برای ثبت سفارش فیلترشکن خود را خاموش کنید.
لگ زنانه

معرفی شال و روسری ترند 1402

معرفی شال و روسری ترند 1402

در کمد اکثر خانم ها مدل های مختلف شال و روسری موجود است. در این مقاله شال و روسری ترند سال 1402 معرفی شده است. با مطالعه این مقاله می توانید با برندهای مختلف آشنا شوید و به دنبال آن بتوانید بهترین خرید داشته باشید.

شال و روسری یکی از مهم ترین اجزای استایل شما می باشد که چهره شما را بهتر نشان می دهد. شال و روسری علاوه بر زیبایی باید سبک و راحت باشد. شال و روسری در حالت کلی به دو دسته اسپرت و مجلسی تقسیم می شود. برای اینکه استایل شما بهتر دیده شود هر مدل شال و روسری در موقعیت مناسب خودش استفاده کنید.

شال و روسری نخی برای همه فصول سال مناسب است ولی بهتر است در فصل تابستان استفاده شود. جنس نخی سبک و راحت است، عرق را به خوبی جذب می کند. شال و روسری در مدل های ساده و طرح دار در بازار موجود است. رنگ بندی شال و روسری زیاد است. شال و روسری رنگ روشن برای پوست های تیره و شال و روسری رنگ تیره برای پوست های روشن مناسب تر است. شال نخی که دور آن گیپور دوخت شده باشد برای موقعیت های مجلسی مناسب می باشد.

روسری کشمیر لمه

روسری کشمیر لمه اورجینال یکی از مدل های ترند پاییزه است. جنس این روسری نخی کشمیر است و برای زیبایی بیشتر قسمت لبه آن لمه دوزی شده است. این روسری وارداتی است و ایستایی بسیار خوبی در سر دارد.

روسری نخی منگوله دار

روسری نخی پاییزه قواره 140، پای ثابت کمد خانم ها در فصل پاییز است. منگوله ای که به این روسری وصل شده است جذابیت آن را بیشتر کرده است. روسری حاشیه دار با گل های ریز، سلیقه همه خانم های ایرانی می باشد.

روسری نخی پلیسه

شال و روسری پلیسه، همیشه زیبا و محبوب می باشد. روسری قواره 140 پلیسه منگوله دار، یک روسری شیک است که با انواع پالتو و بارانی ست می شود.

روسری نخ پنبه پاییزه

اگر می خواهید روسری سر کنید که درجه پنبه آن بالا باشد، پیشنهاد ما به شما روسری نخ پنبه می باشد. طرح این روسری به طرح پلنگی نزدیک است و به صورت منگوله دار تولید شده است.

روسری وال اسلپ نگین دار

اگر دوست دارید روسری نخی شما برق بزند و دیر چروک شود، روسری وال اسلپ انتخاب کنید. این روسری وارداتی است و روی آن نگین های درشت چاپ شده است. 20 رنگ متنوع دارد و پاسخگو همه سلیقه ها می باشد.

روسری ابریشم ژاکارد لمه

روسری ابریشم ژاکارد لمه، یک مدل جذاب دیگر است که می توانید در همه فصول سال بپوشید. این روسری وارداتی است و قواره آن 120 سانتی متر می باشد. این روسری 12 رنگ بندی شاد و زیبا دارد.

روسری ابریشم

روسری ابریشم بافت بسیار ظریفی دارد و برای مهمانی ها مناسب می باشد. موقع استفاده از روسری ابریشم باید خیلی مراقب باشید تا نخ کش نشود. قواره روسری ابریشم که مشاهده می کنید 140 سانتی متر می باشد.

شال بافت دورو

شال بافت برای سرمای فصل زمستان مناسب است و قسمت سر و گردن به خوبی گرم نگه می دارد. شال بافت دورو وارداتی برای همه موقعیت ها مناسب است و 8 رنگ بندی شاد و زیبا دارد.

شال پلیسه قرمز

شال نخی پلیسه وارداتی تک رنگ قرمز، ایستایی خوبی در سر دارد. 4 مدل پلیسه روی این شال کار شده است. در دورهمی های عصرانه می توانید این شال سر کنید.

شال موهر

شال موهر از پارچه موهر تشکیل شده است. پارچه موهر بسیار نرم و لطیف است و در مقابل سرما ضخامت دارد. شال های موهر طرح و رنگ بندی متنوعی دارند.

شال موهر مخمل

شال موهر مخمل، از ادغام دو پارچه مخمل و موهر تشکیل شده است، این شال علاوه بر لطافت، ضخامت دارد و برای روزهای سرد پاییز و زمستان مناسب می باشد.

شال پاییزه برفکی

شال نخی پاییزه یک مقدار ضخیم تر از نخی تابستانه می باشد. نخی پاییزه برفکی یک مدل پارچه است که برای فصل پاییز مناسب می باشد. شال نخی پرفکی دورو، ایستایی خوبی روی سر دارد و در واقع شما دو مدل شال تهیه نموده اید.

شال پاییزه زارا

شال نخی پاییزه زارا الهام گرفته شده از برند زارا می باشد. 10 رنگ بندی پاییزی دارد و استایل شما را جذاب تر می کند.

