برای ثبت سفارش فیلترشکن خود را خاموش کنید.
لگ زنانه

روش هایی برای ست کردن رنگ قهوه ای

لگ رنگ قهوه ای با چه رنگی ست میشه

در مقاله قبلی در مورد رنگ آبی صحبت کردیم، طیف های مختلف رنگ آبی شرح دادیم و چگونگی ست کردن با رنگ آبی توضیح دادیم. در این مقاله می خواهیم در مورد رنگ قهوه ای و روش هایی برای ست کردن با این رنگ جذاب شرح دهیم.

رنگ قهوه ای و طوسی

لگ براق قهوه ای تیره

رنگ قهوه ای و طوسی برای فصل پاییز و زمستان مناسب است و یک ترکیب همیشه جذاب می باشد. اگر می خواهید جذاب و باوقار به نظر بیایید، لگ رنگ قهوه ای با پالتو رنگ طوسی، بوت بلند رنگ مشکی و شال موهر رنگ مشکی ست کنید.

رنگ قهوه ای و زرد

لگ براق قهوه ای سوخته

زرد خردلی یک رنگ پاییزی است که با رنگ قهوه ای تکمیل می شود. بلوز بافت رنگ زرد خردلی با لگ رنگ قهوه ای ست کنید. این ست را می توانید در منزل بپوشید و از باران پاییزی لذت ببرید.

رنگ قهوه ای و سبز

لگ جلو چاکدار قهوه ای

سبز یک رنگ آرامش بخش است و سرد می باشد. رنگ قهوه ای یک رنگ خنثی است. اگر می خواهید استایل شما جلوه نکند و ساده باشد رنگ قهوه ای با سبز ترکیب کنید.

قهوه ای و صورتی

لگ جلو چاکدار قهوه ای روشن

رنگ قهوه ای شما زمانی جذاب می شود که در کنار رنگ شادی مانند صورتی قرار بگیرد. برای روزهای سرد پاییزی می توانید لگ قهوه ای با بارانی رنگ صورتی ست کنید و یک استایل دخترانه جذاب بسازید.

قهوه ای و مشکی

لگ بوت کات قهوه ای

برای قرارهای رسمی بهتر است رنگ قهوه ای با مشکی ترکیب کنید. سعی کنید کیف و کفش مشکی بپوشید. رنگ قهوه ای در شلوار و مانتو خود به کار ببرید.

قهوه ای و قرمز

لگ کبریتی قهوه ای روشن

برای پیاده روی یا محیط های ورزشی می توانید لگ رنگ قهوه ای با تیشرت رنگ قرمز ست کنید. رنگ قرمز و نارنجی با رنگ قهوه ای ترکیب جذاب پاییزه می شود.

قهوه ای و کاراملی

لگ جلو چاکدار قهوه ای

رنگ کاراملی از خانواده رنگ قهوه ای است با این تفاوت که روشن تر است و به رنگ شیری نزدیک است. اگر می خواهید استایل رنگ قهوه ای بزنید می توانید رنگ قهوه ای در طیف های روشن و تیره به کار ببرید.

قهوه ای و سرمه ای

لگ بوت کات قهوه ای

اگر می خواهید به همراه رنگ قهوه ای رنگ سرمه ای بپوشید، بهتر است کیف، کفش و کمربند خود را رنگ سرمه ای انتخاب کنید. لگ رنگ قهوه ای، پالتو رنگ قهوه ای و شال رنگ سرمه ای برای یک استایل زمستانه شیک می شود.

رنگ بژ و کرم

لگ براق بژ

رنگ بژ، رنگی روشن تر از کرم ولی با ته رنگ خاکستری است. این رنگ دارای طیف گسترده ای می باشد ولی از آن جا که به رنگ کرم نزدیک است می توانید استایل زیبایی با رنگ کرم داشته باشید.

رنگ بژ و دودی

لگ بوت کات بژ تیره

رنگ دودی از خانواده رنگ مشکی است و یک رنگ خنثی می باشد. اگر نمی خواهید استایل شما خیلی تیره باشد، پالتو رنگ دودی با لگ رنگ بژ ترکیب کنید. در این استایل می توانید شال یا روسری رنگ روشن بپوشید.

مانتو نخی با لگ بژ

لگ بغل چاکدار بژ تیره

بلوز رنگ نقره ای به همراه لگ براق رنگ بژ برای شما یک استایل درخشان می سازد. استایل درخشانی که می توانید در مهمانی ها جلوه کنید. آرایش تند که رنگ های قرمز دارد به کار ببرید تا جذاب تر شوید. مانتو نخی تابستانه با لگ بغل چاکدار رنگ بژ به خوبی ست می شود.

