برای ثبت سفارش فیلترشکن خود را خاموش کنید.
لگ زنانه

ایده های جذاب برای ترکیب رنگ زرد با رنگ های دیگر

لگ رنگ زرد با چه رنگی ست میشه

در مقاله قبلی در مورد رنگ قرمز و ویژگی های آن صحبت کردیم. در این مقاله می خواهیم در مورد ایده های جذاب برای ترکیب رنگ زرد با رنگ های دیگر و چگونگی ایجاد استایل های زیبا با این رنگ پر انرژی صحبت کنیم.

امروزه قیمت لگ به نسبت شلوار بسیار مناسب است. آنچه که جالب است تا در خصوص لگ های مذکور بدانید، این مهم می باشد که آنها هیچگونه آب رفتی ندارند و دارای مقاومت بالایی نیز هستند. از سوی دیگر می توانید آنها را در ماشین لباسشویی به همراه مواد شوینده به خوبی شستشو دهید. در واقع می توان بیان داشت که لگ های مذکور جزء آن دسته از لگ ها می باشند که از لحاظ کیفیت خوب بوده و با فرهنگ ایرانیان نیز سازگار هستند. عموما این لگ ها با رنگ بندی های متنوع و جذاب به بازار عرضه می شوند لذا می توان برای محیط های غیررسمی و گاها رسمی نیز از آنها استفاده کرد.

ویژگی رنگ زرد

ویژگی رنگ زرد

رنگ زرد نماد خوش بینی، شادی، سرگرمی، خلاقیت و منطق می باشد. رنگ زرد جزو رنگ های اصلی است و با رنگ بنفش ارغوانی مکمل می باشد. رنگ زرد طیف های مختلفی دارد که می توانیم به زرد روشن، زرد لیمویی، زرد طلایی و زرد تیره اشاره کنیم.

روانشناسی رنگ زرد

روانشناسی رنگ زرد

افرادی که عاشق رنگ زرد هستند روابط اجتماعی قوی دارند و به راحتی با افراد مختلف دوست می شوند. این افراد بسیار پویا و محاسبه گر هستند. اعتماد به نفس و عزت نفس بالایی دارند و بیشتر با عقل و منطق خود تصمیم می گیرند.

رنگ زرد و قرمز

لگ براق زرد

رنگ زرد باعث تحریک قسمت چپ مغز می شود و به تقویت حافظه و تصمیم گیری سریع تر کمک می کند. لگ براق رنگ زرد را می توانید با رنگ جذاب قرمز ست کنید و اعتماد به نفس خود را افزایش دهید. این مدل لگ برای باشگاه ورزشی بسیار مناسب است و می توانید با رنگ های شاد ست کنید.

این مدل لگ را می توان با کتونی های رابر(لاستیکی) ست نمود. اگر در مشخصات مندرج بر روی کارتون کفش، کتانی و یا دمپایی نوشته شده است، Rubber این کلمه به این معناست که زیره ی آن کالا از لاستیک است. بیشتر از زیره کفش رابر ( لاستیکی ) در ساخت کفش های کوهنوردی استفاده می کنند.  اما به طور کلی زیره های کفش و کتانی و دمپایی هایی که از جنس Rubber باشند ویژگی های زیر را دارند:

a. مقاوم در برابر شکستگی و سایش

b. اصطکاک بسیار بالا

c. استحکام و قدرت بسیار بالا

d. انعطاف پذیری بالای کفش

e. غیر قابل نفوذ در برابر آب

اما سنگین بودن وزن کفش و تولید صدا به هنگام راه رفتن بر روی سطوح صاف و صیقلی می تواند از معایب این نوع زیره کفش باشند، البته بستگی به شرایط استفاده از کفش دارد که آیا این ویژگی ها معایب به شمار می آیند و یا نه؟! مثلا مقاومت کفش زیره لاستیکی در کوه بسیار مهم تر از وزن آن است و یا لیز نخوردن بر روی سطوح صاف و یا یخ زده خود مزیت شمرده میشود.

رنگ زرد و بنفش

لگ سلولیت زرد

رنگ زرد در بیشتر فرهنگ ها نشانه گرما، جوانی، آفتاب و شادی است و در کشور ژاپن رنگ زرد نشانه شجاعت می باشد. همان طور که می دانید رنگ بنفش مکمل رنگ زرد است و می توانید لگ آنتی سلولیت رنگ زرد با تیشرت سلولیت به رنگ بنفش ترکیب کنید.

لگ رنگ زرد می توان با رنگ های خنثی مانند سفید و کرم ست نمود. زرد با صورتی ست می شود و یک استایل پاستیلی ایجاد می کند. زرد با رنگ یاسی برای فصل تابستان مناسب است. زرد با نارنجی یک استایل خاص است برای افرادی که اهل ریسک کردن می باشند.

زرد و آبی یک ترکیب کلاسیک است که برای روزهای گرم سال مناسب می باشد. زرد و قرمز برای استایل ورزشی مناسب است. زرد و سبز یک ترکیب شادی بخش است که برای فصل تابستان مناسب می باشد. زرد و خاکستری یک ترکیب رنگ حرفه ای می باشد.

رنگ زرد و نارنجی

لگ سلولیت زرد کثیف

گل رز زرد نشانه حسادت است و در اکثر اسباب بازی و لباس های کودکان از رنگ زرد استفاده می شود. برای ایجاد یک استایل ورزشی خفن لگ آنتی سلولیت رنگ زرد کثیف با نیم تنه سلولیت رنگ نارنجی ترکیب کنید.

