برای ثبت سفارش فیلترشکن خود را خاموش کنید.
لگ زنانه

برای ماه محرم چه مدل لگی بپوشیم؟

برای ماه محرم چه مدل لگی بپوشیم؟

برای ماه محرم چه مدل لگی بپوشیم؟ چه مدل استایل مشکی ایجاد کنیم؟ در ماه محرم و صفر به علت عزاداری امام حسین(ع) کل کشور ایران سیاه پوش می شود. همه مردم جهان برای عزاداری امام حسین(ع) لباس سیاه به تن می کنند. امام حسین(ع) نماد آزادگی، شجاعت، عدالت و دادخواهی برای همه جهانیان می باشد. برای امام حسین(ع) عزاداری می کنیم تا راه امام فراموشمان نشود و حس بیزاری از ظلم در ما خاموش نشود. برای ماه محرم و صفر، لگ زنانه رنگ مشکی در طرح های مختلف برای فروش داریم. لگ مشکی می توانید با انواع مانتو، پیراهن و شومیز ست کنید.

قیمت فروش لگ براق مشکی

لگ براق رنگ مشکی می توان با شومیز یا مانتو رنگ مشکی ست کنید. شال یا روسری حریر رنگ مشکی با این استایل هماهنگ می باشد. برای خانم های سایز بزرگ، لگ براق رنگ مشکی موجود است.

لگ آنتی سلولیت مشکی

لگ سلولیت رنگ مشکی می توانید در هنگام پیاده روی یا ورزش کردن استفاده کنید.

لگ بغل چاکدار مشکی

اگر در منزل روضه خونگی برگزار می کنید، می توانید لگ بغل چاکدار رنگ مشکی با شومیز حریر رنگ مشکی ست کنید. لگ بغل چاکدار برای روضه های خانگی مناسب می باشد.

لگ تو کرکی مشکی

اگر می خواهید استایل ساده ای داشته باشید، لگ کبریتی دمپا جذب تو کرکی رنگ مشکی با مانتو پاییزه مشکی طرح ساده ترکیب کنید. روسری نخی پاییزه رنگ مشکی برای این استایل مناسب می باشد.

لگ چرم مشکی

لگ چرم رنگ مشکی یک لگ براق است که موجب جلوه بیشتر استایل شما می شود. لگ چرم می توانید با پالتو فوتر در رنگ های قهوه ای و شتری ست کنید.

لگ بافت ال وی

لگ بافت مدل ال وی، یک مدل جذاب است که می توانید به همراه مانتو کوتاه بپوشید. لگ بافت طرح های متنوعی دارد که برای ایام محرم و صفر مدل ال وی پیشنهاد می شود.

لگ مخمل مشکی

اگر می خواهید لگ مخمل در منزل بپوشید می توانید با بلوز جنس مخمل ست کنید و اگر قصد پوشیدن لگ مخمل در بیرون از منزل دارید می توانید با مانتو مخمل ترکیب کنید.

شلوار گشاد و آزاد نپوشید چون استایل شما را شلخته نشان می دهد. لگ های جذب که تنخور زیبایی دارند بپوشید. لگ های زنانه که در سایت پوشاک نوین موجود است برای همه اندام ها مناسب می باشد.

لگ مشکی قزن دار

رنگ مشکی شما را باوقار و سنگین نشان می دهد. هنگام خرید لگ حتما به جنس پارچه آن توجه کنید و یک لگ باکیفیت خریداری کنید. خوشبو بودن بسیار مهم است و شما را جذاب تر نشان می دهد. برای ایام عزاداری بهتر است یک تیپ ساده و رسمی داشته باشید.

کلاه، عینک آفتابی، ساعت مچی، گردنبند، کمربند و دستبند جزو اکسسوری های مهمی هستند که می توانید در رنگ های تیره مانند قهوه ای یا سرمه ای با رنگ مشکی ست کنید.

برای فصل تابستان شال و روسری با جنس های ساتن، حریر و ابریشم که نازک و خنک هستند به سر کنید. اگر مانتو شما ساده است، می توانید شال یا روسری جنس دانتل و گیپور استفاده کنید. چادر مشکی در مدل های مختلف در بازار موجود است که برخی خانم ها در ماه محرم چادر استفاده می کنند. مراسم عزاداری محرم معمولا چند ساعت طول می کشد و اغلب اوقات در فضای باز صورت می گیرد، بهتر است لباسی بپوشید که در آن احساس راحتی دارید.

کفش پاشنه بلند گزینه مناسبی نیست و بهتر است کفش راحت و ساده استفاده کنید. حلقه و دستبندهای محرمی که دارای نقوش مرتبط با ماه محرم می باشد، زیبایی خاصی به دست ها و انگشتانتان می دهد. می توانید این اکسسوری به همراه لباس های مشکی خود ست کنید.

مانتوهای بلند و عبایی، مانتو با طرح های سنتی برای خانم های چاق مناسب می باشد. مانتوهای کوتاه برای خانم های لاغر اندام مناسب است.

در برخی فرهنگ ها پوشیدن لباس های سنتی مانند دستمال و سرپوش عربی مرسوم می باشد. برخی افراد کت و شلوار می پوشند و یک تیپ رسمی ایجاد می کنند.

اگر دوست ندارید استایل سر تا پا مشکی ایجاد کنید، رنگ سبز جزو رنگ های مجاز در این ایام می باشد. شال عربی که در آن رنگ های سبز تیره یا سبز زیتونی وجود دارد، می توانید با رنگ مشکی ست کنید. چند سالی است که شال عربی ترند شده است و مورد استقبال نیز قرار گرفته شده است.

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد سفارش ، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • توضیحات
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
  • ویژگی ها
  • افزودن به سبد خرید
بیرون کلیک کنید
مقایسه
0
0