برای ثبت سفارش فیلترشکن خود را خاموش کنید.
لگ زنانه

استایل مانتو پاییزه با لگ بافت

استایل مانتو پاییزه با لگ بافت

همانطور که معمولا خانم‌ها برای ست کردن لباس‌های خود با مشکلاتی زیادی مواجه می‌شوند. درواقع اکثر آن‌ها اصول پایه‌ی ست کردن را نمی‌دانند. به نظر شما نحوه ایجاد استایل مانتو پاییزه با لگ بافت چیست؟ جالب است بدانید که ست کردن به معنای یکی بودن رنگ‌ها نیست بلکه یکی از مهم‌ ترین اصول ست کردن در این است که بدانید چگونه میان رنگ‌هایی که انتخاب می‌کنید تناسب و هماهنگی برقرار شود. با توجه به این موضوع اگر شما هم می‌خواهید در ست کردن لباس‌هایتان خارق العاده باشید، یا قصد خرید لگ بافت را دارید، حتما تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

مانتو پاییزه مشکی

 همانطور که می‌دانید مانتو پاییزه رنگی است که به راحتی با همه رنگ‌ها هماهنگ می‌شود و به اصطلاح ست کردن آن بسیار راحت است. مناسب‌ترین رنگ لگ بافت برای ست کردن با مانتو پاییزه مشکی معمولا رنگ‌های روشن نظیر قرمز، آبی، لیمویی، زرشکی و… می‌باشد. پیشنهاد می‌شود که مانتوی مشکی را با رنگ‌های تیره نظیر مشکی، قهوه‌ای و… نپوشید زیرا استایل شما بی‌روح و بیش از حد تیره می‌شود. جالب است بدانید که استفاده از لگ های بافت طرح‌دار با رنگ‌های شاد در کنار مانتو مشکی، ظاهر بی‌نظیر و جذابی را به وجود می‌آورند.

قیمت لگ بافت جدید

مانتو پاییزه سفید

رنگ سفید نیز رنگی خنثی است که برای ست کردن شال با آن می‌توانید از تمام رنگ‌ها به جز رنگ‌های بی‌روح مثل کرم استفاده کنید. با توجه به این که سفید به اصلاح رنگی تابستانه است و پوشیدن مانتو سفید بیشتر در تابستان مرسوم است، پیشنهاد می‌شود که برای انتخاب شال و روسری نیز از رنگ‌های جیغ و روشن استفاده کنید. مانتو سفید در کنار شال و روسری طرح‌دار یا ساده با رنگی شاد، استایل تابستانه جذابی را برای شما به وجود می‌آورد.

لگ بافت شیک

مانتو پاییزه طوسی رنگ

طوسی نیز یکی از رنگ‌هایی است که در میان خانم‌ها بسیار پرطرفدار است. ست کردن رنگ طوسی نیز بسیار آسان است زیرا طوسی رنگی خنثی است و می‌توان در کنار آن از لگ های بافت متعددی استفاده کرد. جالب است بدانید که بهترین رنگ برای ست کردن با طوسی رنگ‌های پاستیلی می‌باشند. علاوه بر این رنگ‌هایی با تن قرمز و صورتی نیز در کنار طوسی بی‌نظیر می‌شوند. پیشنهاد می‌شود که رنگ طوسی را با لگ های بافت به رنگ قهوه‌ای و کرم ست نکنید زیرا نتیجه کار مطلوب نخواهد بود.

قیمت لگ بافت

مانتو پاییزه رنگ قرمز

جالب است بدانید که رنگ‌هایی مانند سبز و سورمه‌ای در کنار رنگ قرمز بسیار دلنشین می‌شوند. علاوه بر این در کنار مانتو قرمز می‌توانید از لگ های بافت طرح‌ دار با ترکیب رنگ قرمز و سورمه‌ای یا قرمز و مشکی نیز استفاده کنید.

مانتو پاییزه بنفش

رنگ بنفش رنگی پرطرفدار است که ست کردن درست آن می‌تواند ظاهر بی‌نظیری را در شما به وجود آورد. مناسب‌ترین رنگ لگ بافت برای استفاده در کنار رنگ بنفش، رنگ‌های صورتی و سرخابی می‌باشند. علاوه بر این انتخاب لگ بافت طرح‌ داری که ترکیب این دو رنگ را باهم داشته باشد بسیار مناسب خواهد بود.

