برای ثبت سفارش فیلترشکن خود را خاموش کنید.
لگ زنانه

اصول ست کردن لگ رنگ قرمز در استایل

لگ رنگ قرمز با چه رنگی ست میشه

در مقاله قبلی در مورد رنگ قهوه ای و چگونگی ست کردن با لگ رنگ قهوه ای صحبت کردیم. در این مقاله می خواهیم در مورد اصول ست کردن لگ رنگ قرمز در استایل صحبت کنیم.

رنگ زرشکی و طلایی

لگ براق زرشکی

برای ایجاد یک استایل جیغ و درخشان لگ براق رنگ زرشکی با رنگ نقره ای ست کنید. اگر دوست ندارید بلوز رنگ نقره ای بپوشید، رنگ نقره ای را می توانید در کفش یا کیف خود به کار ببرید.

در فصل زمستان می توانید پانچو با پلیور بافت و لگ چرم ست کنید. پانچو در مدل های ساده و طرح دار در بازار موجود است و قابلیت ست شدن را نیز دارا می باشد. پلیور می توان با سارافون های بدون آستین نیز ست نمود.

اگر عاشق استایل های لش هستید، می توانید پلیور سایز بزرگ و گشاد با لگ چرم و بوت های بلند ست نمود. وجود کمربند استایل شما را جذاب تر می کند. تم فصل زمستان رنگ خاکستری است، لگ های رنگ روشن با پلیورهای رنگی ساده، یک استایل جذاب برای شما ایجاد می کند.

رنگ زرشکی و طوسی

چرم زرشکی

رنگ زرشکی برای همه فصول سال مناسب و جذاب است. لگ چرم رنگ زرشکی با بارونی رنگ طوسی هماهنگ است. شال موهر رنگ کرم تیپ شما را تکمیل می کند. برای یک ملاقات چه عاشقانه یا کاری، مدل لباس پوشیدن شما بسیار مهم است. در ظاهر ابتدا لباس شماست که با مخاطب شروع به صحبت می کند. لباسی بپوشید که در آن راحت هستید، لباس هر چقدر لوکس باشد ولی شما در آن راحت نباشید، شما را معذب می کند و علامت ناراحتی در چهره شما مشخص می شود.

بسته به مکان ملاقات، لباس خود را انتخاب کنید. اگر مکان ملاقات شما رستوران است، لباس کلاسیک برای شما مناسب می باشد ولی اگر مکان ملاقات طبیعت یا جنگل می باشد، لباس اسپرت بپوشید.

رنگ سرخابی و سبز

لگ براق سرخابی

لگ براق رنگ سرخابی می توانید با رنگ سبز ست کنید. تیشرت، تونیک، شومیز و یا مانتو رنگ سبز روشن با رنگ سرخابی زیبا می شود. مانتو مازراتی جزو مانتوهای محبوب است که با انواع لگ ست می شود. مانتو مازراتی کلوش برای افرادی که به مانتو راسته علاقه ندارند مناسب می باشد. مانتو اداری کرپ مازراتی برای محیط های کاری مناسب است، بافت پارچه این مانتو مقاوم است و از پوسیدگی سریع مانتو جلوگیری می کند.

مانتو مازراتی طرح سنتی با شال طرح سنتی ست می شود. مانتو مازراتی گلدوزی شده به عنوان مانتو مجلسی کاربرد دارد، پارچه مازراتی مناسب کار گلدوزی می باشد. مانتو مازراتی که لبه آستین ها و حاشیه آن نوار پولکی دوخت شده است، بسیار چشم نواز است و برای مجالس مناسب است.

رنگ صورتی و بنفش

لگ براق صورتی

لگ براق رنگ صورتی با نیم تنه رنگ بنفش زیبا می شود. این استایل مناسب باشگاه یا دورهمی های دوستانه می باشد. اگر اندام چاقی دارید باید بدانید انتخاب کفش مناسب می تواند شما را لاغرتر نشان دهد. نیم بوت های پاشنه دار که رنگ گرمی دارند، پاهای شما را کشیده تر و لاغرتر نشان می دهند. اگر اندام شما سیبی شکل است بهتر است پالتو مدل راسته فاقد تزئینات بپوشید، این مدل پالتو با لگ های چرم ست کنید.

خانم های که اندام گلابی شکل دارند پالتو بلند با یقه پهن بپوشند، بهتر است در قسمت بازو و شانه های آن دارای تزئینات باشد. خانم های که اندام مستطیلی شکلی دارند حتما کمربند ببندند تا تعادل بصری جذابی پیدا کنند.

مانتو آبی و رنگ صورتی

لگ براق صورتی تیره

لگ براق صورتی تیره با رنگ سرد آبی ست کنید تا استایل شما خیلی جلوه نکند و حالت خنثی داشته باشد. مانتو رنگ آبی روشن با لگ صورتی تیره زیبا می شود.

شومیز مشکی و رنگ صورتی

بوت کات صورتی روشن

برای یک استایل بیرونی ساده، بهتر است لگ بغل چاکدار صورتی روشن با رنگ مشکی ترکیب کنید. مانتو یا شومیز مشکی برای این استایل مناسب می باشد.