مانتو دانشجویی جلو بسته با طرح ساده را می توان با انواع لگ ست نمود و در محیط های آموزشی مانند دانشگاه پوشید. مانتو دانشجویی که در دوخت آن از دو رنگ پارچه استفاده شده است و در قسمت سینه چین ریزی دارد می تواند استایل شما را زیباتر کند.

مانتو کتی که در آن دو الی سه دکمه وجود دارد و در برخی مدل ها کمربند وجود دارد می توان با لگ های براق ست نمود. مانتو عروسکی که قسمت کمر آن چین می خورد، یک مدل محبوب دخترانه می باشد، می توانید روی قسمت کمرچین آن کمربند قرار دهید.

رنگ لیمویی و سبز

لگ براق لیمویی

روشن ترین رنگی که چشم یک انسان می تواند ببیند رنگ زرد است. رنگ زرد بین رنگ های نارنجی و سبز می باشد. لگ براق رنگ لیمویی با مانتو رنگ سبز روشن یک استایل تابستانه شیک برای شما می سازد. شال به رنگ قرمز تیپ شما را تکمیل می کند.

استایل اورسایز یعنی پوشیدن لباس های که دو سایز بزرگ تر از اندام شما می باشد. با لباس های مختلفی می توان استایل اورسایز ایجاد نمود. ایجاد استایل مونوکروم و پوشیدن مانتو و لگ همرنگ یک استایل اورسایز شیک می باشد.

در فصل زمستان پوشیدن پافر و ست کردن آن با لگ کبریتی تو کرکی برای شما یک استایل اورسایز ایجاد می کند. پالتو اورسایز یقه انگلیسی با لگ چرم و نیم بوت یک استایل جذاب برای شما می سازد. در فصل بهار پوشیدن تونیک های لش با لگ بغل چاکدار یک استایل اورسایز زیبا می باشد.

رنگ لیمویی و طوسی

لگ لیمویی

افرادی که عاشق رنگ زرد هستند، افرادی تنوع طلب و خلاق می باشند. این افراد از کار تکراری متنفر هستند. این افراد عاشق تفریح هستند و دوست دارند رهبر یک گروه باشند. لگ آنتی سلولیت رنگ لیمویی با رنگ خنثی طوسی ست می شود و می توانید این ترکیب رنگ در بیرون از منزل داشته باشید.

رنگ خردلی و قرمز

لگ بوت کات خردلی

اگر شما رنگ زرد بپوشید می توانید حس خوشحالی به مخاطب خود منتقل کنید. در کشور هندوستان رنگ زرد رنگ مقدسی است و نشانه فصل بهار است. در اروپا رنگ زرد نشانه امید و شادی است. لگ بوت کات رنگ زرد خردلی با رنگ قرمز ترکیب می شود و برای فصل پاییز مناسب می باشد.

شلوار بوت کات جزو شلوارهای محبوب است که در جنس های مختلفی از جمله پارچه ای، جین، کراپ، فاق کوتاه، فاق بلند، طرحدار و چاکدار در بازار موجود است. لگ های بوت کات که ما در سایت موجود داریم، جنس آن کبریتی است و طرح آن ساده می باشد.

شلوار بوت کات کراپ، قد کوتاه تری دارد و بالای مچ قرار می گیرد. شلوار بوت کات فاق کوتاه با تاپ های کوتاه طرح دار پوشیده می شود و باعث دیده شدن قسمت کمر و شکم می شود. لگ بوت کات طرحدار برای افراد چاق مناسب می باشد.

رنگ خردلی و مشکی

لگ بوت کات خردلی

در فرانسه رنگ زرد نماد حسادت است و در مصر نماد سوگواری و عزاداری می باشد. در آیین بودا نماد برکت و عقل می باشد و در کشور ژاپن نماد دلاوری و نجابت می باشد. در فصل پاییز می توانید لگ بغل چاکدار رنگ خردلی با مانتو پشمی رنگ مشکی ست کنید.

خرید لگ مخمل رزگلد

بارانی کلاهدار براق با نیم بوت رنگ مشکی و لگ چرم ست می شود. شما می توانید شال با نیم بوت خود ست کنید. اگر بارانی شما جلو باز است بهتر است خیلی جذب نباشد. می توانید زیر بارانی خود لباس های پشمی مانند ژاکت و لگ بافت پشمی بپوشید.

بارانی بلند رنگ تیره، روسری ساتن و لگ چرم یک ست جذاب است که برای یک مهمانی مجلل مناسب می باشد. برای ایجاد یک تیپ اسپرت، بارانی بلند، لگ رنگ آبی و کتونی لژدار نیاز دارید. بارانی بلند، نیم بوت رنگ تیره و لگ چرم برای شما یک تیپ کلاسیک ایجاد می کند.

بلوز بافت یقه اسکی همیشه مد بوده است و پای ثابت لباس های زمستانه می باشد. بلوز یقه اسکی می توان با انواع لگ از جمله بافت، مخمل و چرم ست نمود. یقه اسکی می توان با بارونی، بوت پاشنه دار و کیف کوچک دستی ست نمود و یک استایل کلاسیک ایجاد نمود.

یقه اسکی می توان با کت جین، لگ چرم رنگ مشکی و بوت پاشنه دار ست نمود، این استایل برای مهمانی ها مناسب می باشد. یقه اسکی با سارافون جلو بسته، لگ تو کرکی و نیم بوت چرم ست می شوند.

1 نظر

  1. […] مقاله قبلی در مورد رنگ زرد و ویژگی های آن صحبت کردیم. در این مقاله می خواهیم در […]

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد سفارش ، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • توضیحات
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
  • ویژگی ها
  • افزودن به سبد خرید
بیرون کلیک کنید
مقایسه
0
0