لگ بافت ابی

مانتو پاییزه سبز

سبز نیز رنگی است که ترکیب آن با زرد و لیمویی بسیار دلنشین خواهد شد. همچنین رنگ قرمز نیز در کنار رنگ سبز تناسب خاصی را به وجود می‌آورد که شما با توجه به سلیقه خود می‌توانید هر یک از این دو رنگ را انتخاب کنید.

با لباس های کراپ، استایل های شیکی می توان ایجاد نمود. کراپ به صورت تاپ، نیم تنه و تیشرت در بازار موجود است. لباس کراپ چین دار، آستین پفی و آستین مچی که با پارچه های براق دوخت شده اند با لگ های براق، کبریتی، چرم و… به همراه کفش پاشنه بلند و کیف دستی برایتان یک استایل شیک نیمه رسمی که مناسب مهمانی ها باشد، ایجاد می کند.

تیشرت کراپ با رنگ های شاد به همراه لگ بوت کات، کتونی اسپرت و ساعت رنگی، یک استایل راحت و کژوال است که می توانید در دورهمی های عصرانه بپوشید.

لگ مخمل آبی کاربنی

مانتو پاییزه آبی

لازم است بدانید که مکمل رنگ آبی، رنگ زرد می‌باشد. در واقع برای ست کردن مانتو آبی با لگ بافت، می‌توانید از رنگ زرد یا نارنجی استفاده کنید. مانتو بلند با انواع لگ ست جذابی می شود. مانتو بلند مجلسی، مانتو بلند اسپرت، مانتو بلند جلو باز، مانتو بلند چاکدار، مانتو بلند اندامی، مانتو بلند عبایی، مانتو بلند گیپوری، مانتو بلند ژاکارد و … از جمله مانتوهای بلند در بازار می باشند.

کفش پاشنه دار با مانتو بلند ست جذابی می شود که می توانید در همه موقعیت ها از آن استفاده کنید. کفش پاشنه بلند پمپی با مانتو بلند برای ادارت و قرارهای کاری مناسب می باشد. خانم های جوان می توانند کفش پاشنه سه سانتی مدل عروسکی با مانتو بلند ست کنند.

لگ مخمل آبی

مانتو پاییزه طرح دار و شلوغ

شاید این سوال در ذهنتان ایجاد شود که برای ست کردن مانتو با لگ بافت، اگر مانتو طرح‌دار باشد چه باید کرد؟ پاسخ این سوال بسیار واضح است! شما بایستی در انتخاب لگ بافت برای مانتوهای طر‌ح‌ دار، از شلوغ شدن استایل خود جلوگیری کنید. با توجه به این موضوع لگ های بافت تک رنگ و ساده مناسب‌ ترین گزینه برای مانتوهای طرح‌ دار می‌باشند.

قیمت لگ بافت طوسی

مانتو پاییزه ساده

اگر پارچه مانتو مورد نظرتان هیچ طرحی ندارد به راحتی می‌توانید انواع لگ بافت طرح‌ دار را استفاده کنید. اما باید بدانید که اگر هم پارچه و هم مدل مانتویتان ساده است، بهتر است برای زیباتر شدن استایلتان از لگ بافت ساده استفاده نکنید.

برای ست کردن مانتو پاییزه با لگ بافت به چه نکاتی توجه کنیم؟

جالب است بدانید که امروزه ست کردن مانتو پاییزه با لگ بافت نیز طرفداران خاص خود را دارد. شما می‌توانید برای داشتن استایلی متناسب، کیف خود را با شال و روسری و یا با کفش ست کنید.

برای ست کردن مانتو پاییزه با لگ بافت، توجه به نکات زیر حائز اهمیت است.

1. حتما به رنگ مانتو و لگ خود توجه کنید! اگر از مانتو و لگ ساده استفاده می‌کنید، بهتر است که هر دو هم‌ رنگ بوده و یا از یک تناژ رنگ پیروی کنند. به عنوان مثال برای ست کردن مانتو پاییزه با لگ بافت می‌توانید از لگ بافت سرمه‌ای در کنار مانتو قرمز استفاده کنید.

