یک استایل لش است که می توانید در دورهمی های دوستانه داشته باشید، در این استایل بهتر است از یک رنگ در طیف های مختلف استفاده کنید. تیشرت های گشاد و لش برای استایل های راحت مناسب می باشند.

به وقت ورزش و کتونی آبی

لگ سلولیت بنفش

رنگ زیبای بنفش آبی که یادآور گل های زیبای بنفشه می باشد، بنفش سیر که یادآور گل های ارکیده است و بنفش ارغوانی که یادآور عطر گل های ارغوانی در روزهای اول بهار می باشد. رنگ بنفش در گل های اسطوخودوس، زنبق و پیچک مشاهده می شود. جهت خرید لگ آنتی سلولیت رنگ بنفش از طریق لینک زیر اقدام کنید. موقع ورزش کردن حتما کتونی بپوشید و کتونی رنگ آبی با رنگ بنفش ست می شود.

مانتو جلو باز بلند حریر برای فصل تابستان مناسب می باشد، این مدل مانتو سبک و خنک است و با انواع لگ زنانه ست می شود. مانتو کتی رنگ مشکی یا رنگ های تیره شما را خوش استایل تر نشان می دهد. مانتو کتی رنگ های روشن مانند کرم یا آجری با لگ های رنگی زیبا می شوند.

اگر اندام لاغری دارید مانتو با طرح های درشت برایتان مناسب می باشد. مانتو عروسکی دخترانه در جنس های ارگانزا، شیفون و مخمل به علت داشتن بافت نرم و مجلسی برای مهمانی ها و مجالس مناسب می باشند، می توانید این مدل مانتو را با لگ های بغل چاکدار ست کنید.

کفش مشکی و رنگ بنفش

لگ بوت کات بنفش

رنگ بنفش نماد اصالت و شجاعت است. در درمان اختلالات عصبی، التهاب مفاصل، بی خوابی و یبوست کاربرد دارد. این رنگ به قلب آرامش می دهد و افراد بیش فعال آرام می کند. رنگ بنفش بیشتر در استایل خانم ها استفاده می شود. لگ بغل چاکدار رنگ بنفش برای فروش موجود است. کفش مشکی با لگ بغل چاکدار رنگ بنفش استایل شما را تکمیل می کند.

ست با صندل سبز زیبا

لگ بوت کات بنفش

رنگ بنفش از ترکیب رنگ های سرد و گرم تشکیل شده است و در حالت کلی اگر رنگ آبی در بنفش بیشتر باشد مناسب فصل های گرم سال است و اگر رنگ قرمز در بنفش بیشتر باشد مناسب فصل های سرد سال می باشد. حتما این نکته در هنگام خرید لگ رنگ بنفش دقت داشته باشید. لگ بوت کات رنگ بنفش برای فروش موجود است. وقت پوشیدن صندل در فصل تابستان است و صندل رنگ سبز با رنگ بنفش ترکیب می شود.

رنگ بنفش و یاسی

لگ کبریتی بنفش

اگر رنگ پوست شما گندمی یا برنزه است تناژهای بنفش سرد به شما می آید و اگر پوست شما روشن است تناژهای بنفش گرم مانند ارغوانی برای شما مناسب است. رنگ بنفش برای استایل های مجلسی و اسپرت مناسب می باشد. لگ کبریتی بنفش برای فروش موجود است.

رنگ یاسی و طوسی

لگ براق یاسی

رنگ بنفش از ترکیب رنگ های قرمز و آبی تشکیل شده است و بسته به اینکه چند درصد قرمز یا آبی باشد، رنگ بنفش به صورت تیره یا روشن تبدیل می شود. بنفشی که به آبی متمایل باشد ویولت و بنفشی که به قرمز متمایل باشد ارغوانی می گویند. رنگ یاسی بنفش متمایل به آبی است که نام آن برگرفته از گل های یاس بنفشه می باشد. لگ براق رنگ یاسی برای فروش موجود است.

رنگ یاسی و سفید

لگ بغل چاکدار یاسی

پیراهن مجلسی رنگ بنفش و جنس مخمل برای مهمانی ها بسیار زیبا خواهد شد و زمانی که از اکسسوری های طلایی و نقره ای استفاده کنید درخشش پیراهن شما افزایش پیدا خواهد کرد. لگ بغل چاکدار رنگ یاسی برای فروش موجود است.

رنگ یاسی و صورتی

لگ بوت کات یاسی

رنگ بنفش در استایل های زمستانه نیز جذاب خواهد شد، کاپشن های رنگ بنفش تیره با پالتو فوتر رنگ بنفش سیر و یاسی بسیار شیک و منحصر به فرد خواهد بود. لگ بوت کات رنگ یاسی برای فروش موجود است.

