برای ثبت سفارش فیلترشکن خود را خاموش کنید.
لگ زنانه

چگونه جوراب بفروشیم

چگونه جوراب بفروشیم

چگونه جوراب بفروشیم؟ جوراب جزو محصولات پر مصرف است و جامعه هدف گسترده ای دارد. همه افراد به جوراب نیاز دارند و برای همه سنین و همه جنسیت ها کاربرد دارد. فروش جوراب بسیار راحت هست و با دانستن یک سری نکات در زمینه فروش و بازاریابی به راحتی می توانید یک فروشنده حرفه ای در زمینه جوراب شوید.

اگر سرمایه اولیه دارید، می توانید دستگاه تولید جوراب تهیه کنید و در یک فضای کوچک جوراب تولید کنید و بفروشید. ولی اگر سرمایه ندارید، می توانید جوراب را از تولیدی ها تهیه کرده و روی فروش آن ها کار کنید.

فروش به سه صورت حضوری، تلفنی و آنلاین صورت می گیرد. برای فروش حضوری می توانید، جوراب ها را به مغازه دارها معرفی کنید، کارت ویزیت خود را به آن ها بدهید. حتما شماره تماس مغازه دارها بگیرید چون بعدا برای پیگیری نیاز دارید. برای فروش حضوری فقط به شهر خود محدود نشوید و به شهرهای دیگر سفر کنید و جنس خود را معرفی کنید.

در فروش به صورت تلفنی، شماره تماس مغازه دارها را از طریق سایت و فضای مجازی استخراج کرده و به آن ها زنگ بزنید. اصل مهم در تماس تلفنی پیگیری هست. مشتری ها معمولا بعد از پنجمین پیگیری خرید می کنند، پس اصل مهم پیگیری فراموش نکنید. در فروش تلفنی، باید فن بیان خوبی داشته باشید و مذاکره با مشتری بلد باشید. قبل از اینکه بازاریابی تلفنی شروع کنید، حتما این علم یاد بگیرید.

در پیج اینستاگرام و سایت های اینترنتی، می توانید جوراب به صورت آنلاین بفروشید. برای فروش آنلاین دانستن علم سئو مهم است. می توانید خودتون سئو یاد بگیرید و انجام دهید و اگر وقت ندارید می توانید سئوکار استخدام کنید. در حالت کلی فروش جوراب بسیار راحت هست و نیازمند دانش و پشتکار شما دارد.

لگ مشکی قزن دار

در این بخش ۴ نکته مهم را با شما در میان می گذاریم تا بدانید که روال طراحی دکوراسیون مغازه جوراب نسبت به سایر محصولات کمی متفاوت است.

خودداری از شلوغی بیش از حد: در مغازه جوراب به صورت خود به خود تنوع جنس ها بسیار زیاد است و احتمالا محصولات نیز در تعداد بالا عرضه می شود. بنابراین استفاده از المان های عجیب و غریب و بیش از حد پر زرق و برق هیچ کمکی به فروش بیشتر شما نمی کند، اجازه دهید مغازه شما حس خوبی به مشتری منتقل کند. اگر مغازه شما در زمینه فروش جوراب زنانه عمده فعالیت می‌کند، قطعاً باید سعی کنید المان های داخلی مغازه را به صورت خلوت انتخاب کنید تا خرید عمده آسان‌تر شود.

محلی برای نشستن: اگر فضای مغازه شما کوچک است از صندلی های کوچک استفاده کنید تا فضایی برای استراحت مشتریان فراهم شود. اگر فضای مغازه شما بزرگ است می‌توانید مبلمان نرمی در نظر بگیرید تا افرادی که برای خرید وارد مغازه شما می شوند، بتوانند استراحت کنند و احساس راحتی داشته باشند. این موضوع سبب می‌شود تا همراهان مشتری نیز، وارد مغازه شوند و به بهانه استراحت از محصولات داخل مغازه دیدن نمایند. مغازه هایی که در لاین فروش جوراب زنانه ارزان فعالیت می کنند قطعاً نیاز به محلی برای نشستن دارند به این ترتیب مشتریان به بهانه اینکه قیمت جوراب ها ارزان تر است وارد مغازه می‌شوند و از فرصت استفاده می‌کنند و کمی استراحت می‌کنند و در چنین حالتی نرخ فروش بیشتر خواهد شد.

توجه به سن مشتریان: به هر حال شما می بایست جامعه آماری اصلی مشتریان خود را بشناسید این موضوع را با یک مثال به شما توضیح می دهیم. فرض کنید که شما اقدام به طراحی دکوراسیون مغازه جوراب بچه گانه می کنید در چنین حالتی هرگز نمی توان از نورپردازی تیره استفاده کرد چون با روحیات کودکان ناسازگار است در صورتی که استفاده از رشته نورهای تیره برای دکوراسیون مغازه جوراب مردانه قطعاً ایده جالبی به نظر می‌رسد.

فروش کالاهای خرده ریز: البته چنین ایده‌ای کاملا سلیقه‌ای است اما بررسی ها نشان می دهد که کالاهای خرده ریز سبب فروش بیشتر می شود. مثلا اگر دقت کنید پیجی که در زمینه فروش و خرید جوراب مردانه اینستاگرام فعالیت می کند اگر یک سری محصولات خرده ریز دیگر در پیج خود داشته باشد می تواند فروش را افزایش دهد. مثلاً می توانید در مغازه خود لگ ست با جوراب هم عرضه کنید. در چنین حالتی خریداران می توانند آنچه که در ذهن خود دارند را در مغازه شما پیدا کند کالاهای خرده ریز به‌نوعی سبب گرم شدن بازار شده من مشتری را ترغیب به ورود مغازه شما خواهد کرد.