شال دودی با لگ نسکافه ای

لگ بغل چاکدار نسکافه ای

رنگ قهوه ای طیف های مختلفی دارد که میان همه آن ها رنگ نسکافه ای جزو جذاب ترین است. رنگ نسکافه ای روشن تر از قهوه ای است و با رنگ تیره دودی جذاب می شود. شال رنگ دودی یا مشکی با لگ رنگ نسکافه ای ست زیبایی می شود.

رنگ نسکافه ای و کرم

لگ بوت کات نسکافه ای

شومیز رنگ کرم به همراه لگ رنگ نسکافه ای برای یک مهمانی ساده مناسب می باشد. روشنایی رنگ کرم موجب می شود جلوه رنگ نسکافه ای بیشتر شود.

رنگ نسکافه ای و کاراملی

خرید لگ کبریتی نسکافه ای

رنگ کاراملی یک رنگ شیک و انعطاف پذیر است و با همه رنگ های سرد و گرم هماهنگ می شود. مهم ترین ویژگی رنگ کاراملی این است که با همه رنگ پوست هماهنگ می باشد.

رنگ نسکافه ای و شکلاتی

سلولیت نسکافه ای

کسی که رنگ شکلاتی دوست دارد فردی خانواده دوست، صادق، مطمئن و قابل اعتماد می باشد. این افراد بسیار احساساتی و مسئولیت پذیر هستند و به راحتی برای اعضای خانواده خود همه کار انجام می دهند.

رنگ نسکافه ای و طوسی

کبریتی کرکی نسکافه ای

عاشقان رنگ نسکافه ای بسیار جدی هستند و هر کاری به بهترین نحو انجام می دهند. این افراد فقط برای مصارف ضروری پول خرج می کنند و بسیار اقتصادی می باشند. معمولا این افراد تنهایی بیشتر دوست دارند.

رنگ خاکی و طوسی

لگ بوت کات خاکی

رنگ خاکی رنگی است بین کرم روشن و خاکستری است. رنگ خاکی افراد لاغرتر نشان می دهد. این رنگ را می توان در قرارهای رسمی و اسپرت پوشید. رنگ خاکی یک رنگ خنثی است و با همه رنگ های سرد و گرم ست می شود.

رنگ خاکی و صورتی

لگ بوت کات خاکی

لگ رنگ خاکی با کت جین رنگ آبی، شال رنگ سرمه ای و کفش پاشنه بلند مشکی ست تابستانه زیبایی می شود. رنگ خاکی جزو رنگ های زمینی محسوب می شود و در زمینه تک رنگ بسیار زیبا می شوند.

رنگ نخودی و بژ

لگ بوت کات نخودی

رنگ های نخودی و بژ هم خانواده هستند و ویژگی های مشترک زیادی دارند. برای ایجاد یک استایل پاییزی شیک لگ رنگ نخودی با مانتو پاییزه رنگ بژ و بوت رنگ مشکی ترکیب کنید.

رنگ نخودی و کرم

لگ بوت کات نخودی

مانتو رنگ کرم به همراه شومیز طرح پلنگی زیبا می شود. لگ رنگ نخودی تیپ شما را تکمیل می کند. کفش اسپرت و صندل های مینیمال به رنگ های خنثی یا ست های شال و کفش همرنگ استایل شما را جذاب تر می کند.

رنگ نخودی و زرد

لگ کبریتی نخودی

اگر پوست شما گرم است رنگ زرد برای شما مناسب می باشد. می توانید مانتو رنگ زرد خردلی با لگ رنگ نخودی ترکیب کنید. شال و روسری به رنگ های طوسی، مشکی، سفید و صورتی برای این استایل مناسب می باشد.

رنگ شیری و سفید

کبریتی کرکی شیری

اولین گزینه که برای ست کردن رنگ شیری به ذهن می رسد رنگ سفید می باشد. رنگ شیری و کرم هر دو برای شما یک استایل مینیمال می سازد. لگ رنگ شیری، مانتو رنگ سفید، کیف و کفش رنگ قهوه ای با هم ترکیب کنید و از این استایل جذاب لذت ببرید.

پیشنهاد ویژه برای افرادی که عاشق پارچه مخمل هستند و دوست دارند در زمستان ست مخمل بزنند. لگ مخمل در رنگ بندی متنوع از جمله رنگ قهوه ای برای فروش موجود است. این لگ بسیار نرم و لطیف است و تنخور زیبایی دارد.

لگ مخمل قهوه ای

پلیور جزو لباس های گرم برای روزهای سرد زمستان می باشد. پلیور همان ژاکت بافتنی هست با این تفاوت که جلوی آن بسته است. پلیور زنانه در موقعیت های رسمی و مهمانی ها پوشیده می شود و در همه موقعیت ها کاربرد دارد.

برای قرارهای رسمی باید یک پلیور ساده بدون طرح پوشید. پلیور تک رنگ بلند برای چنین موقعیتی مناسب می باشد.