رنگ یاسی و مشکی

لگ جلو چاکدار یاسی

در استایل های نیمه رسمی کت و شومیزهای رنگ بنفش نیز می توانند جذاب و دلفریب باشند. در استایل های اسپرت نیز می توانید رنگ بنفش با انواع جین ست کنید. مانتو و شومیز رنگ بنفش با جین بسیار جذاب خواهد شد. لگ جلو چاکدار رنگ یاسی برای فروش موجود است.

رنگ بادمجونی تیره و زرد

لگ کبریتی بادمجونی تیره

رنگ بادمجونی تیره تر از ارغوانی است و پوست پیازی روشن تر از بنفش می باشد و به رنگ صورتی مایل می باشد. هر چقدر در چرخه رنگ بنفش از قرمز به سمت آبی حرکت می کنیم، از تناژ گرم به سمت تناژ سرد حرکت خواهیم کرد. لگ کبریتی بادمجونی تیره برای فروش موجود است.

رنگ بادمجونی روشن و طوسی

لگ کبریتی بادمجونی روشن

اکسسوری های زنانه در تناژ های بنفش بسیار جذاب خواهند بود. کیف های چرمی زنانه در رنگ های بنفش روشن و یاسی بسیار محبوب هستند. شال و روسری طرح دار یا ساده رنگ بنفش نیز استایل شما را جذاب می کند. لگ کبریتی رنگ بادمجونی روشن برای فروش موجود است.

برای یک مهمانی ویژه در شب سرد زمستانی، لگ مخمل رنگ بنفش با کت مخمل رنگ یاسی ست کنید. رنگ یاسی و بنفش یک رنگ جذاب و جلوه کننده است. این ست هم شما را گرم نگه می دارد و هم شما را جذاب نشان می دهد.

پلیور زنانه جزو لباس های زمستانه است که در جنس های پشم، کشمیر و پلاستیک تولید می شود. هر کدام از این پلیورها مزیت و معایب های خودش را دارد و شما متناسب با بودجه خود می توانید تهیه کنید.

نوع یقه و مدل آستین یک پلیور بسیار مهم است و نشان دهنده کیفیت آن می باشد. طرح و رنگ پلیور سلیقه ای است و بستگی به رنگ پوست و موقعیتی که می خواهید بپوشید، بستگی دارد. پلیورها به صورت جذب و آزاد تولید می شوند. اگر خیلی لاغر اندام هستید مدل فیت آن را تهیه کنید. پلیورهای بافت با انواع لگ مخمل ست می شوند.

خرید لگ مخمل بنفش

اورشرت یک لباس جذاب چند کاره است که در فصل پاییز و زمستان کاربرد دارد. اورشرت طرح و رنگ بندی مختلفی دارد. اورشرت جنس جین می توان با پیراهن جین و شلوار زاپ دار جنس جین ست کنید.

اورشرت می توان با شلوار اسلش، کیف کوچک، کتونی ساق کوتاه و شال ساده ترکیب کنید. اورشرت رنگ سبز می توان با شلوار رنگ سرمه ای و کفش اسپرت رنگ سفید ست نمود. کفش های راحت مانند کالج با مانتو رنگ سفید و اورشرت رنگ سبز زیبا می شوند.

در دنیای مد و فشن استایل های مختلفی وجود دارد، استایل تامبوی یکی از همین استایل ها می باشد. تیشرت، شلوار جین، کتونی تک رنگ، پیراهن اور سایز و کلاه در استایل تامبوی وجود دارد و جزو پوشش های اصلی محسوب می شود.

تیشرتی که در استایل تامبوی استفاده می شود باید ساده، گشاد، راحت و ترجیحا رنگ تیره باشد. در استایل تامبوی لباس ها به صورت لایه ای پوشیده می شود، روی تیشرت، پیراهن دکمه دار و روی پیراهن، کاپشن قرار می گیرد. لگ چرم در استایل تامبوی وجود دارد و می توان با کتونی و بوت ست نمود.

پارچه دورس از الیاف پلی استر، ویسکوز و پنبه تشکیل شده است، در دوخت بلوز و سویشرت کاربرد دارد. لباس های که با پارچه دورس دوخت شده اند، ضخیم هستند و بدن را به خوبی گرم نگه می دارند.

پارچه چرمی ضخیم است و جلوه زیبایی در بدن دارد. لگ چرمی به تنهایی بدن را گرم نگه نمی دارد و معمولا به صورت خزدار یا مخمل تولید می شوند. خز یا مخملی که داخل لگ چرم وجود دارد موجب گرم شدن پاهای شما می شود. پارچه خز مصنوعی نیز در فصل زمستان کاربرد دارد.

1 نظر

  1. […] نیز داشته باشد. لگ در مدل های چرم، مخمل و تو کرکی در سایت پوشاک نوین موجود است و می خواهیم در این مقاله ایجاد استایل های شیک […]

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد سفارش ، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • توضیحات
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
  • ویژگی ها
  • افزودن به سبد خرید
بیرون کلیک کنید
مقایسه
0
0