ونس آبی و رنگ قرمز

لگ براق قرمز هیوا

بهتر است لگ های براق با کتونی ست کنید. لگ براق رنگ قرمز با کتونی رنگ آبی نفتی جذاب می شود. کتونی مدل ونس برای این استایل بسیار مناسب است.

مانتو عروسکی سبز و رنگ قرمز

لگ بوت کات قرمز

لگ بغل چاکدار رنگ قرمز با مانتو کوتاه سبز یشمی زیبا می شود. مانتو نخی سبز یشمی برای فصل تابستان بسیار مناسب می باشد.

نیمتنه مشکی و رنگ قرمز

لگ آنتی سلولیت قرمز

لگ آنتی سلولیت، یک لگ ورزشی است و بهتر است در محیط های ورزشی پوشیده شود. هر چند برخی از خانم ها، لگ آنتی سلولیت به عنوان لگ بیرونی می پوشند. اگر می خواهید به عنوان لگ بیرونی بپوشید بهتر است با رنگ مشکی ترکیب کنید.

سویشرت زرد خردلی و رنگ قرمز

لگ جلو چاکدار قرمز

اگر هماهنگ با طبیعت لباس می پوشی. لگ کبریتی رنگ قرمز با سویشرت رنگ خردلی و روسری رنگ مشکی ست کنید. رنگ های قرمز و خردلی جزو رنگ های پاییزه می باشند.

کتونی سیاه و رنگ قرمز

لگ بوت کات قرمز

لگ های بوت کات فقط با کتونی لژدار یا کفش پاشنه بلند زیبا می شوند. لگ بوت کات رنگ قرمز با کتونی رنگ مشکی ست کنید و از استایل زیبایی که لگ بوت کات برای شما ایجاد کرده است لذت ببرید.

رنگ قرمز و سفید

لگ جلو چاکدار قرمز

برای ایجاد یک استایل بهاره خاص، لگ جلو چاکدار رنگ قرمز با شومیز و شال رنگ سفید ست کنید. کتونی و کیف سفید استفاده کنید و با این استایل همه مکان ها جلوه کنید.

رنگ گلبهی و کالباسی

لگ براق گلبهی شیک

برای یک مهمانی خودمونی و ساده، می توانید لگ براق رنگ گلبهی با شومیز رنگ کالباسی ست کنید. از اکسسوری های نقره ای استفاده کنید تا تیپ شما زیباتر شود.

تیشرت رنگ سبز و رنگ نارنجی

لگ براق نارنجی

ریسک پذیر هستید و عاشق استایل های خاص می باشید. لگ براق رنگ نارنجی با تیشرت رنگ سبز ست کنید. این ترکیب رنگ اکثرا مورد پسند نسل جوان می باشد.

برای فصل زمستان پوشیدن لگی که پاها را به خوبی گرم نگه دارد بسیار مهم است. لگی که علاوه بر خاصیت گرم کنندگی، تنخور زیبایی داشته باشد. لگ مخمل جنس زیبایی دارد و به خوبی با انواع بارونی و پالتو ست می شود.

لگ مخمل قرمز
لگ براق لاتکس صورتی
لگ براق لاتکس نارنجی

رنگ قرمز، یک رنگ برجسته و کلاسیک است. وقتی لباسی به رنگ قرمز می پوشید نگاه های همه را به سمت خود جلب می کنید. اگر می خواهید ظاهر رسمی داشته باشید رنگ قرمز با رنگ های خنثی ست کنید. برای داشتن ظاهری شاد و مد روز رنگ قرمز با رنگ های متضاد آن ترکیب کنید.

اگر موی بلوند و چشمان آبی یا سبز دارید، تناژهای قرمز کمرنگ با ته رنگ آبی برای شما مناسب می باشد. اگر موی مشکی یا قهوه ای تیره، رنگ چشم و پوست تیره دارید، رنگ قرمز تیره برای شما مناسب می باشد.

لگ براق لاتکس زرشکی

لگ به رنگ های قرمز و زرشکی با کت جین رنگ آبی یا مشکی ست می شود. لگ به رنگ زرد لیمویی با کت جین ترکیب می شود. برای تکمیل شدن استایل خود رنگ های سفید و مشکی به کار ببرید. لگ به رنگ قهوه ای با کت جین آبی رنگ ست می شود. طرح های پلنگی با کت جین زیبا می شوند.

اگر می خواهید یک استایل کلاسیک داشته باشید، لباس با رنگ های خنثی بپوشید و اکسسوری های ساده طلایی و نقره ای به کار ببرید. در استایل کلاسیک همه چیز از جمله کفش، مانتو، شال و … ساده می باشد.

لگ بافت سنتی

2 نظرات

  1. […] مقاله قبلی در مورد رنگ قرمز و ویژگی های آن صحبت کردیم. در این مقاله می خواهیم در […]

  2. […] مقاله قبلی در مورد رنگ قرمز و ویژگی های آن صحبت کردیم. در این مقاله می خواهیم در […]

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد سفارش ، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • توضیحات
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
  • ویژگی ها
  • افزودن به سبد خرید
بیرون کلیک کنید
مقایسه
0
0