پلیوری که می خواهید در منزل بپوشید باید بسیار باکیفیت باشد و ایجاد حساسیت نکند چون شما می خواهید به صورت طولانی مدت در منزل بپوشید. پلیور در رنگ بندی متنوع با لگ های بوت کات تو کرکی ست می شوند.

لگ بوت کات تو کرکی کرم

بلوز رنگ سرمه ای آستین کوتاه جنس گیپور برای مهمانی ها مناسب است و وقتی با لگ براق بپوشید زیبایی شما چند برابر می شود. بلوز رنگ زرد آستین کوتاه که روی سرشانه آن گت وجود دارد برای فصل تابستان مناسب است و با لگ بوت کات ست می شود.

بلوز آستین سه ربع جنس گیپور رنگ مشکی شما را لاغرتر نشان می دهد و می توانید با لگ های رنگ روشن ست کنید. بلوز مجلسی که رنگ زمینه آن سفید است و روی آن گل های قرمز وجود دارد برای دورهمی های دوستانه مناسب است.

لگ تو کرکی نسکافه ای

در فصل زمستان، لباس در جنس های مختلفی تولید می شود. پارچه پشمی جزو الیافی است که در روزهای سرد سال کاربرد دارد. لباس های پشمی بدن به خوبی گرم نگه می دارند. پارچه های پشمی موقع شست و شو آبرفت دارند که موقع خرید باید به این نکته توجه داشته باشید.

پارچه فلانل از پنبه و پشم تشکیل شده است و بدن را به خوبی گرم نگه می دارد. پارچه مخمل از الیاف پشم، ابریشم و کتان تشکیل شده است، پارچه مخمل بسیار زیباست و در فصل پاییز و زمستان بدن را به خوبی گرم نگه می دارد.

لگ براق لاتکس کرم

پارچه لنین یک پارچه محبوب است که در تولید پیراهن، مانتو و شومیز کاربرد دارد. این پارچه بسیار نرم و لطیف می باشد و در اثر شست و شوی مداوم ساختار بافت اش تغییر پیدا نمی کند. این پارچه خیلی دیر چروک می شود و نیازی به اتو کردن مداوم ندارد. آبرفت ندارد.

شومیز جنس لنین با انواع لگ های زنانه ست می شود. شومیز لنین برای فصل تابستان مناسب است. شومیز لنین برای موقعیت های رسمی و غیررسمی مناسب می باشد. شومیز لنین مدل های مختلفی دارد که می توان به بلند گلدوزی شده، کوتاه گلدوزی شده، مجلسی و اسپرت اشاره کنیم.

لگ چرم قهوه ای

لگ براق رنگ روشن با شومیز رنگ سفید ست کنید، یک کمربند مشکی موجب می شود که استایل شما برجسته تر نشان داده شود. شومیز بلند رنگ روشن طرح چروک به همراه لگ کبریتی برای شما یک استایل ساده ایجاد می کند، عینک آفتابی و گردنبند استایل شما را زیباتر می کند.

برای داشتن یک استایل شیک، شومیز رنگ سفید با کمربند زنجیری بلند ترکیب کنید، کیف بزرگ و کتونی رنگ سفید، استایل شما را تکمیل می کند. روی شومیز خود جلیقه به رنگ های گرم پاییزی بپوشید و گردنبند طلایی یک اکسسوری شیک برای این استایل می باشد.

لگ چرم عسلی

مانتو رنگ خردلی می توان با شال رنگ بنفش و لگ به رنگ های بنفش و بادمجونی ست نمود. شال رنگ صورتی و لگ رنگ آبی تیره با مانتو رنگ خردلی ترکیب می شوند. برای ست کردن استایل می توان از طبیعت الهام گرفت. در طبیعت رنگ ها هماهنگ می باشند.

اگر رنگ زرد خردلی، شما را رنگ پریده نشان می دهد برای قسمت بالاتنه استفاده نکنید. اگر می خواهید خیلی جلوه کنید، رنگ زرد خردلی با رنگ های روشن ترکیب کنید. آرایش روشن با مانتو رنگ خردلی هماهنگ می باشد.

2 نظرات

  1. […] مقاله قبلی در مورد رنگ قهوه ای و چگونگی ست کردن با لگ رنگ قهوه ای صحبت کردیم. در این مقاله می خواهیم در مورد رنگ قرمز و […]

  2. […] مقاله قبلی در مورد رنگ قهوه ای و چگونگی ست کردن با لگ رنگ قهوه ای صحبت کردیم. در این مقاله می خواهیم در مورد اصول ست کردن […]

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد سفارش ، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • توضیحات
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
  • ویژگی ها
  • افزودن به سبد خرید
بیرون کلیک کنید
مقایسه
0
0