اجرای ویترین کشویی برای دکوراسیون مغازه جوراب

ویترین های کشویی معمولاً برای دکوراسیون مغازه جوراب گزینه خوبی هستند اما کمی هزینه بر هستند بنابراین پیش از اینکه اقدام به سفارش ویترین کشویی برای مغازه جوراب خود داشته باشید بررسی کنید که آیا فضای کافی برای آن دارید یا خیر. پس از اجرای ویترین کشویی می بایست در داخل آن از یکسری نظم دهنده ها استفاده کنید و جوراب را به شکل منظم و زیبا در طرحهای مختلف در داخل آن بچینید.

ویترین های کشویی مانند کمدهای کشویی عمل می‌کنند یعنی مشتری کشو مورد نظر را باز می کند و طرح و مدل های جوراب را در آن می بیند. این سبک از دکوراسیون مغازه جوراب بسیار جدید بوده و با رضایت بیش از ۹۰ درصد از افراد همراه بوده است.

آیا جوراب بافی درآمد دارد

جوراب بافی جزو مشاغل پر درآمد است و سود خوبی دارد. اگر به این شغل علاقه دارید حتما انجام دهید. چون فروش جوراب بسیار بالاست. دستگاه های تولید جوراب فضای کمی می گیرد و می توانید در یک فضای کوچک جوراب تولید کنید و بفروشید.

می توانید جوراب در مدل های زنانه، مردانه و بچه گانه ببافید. برای اینکه بتوانید بیشترین فروش تجربه کنید، به صورت عمده و تکی بفروشید. انتخاب نخ باکیفیت بسیار مهم است چون در خروجی به شما یک جوراب باکیفیت خواهد داد. در خرید نخ باکیفیت وسواس زیادی داشته باشید.

چطور با جوراب عروسک درست کنیم

می توانید با جوراب های پارازین و پنبه ای، عروسک های زیبایی درست کنید. برای ساخت عروسک به چند عدد جوراب قدیمی، ماژیک، قیچی، نخ، چشم عروسک و پشم شیشه ای احتیاج داریم.

ابتدا روی جوراب طرح عروسک مورد نظر خود را بکشید. سپس برش بزنید و پشم شیشه ای داخل عروسک پر کنید. عروسک بدوزید و برای قسمت سر آن، دور آن را کوک بزنید و سپس نخ را بکشید تا جمع شود و قسمت سر مشخص شود. با استفاده از گلدوزی می توانید بینی و لب عروسک مشخص کنید و چشم عروسک بدوزید. حال عروسک شما آماده است.

چطور روی جوراب گلدوزی کنیم

گلدوزی کردن روی جوراب های پارازین بسیار راحت است. فقط کافی است جوراب در  کارگاه گلدوزی قرار دهید و طرح خود را بکشید و گلدوزی انجام دهید. برای گلدوزی کردن شما به مداد طراحی، نخ گلدوزی، کارگاه گلدوزی، سوزن گلدوزی، قیچی و جوراب احتیاج دارید.

دوخت های که می توانید روی جوراب انجام دهید شامل: گره فرانسوی، چپ و راست، زنجیره ای، ساقه دوزی، دندان موشی، تک دانه، تک زنجیره ای و ساتن دوزی. بسته به طرح خود می توانید مدل دوخت را انتخاب کنید.

ایا جوراب پوشیدن موقع خواب برای چشم ضرر دارد

ایا جوراب پوشیدن موقع خواب برای چشم ضرر دارد

سرد شدن پا در هنگام خواب، در کیفیت خواب تاثیرگذار است و موجب بی خوابی می شود. وقتی پاها سرد شوند، روی گردش خون تاثیر منفی می گذارند و به دنبال آن روی خواب شما اثر خواهد گذاشت.

خانم های یائسه که مشکل گر گرفتگی دارند، وقتی سردشان می شود، بدن به صورت ناگهانی گرما ایجاد می کند و به این فرایند گر گرفتگی می گویند. وقتی موقع خواب جوراب بپوشید، بدن شما گرم هست و مشکل گر گرفتگی ایجاد نمی شود.

جوراب های پنبه ای  و پشمی از ترک خوردن پاشنه پا جلوگیری می کند. جوراب تنگ نباشد و سایز پای شما باشد. قبل از خواب 5 دقیقه پاها را ماساژ دهید. پوشیدن جوراب برای کودکان پیشنهاد نمی شود چون موجب تب کردن آن ها می شود.

اگر فشار خون بالا دارید در هنگام خواب جوراب نپوشید. خیلی عرق می کنید، ممکن است پوشیدن جوراب موجب ایجاد عفونت پوستی شود. از بعد علمی هنوز ثابت نشده است که جوراب پوشیدن موقع خواب برای چشم ضرر دارد.

1 نظر

  1. […] شال و روسری یکی از مهم ترین اجزای استایل شما می باشد که چهره شما را بهتر نشان می دهد. شال و روسری علاوه بر زیبایی باید سبک و راحت باشد. شال و روسری در حالت کلی به دو دسته اسپرت و مجلسی تقسیم می شود. برای اینکه استایل شما بهتر دیده شود هر مدل شال و روسری در موقعیت مناسب خودش استفاده کنید. […]

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد سفارش ، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • توضیحات
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
  • ویژگی ها
  • افزودن به سبد خرید
بیرون کلیک کنید
مقایسه
0
0