روسری مینی

روسری های مینی که قواره آن ها 75 سانتی متر است، چند سالی است که ترند شده است. روسری مینی توری دورگان یک مدل جذاب است که می توانید در مهمانی ها نیز استفاده کنید.

شال پلیسه یلدایی

رنگ های سبز، قرمز و سفید در شب یلدا کاربرد دارند. شال نخی پلیسه رنگ سبز می توانید در شب یلدا با دیگر لباس های یلدایی خود ست کنید.

شال پانچی

اگر می خواهید یک شال با طرح خاص سر کنید، شال نخی دور گان که روی آن تزئینات فلزی کار شده است به شما پیشنهاد می کنیم. این شال ایستایی خوبی روی سر دارد و 12 رنگ بندی شاد و زیبا دارد.

روسری ابریشم ویسکوز

روسری ابریشم ویسکوز مجلسی که در عکس مشاهده می کنید، رنگ آن نسکافه ای است و در 10 طرح متنوع تولید شده است. این روسری برای مهمانی ها مناسب است.

شال مجلسی دستک

شال مجلسی دو دستک که جنس دستک های آن حریر می باشد در 7 رنگ بندی متنوع و زیبا می توانید در مجالس و مهمانی ها استفاده کنید.

شال موهر فرانسوی

شال موهر که حاشیه آن ریشه دارد و طرح ریشه اصطلاحا فرانسوی می باشد، می توانید در فصل پاییز استفاده کنید. این شال مناسب تیپ های اسپرت می باشد.

شال پاییزه پوما

شال پاییزه طرح چهارخانه که حاشیه آن پوما دوخت شده است برای روزهای سرد سال مناسب می باشد.

شال مشکی

اگر عاشق رنگ مشکی هستید برای شما چند پیشنهاد داریم، شال موهر ریشه فیتیله، شال پلیسه برشکا منگوله دار و شال پاییزه دانتل دوزی شده همه رنگ مشکی هستند و طرح های متنوعی دارند که می توانید در استایل های مختلف سر کنید. ابعاد همه شال ها 200 در 75 سانتی متر می باشد.

شال مخمل لمه دوزی شده

شال مخمل به تنهایی جذاب است و اگر لمه دوزی شده باشد که جذابیت آن بیشتر می شود. شال مخمل لمه دار که در عکس مشاهده می کنید 7 رنگ بندی زیبا دارد.

شال پاییزه دانتل

شال پاییزه که حاشیه آن دانتل دوزی شده است یک طرح جدید و شیک است که می توانید در مهمانی ها استفاده کنید.

شال پلیسه دورو وارداتی

وقتی شما شال دورو خریداری می کنید در ظاهر شما پول یک عدد شال پرداخت کرده اید ولی در واقعیت صاحب دو عدد شال شده اید. شال موهر پلیسه دورو ضخیم که برای روزهای سرد سال مناسب می باشد. این شال وارداتی است، 5 رنگ بندی زیبا دارد. ضخیم است و ایستایی خوبی دارد.

روسری ابریشم توییل

روسری ابریشم توییل به صورت کجراه بافت شده است و برای فصل پاییز مناسب می باشد. این روسری خیلی ضخیم نیست و می توانید در فصل بهار نیز از آن استفاده کنید. این روسری دست دوز است و 8 رنگ زیبا دارد.

روسری یلدایی

روسری نخی طرح یلدایی منگوله دار مناسب شب یلدا می باشد. این روسری ایستایی خوبی درسر دارد و 10 طرح زیبا و شاد دارد. با این روسری می توانید استایل های یلدایی زیبایی ایجاد کنید.

روسری یونیک مجلسی

روسری یونیک مجلسی، جنس آن مشابه نخی می باشد، می توانید در مهمانی ها استفاده کنید، قواره آن 140 است و 6 رنگ زیبا دارد.

روسری ژاکارد لمه

روسری ابریشم جنس ژاکارد که در بافت آن لمه به کار رفته شده است و به صورت دورو تولید شده است، می توانید در مهمانی ها استفاده کنید و حسابی جلوه کنید. قواره این روسری 140 سانتی متر می باشد.

شال نخی سکه ای

شال نخی پلیسه که مناسب فصل پاییز می باشد، حاشیه شال به صورت سکه ای تزئین شده است، این کار وارداتی می باشد و 15 رنگ شیک و زیبا دارد.

شال نخی منگوله دار دورو

شال نخی پلیسه منگوله دار به صورت دورو می باشد، دارای کیفیت عالی می باشد، 12 رنگ زیبا و مطابق فصل دارد. قواره این شال 200 در 75 سانتی متر است.

در این مقاله مدل های زیبای شال و روسری ترند به شما معرفی شده است. به نظر شما کدام مدل از همه زیباتر است؟

1 نظر

  1. […] اجتماعی، اقتصادی و سلامت انتخاب می شود. به نظر شما رنگ سال 2024 چه رنگی است؟ چه رنگ هایی باهاش ست […]

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد سفارش ، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • توضیحات
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
  • ویژگی ها
  • افزودن به سبد خرید
بیرون کلیک کنید
مقایسه
0
0