برای ثبت سفارش فیلترشکن خود را خاموش کنید.
لگ زنانه

رنگ سال 2024 چه رنگی است؟ چه رنگ هایی باهاش ست میشه؟

رنگ سال 2024

هر ساله موسسه پنتون مسئول نامگذاری رنگ سال می باشد. این موسسه در زمینه تولید رنگ و نامگذاری رنگ های مختلف فعالیت دارد. با شروع سال جدید، این موسسه یک رنگ خاص به عنوان رنگ سال معرفی می کند. موسسه پنتون 20 سال است که در این زمینه فعالیت دارد. رنگ سال باتوجه به مسائل سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و سلامت انتخاب می شود. به نظر شما رنگ سال 2024 چه رنگی است؟ چه رنگ هایی باهاش ست میشه؟

رنگ سال روی دنیای مد و فشن تاثیرگذار می باشد و همه تولیدکنندگان لباس در سطح جهان تولیدات خود را طبق رنگ سال انجام می دهند. رنگ سال 2024 صورتی هلویی یا زردآلویی می باشد. رنگ زردآلویی ترکیبی از رنگ های نارنجی و صورتی می باشد. این رنگ نماد آرامش و خوش بینی برای همه مردم جهان می باشد. پیام این رنگ این است که طبیعت و تغذیه سالم فراموش نشود.

رنگ هلویی یک رنگ آرامش بخش است و در کاهش استرس و نگرانی تاثیرگذار می باشد. رنگ هلویی سرشار از انرژی مثبت می باشد و در طراحی دکوراسیون خانه نیز استفاده می شود. هلویی نماد عشق است و احساس صلح و دوستی منتقل می کند.

رنگ نارنجی روشن را می توانید برای تابستان سال 1403 به کار ببرید. همه تولیدکنندگان لباس های زنانه، مردانه و بچه گانه می توانند این رنگ در لباس های خود داشته باشند. رنگ قرمز تیره که ترکیبی از رنگ های قرمز و قهوه ای می باشد می توانید در بهار 1403 در لباس های خود داشته باشید.

قرمز آتشین که از ترکیب رنگ های قرمز و نارنجی تشکیل شده است و یک رنگ گرم و خیره کننده محسوب می شود. این رنگ جذاب می توانید در استایل بهار سال 1403 به کار ببرید. رنگ آبی یخی یک رنگ پاستیلی جذاب است که شما می توانید در سال 1403 آن را در استایل خود استفاده کنید. رنگ یاسی کبود یا یاسی تیره جزو رنگ های پاستیلی محسوب می شود که مورد پسند خانم های جوان می باشد.  رنگ خاکی روشن برای استایل مینیمال در فصل تابستان مناسب است.

رنگ های هماهنگ با رنگ هلویی

رنگ هلویی

رنگ هلویی طیف های مختلفی دارد که شامل هلویی تیره، هلویی روشن، گلبهی، مرجانی، زردآلویی و سالمونی می باشد.

سرمه ای: سرمه ای یک رنگ تیره است که موجب می شود رنگ هلویی جلوه بیشتری داشته باشد.

سفید: سفید یک رنگ خنثی است. ترکیب رنگ هلویی و سفید برای استایل های مجلسی مناسب می باشد. کت رنگ سفید با شلوار رنگ هلویی ترکیب مجلسی جذابی می شود.

طوسی روشن: طوسی یک رنگ خنثی است. بهتر است رنگ شلوار، کیف و کفش شما طوسی باشد. ست طوسی و هلویی می توانید در دانشگاه و مکان های اداری داشته باشید.

نارنجی روشن: برای فصل پاییز و تابستان می توانید رنگ هلویی با نارنجی روشن ست کنید. رنگ های نارنجی و هلویی برای شما یک استایل خیره کننده ایجاد می کنند.

زرد روشن: زرد روشن با رنگ هلویی مکمل می باشد. در فصل تابستان می توانید مانتو رنگ زرد با شال رنگ هلویی ست کنید.

مرجانی: در فصل بهار و تابستان می توانید رنگ هلویی با رنگ مرجانی ترکیب کنید. شومیز رنگ مرجانی با لگ براق رنگ هلویی، یک ست بهاره زیبا می باشد.

طلایی: اگر می خواهید یک استایل لاکچری داشته باشید، رنگ هلویی با رنگ طلایی ست کنید.ترکیب هلویی و طلایی برای مهمانی ها و دکوراسیون منزل فوق العاده می باشد.

سبز: رنگ سبز در طیف های مختلف از جمله زیتونی، یشمی و سبز تیره با رنگ هلویی یک ست جذاب و دلفریب می باشد. سبز یک رنگ سرد است و رنگ هلویی یک رنگ گرم، ترکیب این دو برای شما یک ست متعادل ایجاد می کند.

رنگ های سال از 2000 الی 2023:

رنگ سال

سال 2000: آبی نیلگون

سال 2001: گل رز

سال 2002: قرمز

سال 2003: آبی آسمانی

سال 2004: نارنجی

سال 2005: آبی فیروزه ای

سال 2006: سفید مایل به نقره ای

سال 2007: قرمز تند

سال 2008: آبی

سال 2009: آب پرتقالی

سال 2010: فیروزه ای

سال 2011: صورتی

سال 2012: نارنگی

سال 2013: سبز زمردی

سال 2014: بنفش ارکیده

سال 2015: قهوه ای

سال 2016: سبز آبی روشن

سال 2017: سبز

سال 2018: بنفش

سال 2019: مرجانی

سال 2020: آبی کلاسیک

سال 2021: سیمانی

سال 2022: آبی تیره مایل به بنفش

سال 2023: قرمز مایل به زرشکی

چرخه رنگ توسط سه رنگ اصلی قرمز، آبی و زرد ساخته می شوند. این رنگ ها با هم ترکیب می شوند و رنگ های سبز، نارنجی و بنفش ایجاد می شوند. از ترکیب این رنگ ها، رنگ های سرخابی، شنگرفی، کهربایی، سبز مایل به زرد، سبز آبی و ارغوانی ایجاد می شوند. دمای رنگ ها به دو دسته گرم و سرد تقسیم می شود. دمای گرم الهام گرفته از غروب خورشید و دمای سرد الهام گرفته از هوای ابری و تیره می باشد.

نیوتون اولین کسی بود که دایره رنگ ترسیم کرد، او در زمینه شکست نور در منشورها مطالعات و تحقیقات زیادی انجام داده است. طیف رنگ های زرد تا قرمز را رنگ گرم و طیف سبز تا بنفش را رنگ سرد می گویند. رنگ گرم نماد شادی و انرژی و رنگ سرد نماد آرامش و سکوت می باشد.

برامون بنویسید به نظر شما رنگ هلویی برای رنگ سال 2024 مناسب است یا خیر؟

1 نظر

  1. […] حس بیزاری از ظلم در ما خاموش نشود. برای ماه محرم و صفر، لگ زنانه رنگ مشکی در طرح های مختلف برای فروش داریم. لگ مشکی می توانید با […]

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد سفارش ، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • توضیحات
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
  • ویژگی ها
  • افزودن به سبد خرید
بیرون کلیک کنید
مقایسه
0
0