برای ثبت سفارش فیلترشکن خود را خاموش کنید.
لگ زنانه

با لگ رنگ سفید خود چگونه لباس ست کنیم؟

لگ بغل چاکدار سفید

در مقاله قبلی در مورد رنگ زرد و ویژگی های آن صحبت کردیم. در این مقاله می خواهیم در مورد اینکه با لگ رنگ سفید خود چگونه لباس ست کنیم، صحبت کنیم.

ویژگیهای رنگ سفید

رنگ سفید

رنگ سفید نماد خلوص، سادگی، تمیزی و طراوت می باشد. رنگ سفید می تواند یک فضا را بزرگ تر نشان دهد یا می تواند برجستگی برخی نقاط بزرگ تر نشان دهد. از بعد جنبه منفی، رنگ سفید می تواند سرد و منزوی به نظر برسد. برخی برندهای معروف از رنگ سفید در لوگو خود استفاده می کنند. رنگ سفید در این نمادها نشانه ایمنی و طراوت می باشد. شیری، صدفی، استخوانی و عاجی از جمله طیف های مختلف رنگ سفید می باشند.

روانشناسی رنگ سفید

رنگ سفید

اگر عاشق رنگ سفید هستید شما از بعد شخصیتی متعادل و پایدار هستید و می توانید احساسات خود را کنترل کنید. به تمیز بودن اهمیت می دهید و هر نوع کثیفی می تواند شما را عصبی کند. کمال گرا هستید و قبل از انجام هر کاری به خوبی فکر می کنید. عاشق زندگی ساده بدون تجملات هستید.

رنگ سفید و طلایی

لگ براق سفید

رنگ سفید یک رنگ خنثی است و نماد پاکی و کمال است. رنگ سیاه مکمل رنگ سفید می باشد. رنگ سفید آغاز و شروع هر چیزی است و معمولا نماد بی گناهی شناخته می شود. لگ براق رنگ سفید را می توانید با رنگ جذاب طلایی ست کنید و در مهمانی ها بدرخشید.

اگر می خواهید با لگ رنگ سفید یک استایل اسپرت بسازید، پیشنهاد ما ست کردن با کفش ورزشی و هودی رنگ سفید می باشد. به جای هودی می توانید از سویشرت یا پافر استفاده کنید.

روسری های مینی در فصل تابستان و زمستان مورد استفاده قرار می گیرند و با انواع لگ ست می شوند. در فصل تابستان می توان روسری مینی با کت نخی و لگ براق ست نمود و در فصل زمستان روسری مینی با کت چرم و لگ چرم ست می شود.

پیراهن های خنک تابستانه که طرح های راه راه دارند با انواع روسری مینی در رنگ های خنثی قابلیت ست شدن را دارا می باشند. کیف کوچک دستی استایل شما را جذاب تر می کند. سارافون با انواع روسری مینی و لگ ست می شود، عینک آفتابی جلوه استایل شما را بیشتر می کند.

بلوز مشکی و رنگ سفید

لگ بغل چاکدار سفید

رنگ سفید استرس از شما دور می کند و نماد وحدت می باشد. در بیشتر کشورهای جهان رنگ لباس عروس سفید است. در دین مسیحیت رنگ سفید نماد نور الهی می باشد. لگ بغل چاکدار رنگ سفید می توانید با بلوز نخی رنگ مشکی ست کنید.

کت طوسی و رنگ سفید

لگ بوت کات سفید

پرکاربردترین رنگ در دکوراسیون رنگ سفید می باشد. رنگ سفید فضا را بزرگ تر جلوه می دهد. رنگ سفید یک رنگ تابستانه است چون نور منعکس می کند و گرما را جذب نمی کند. در فصل تابستان می توانید لگ بوت کات رنگ سفید با کت رنگ طوسی ست کنید.

رنگ سفید و آبی

چرم سفید

افرادی که رنگ سفید می پوشند، امروزی، رسمی و زیبا به نظر می آیند. سفید نماد خلوص و پاکی است و افرادی که رنگ سفید می پوشند حسی از اعتماد به اطرافیان منتقل می کنند. اگر می خواهید در جمع دوستان بسیار جلوه توجه کنید رنگ سفید بپوشید. لگ چرم رنگ سفید می توانید با بوت رنگ آبی نفتی ست کنید. برای پالتو و روسری خود از رنگ مشکی استفاده کنید.

رنگ سفید یک رنگ محبوب و خنثی می باشد. اگر رنگ سفید با رنگ کرم ست کنید، استایل شما شاداب تر نشان داده خواهد شد. رنگ سفید با رنگ های پاستیلی مانند صورتی کم رنگ، آبی کم رنگ، نعنایی، هلویی و لیمویی بسیار جذاب خواهند شد.

به دنبال یک استایل آرامش بخش هستید؟ رنگ سفید با سبز ترکیب کنید. رنگ سبز نماد طبیعت است و به همراه رنگ سفید، آرامش و زندگی القا می کند. اگر می خواهید جدی و رسمی تر به نظر بیایید، رنگ سفید با رنگ سرمه ای ست کنید. ست سفید و سرمه ای برای آقایان نیز مناسب می باشد.

اگر اندام لاغر و ظریفی دارید و می خواهید چاق تر دیده شوید، مانتو با یقه های پهن و بزرگ، شما را پرتر نشان می دهد. مانتو خفاشی نیز شما را چاق تر نشان می دهد. مانتو کلوش چون از قسمت کمر گشاد می شود موجب می شود که چاق تر دیده شوید. مانتو با راه راه افقی، عرض بدن شما را بیشتر نشان می دهد. مانتوهای که دکمه و تزئینات زیادی روی آن نصب شده است موجب می شود که چاق تر دیده شوید.

تیشرت راه راه می توان با لگ براق و کتونی رنگ سفید ست نمود. لگ براق در رنگ بندی روشن با تیشرت راه راه سفید مشکی زیبا می شود. اگر راه راه تیشرت شما رنگی است می توانید با لگ کبریتی بوت کات و کفش پاشنه بلند ست کنید.

پیراهن راه راه برای دورهمی های دوستانه مناسب است. پیراهن می توانید با کت کوتاه جنس مازراتی، کفش کالج و لگ کبریتی ست نمود. لباس های راه راه در حالت کلی به صورت افقی و عمودی می باشند. اگر نمی خواهید لباس راه راه شما خیلی جلوه کند، می توانید روی آن کت یا مانتو بپوشید.

اگر می خواهید لگ چرم خود را با ماشین لباسشویی شست و شو دهید بهتر است از مایع شوینده چرمی استفاده کنید و دمای آب سرد باشد. برای خشک شدن لگ چرم آن را در هوای آزاد قرار دهید. اگر لباس چرم شما خیلی نازک و ظریف است بهتر است با دست شسته شود یا به خشکشویی معتبر بسپارید. هیچ گاه از مایع ظرف شویی برای شست و شوی لگ چرم استفاده نکنید. لگ چرم در جای خشک و خنک نگه داری کنید. هیچ گاه اسپری یا ادکلن مستقیم به بافت چرم نزنید

1 نظر

  1. […] مقاله قبلی در مورد رنگ سفید و چگونگی ایجاد استایل های زیبا صحبت کردیم. در این مقاله می خواهیم در مورد چگونه بهترین […]

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد سفارش ، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • توضیحات
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
  • ویژگی ها
  • افزودن به سبد خرید
بیرون کلیک کنید
مقایسه
0
0