2. استفاده از رنگ‌های مکمل نیز در ست کردن مانتو پاییزه با لگ بافت بسیار جذاب خواهد بود اما باید به یاد داشته باشید که لگ و مانتو یک رنگ نباشند زیرا نتیجه کار جالب نخواهد بود.

3. اگر از لگ بافت طرح‌ دار استفاده می‌کنید، جالب است بدانید که امروزه برخی از فروشندگان برای لگ های بافت طرح دار، کیفی با همان طرح نیز ارائه می‌دهند. استفاده از ست کیف و لگ بافت در کنار مانتو ساده می‌تواند ظاهر متناسبی را در شما به وجود آورد.

4. برای انتخاب کیف ساده در کنار لگ طرح‌ دار بهتر است از رنگی استفاده کنید که در لگ وجود داشته باشد. به عنوان مثال اگر از لگ با ترکیب رنگ سورمه‌ای، مشکی و قرمز استفاده می‌کنید، می‌توانید رنگ کیف را از میان رنگ‌های موجود در این لگ با توجه به استایلتان انتخاب کنید.

5. اگر به دنبال کیفی هستید که بتوانید آن را با هر استایلی استفاده کنید، می‌توانید کیف خود را از رنگ‌های سفید، مشکی و طوسی انتخاب کنید.

خرید لگ مخمل بنفش

خرید انواع لگ بافت

استایل آوانگارد یک استایل بسیار مدرن است که به تازگی در صنعت مد و فشن ایجاد شده است. استایل آوانگارد مناسب بیرون از منزل یا دورهمی های دوستانه نیست. آیتم های عجیب و اغراق آمیز در این استایل وجود دارد.

در استایل آوانگارد چهره به وسیله آرایش خاص یا مو پوشیده می شود. در این استایل لباس های گشاد و آزاد پوشیده می شود. خلاقیت در این استایل وجود دارد. در این استایل از طبیعت الهام گرفته می شود.

لگ مخمل مشکی

اگر رنگ پوست شما سبزه و رنگ مویتان قهوه ای تیره می باشد، لگ به رنگ های صورتی روشن و هلویی مناسب می باشد. رنگ پوست مایل به گندمی و موی بلوند، لگ به رنگ های یاسی، آبی روشن، سبز و فیروزه ای مناسب است. رنگ های خنثی برای پوست سبزه مناسب می باشد اما بهتر است به تنهایی استفاده نشود، رنگ های خنثی را با رنگ های سبز، زرشکی و مشکی ترکیب کنید.

رنگ های تیره مانند قهوه ای پوست سبزه را تیره تر نشان می دهد. رنگ خاکی چون جزو خانواده قهوه ای می باشد برای افرادی که رنگ پوست شان سبزه است مناسب نیست.

لگ براق داخل شنل مشکی

مینی اسکارف یک مدل روسری کوچک است که شبیه به دستمال سر می باشد. ابعاد مینی اسکارف ها معمولا 50 یا 70 سانتی متر است. قواره روسری های معمولی 90 سانتی متر الی 140 سانتی متر است. مینی اسکارف ترند دهه 60 می باشد و دوباره استفاده از این مدل روسری رایج شده است.

مینی اسکارف نخی، سبک و خنک است، هوا را از خود عبور می دهد و ایستایی خوبی در سر دارد، می توان با آن یک استایل اسپرت ایجاد نمود. ست بودن رنگ روسری با رنگ لگ در استایل مهم است و باید به آن توجه نمود.

اگر شما هم به مناسب بودن قیمت لگ بافت توجه می‌کنید باید بدانید که خرید لگ بافت در این سایت با قیمتی مقرون به صرفه می‌باشند. در پایان اگر این مقاله برایتان مفید بود آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

1 نظر

  1. […] های بسیار مهم می باشد که در صورت عدم انتخاب درست آن، کل تیپ و استایل شما زیر سوال می رود. انتخاب جنس های مختلف جوراب بستگی به […]

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد سفارش ، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • توضیحات
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
  • ویژگی ها
  • افزودن به سبد خرید
بیرون کلیک کنید
مقایسه
0
0