برای ثبت سفارش فیلترشکن خود را خاموش کنید.
لگ زنانه

چطور کار پیدا کنیم

چطور کار پیدا کنیم

جامعه آماری بیکار در کشور ایران بسیار زیاد است و دغدغه خیلی از افراد پیدا کردن کار مناسب می باشد. با وجود فضای مجازی، کسب و کارهای اینترنتی رونق گرفته است. خیلی از کسب و کارهای آنلاین توانسته اند فروش خوبی داشته باشند و مشتریان زیادی جذب کنند.

فروش لباس زنانه جزو محصولات جذابی است که خیلی از خانم ها به آن علاقه دارند. اگر خانم خانه دار هستید و دنبال یک کار آنلاین خانگی می گردید پیشنهاد ما به شما فروش آنلاین لگ های زنانه می باشد.

لگ های براق، آنتی سلولیت، کبریتی و چرم داخل سایت پوشاک نوین به فروش می رسد. شما می توانید در فضای مجازی مانند تلگرام، اینستاگرام، واتس آپ، روبیکا، ایتا و … کانال یا گروه ایجاد کنید و با تبلیغات و تولید محتوای جذاب مشتریان زیادی جذب کنید.

سایت های همچون دیوار و شیپور جزو سایت های معتبری هستند که می توانید در آن ها تبلیغات انجام دهید. در فضای اینستاگرام نیز می توانید تبلیغات خود را به بلاگرها بسپارید.

فروش آنلاین جزو کسب و کارهای بسیار راحتی هست که شما در منزل نیز می توانید انجام دهید. فقط کافی است خلاقیت داشته باشید و محتوای جذاب ویدیویی و متنی ایجاد کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تماس 09120489503 تماس بگیرید.

امروزه تولید محتوا برای فضای مجازی جزو پر سودترین مشاغل محسوب می شود. محتواهای متنی، ویدیویی و صوتی که حرف دل مردم باشد، مخاطب به راحتی ارتباط برقرار می کند. محتوای جذاب بارها توسط مخاطب دیده می شود و به همین صورت شما بارها دیده می شود و می توانید مشتریان زیادی جذب کنید.

چگونه پول در بیاوریم

پول دربیاوریم

چگونه با راه اندازی یک کسب و کوچک خانگی پول در بیاوریم؟ چگونه از طریق سایت یا پیج اینستاگرام فروش آنلاین داشته باشیم؟

 حتما خیلی از پیج ها یا سایت های اینترنتی می شناسید که فروش میلیاردی دارند. سایت های مانند دیجی کالا، باسلام و… از صفر شروع کردن و با وجود پتانسیل بالای فضای اینترنت توانسته اند صفحه اول گوگل قرار بگیرند و ماهیانه فروش میلیاردی داشته باشند.

صد در صد فروش آنلاین به خاطر یک سری ویژگی های خاص و منحصر به فردی که دارد وسوسه انگیز است و حتما شما هم دوست دارید که آنلاین شاپ داشته باشید.

برای شروع هر کاری شما باید از نقطه امن خود خارج شوید و خود را برای یک مسیر سخت آماده کنید. رقابت با وجود رقبای قوی که چندین سال است در این فضا کسب و کار دارند کار راحتی نیست.

 ولی ناراحت نباشید، گوگل ده تا جایگاه اول دارد و هر کدام را به یک سایت معتبر و حرفه ای تقدیم می کند. برای شروع کار باید حرفه ای عمل کنید.

اسم زیبا: مهم ترین نکته برای داشتن یک پیج یا سایت اینترنتی، اسم زیبا و ساده برای برند خود می باشد. یک اسم که تلفظ آن راحت باشد  و مشتری به راحتی حفظ شود.

تولید محتوای حرفه ای: مهم ترین قسمت ایجاد محتوای یونیک و حرفه ای هست. مطلبی بنویسید که مخاطب با شما ارتباط برقرار کند و متوجه بشود که حل مشکل او در دستان شماست. با مخاطب خود صداقت داشته باشید و صادقانه معایب و محاسن جنس خود را مطرح کنید. همه ویژگی های کالای خود را توضیح دهید.

مشخص کردن جامعه هدف فروش: جامعه هدف خود را مشخص کنید. جنس شما برای چه جنسیتی و چه رده سنی  مناسب است. آیا همه مردم کشور می توانند از کالای شما استفاده کنند؟ آیا مشتری شما در فضای آنلاین دنبال جنس شماست ؟

بازاریابی: سه مدل بازاریابی داریم. تلفنی، اینترنتی و حضوری. برای انجام بازاریابی حضوری و تلفنی شما نیازمند دانستن فنون مذاکره و فن بیان می باشید. باید در این زمینه آموزش ببیند و تجربه کسب کنید، ولی باید بدانید که دنیا بعد از کرونا تغییر کرده است و گرایش اکثریت مردم در خرید به صورت آنلاین می باشد. بیشترین انرژی خود را در زمینه فروش آنلاین صرف کنید.

برندسازی: مهم ترین و سخت ترین قسمت در یک سیستم فروش، برندسازی است. شما قبل از اینکه کالای خود را برند کنید، باید شخصیت خود را برند کنید. روی فن بیان، نوع پوشش، طرز تفکر و نگرش خود کار کنید تا بتوانید یک شخصیت برند و جنتلمن از خود نشان دهید.

برند چیست؟ ادراک ذهنی و احساس قلبی درونی است که افراد از یک پدیده دارند. برند مخلوقی است که توسط خالق آن در ذهن مخاطبان موجودیت و جان می گیرد. برند، آرم، لوگو یا ثبت شرکت نیست. نام یک سازمان یا کالای لوکس تجاری نیست. کارت ویزیت یا وب سایت نیست. برند آن چیزی نیست که شما می گویید، چیزی است که مخاطبان و مشتریان درباره شما می گویند.

مهم نیست چه مهارت های داریم، مهم این است که آیا می توانیم مهارت خود را به دیگران به درستی معرفی و ارائه کنیم. رسالت فردی و ارزش پایه ای برند شخصی شماست. مقصودتان را طوری تعریف کنید که نیاز به توضیح اضافه نداشته باشد. به ارزشی که خلق می کنید اشاره کنید. اصالت خود را نشان دهید.

برندسازی شخصی 12 ارمغان جذاب برای شما دارد:

  • رشد فردی و احساس رضایت درونی
  • دستیابی به جایگاه شماره یک
  • افزایش ارزش ذهنی
  • فراهم آوری ائتلاف و اتحاد استراتژیک
  • نفوذ و تاثیرگذاری بر جامعه مخاطب
  • تفکر مستقل و پویا
  • ایجاد هم افزایی در برندینگ تجاری
  • جذب کارمندان عالی و سرمایه گذاران
  • در یادها ماندن و انتخاب اول بودن
  • توجه رسانه ها، شهرت و اثر هاله ای
  • توسعه شغلی
  • برتری در رقابت و رهبریت
محتوای حرفه ای

 برندسازی نیازمند داشتن استراتژی می باشد. استراتژی هر فرد متناسب با توانمندی ها و شرایط زندگی آن فرد می باشد. در واقع استراتژی نقشه راه شماست و به شما کمک می کند تا راه خود را درست انتخاب کنید. با فرد متخصص مشورت کنید تا بتوانید بهترین استراتژی برای خود طراحی کنید.

تا زمانی که خودتان از بعد شخصیتی برند نشوید نمی توانید کالای خود را برند کنید. وقتی همیشه صفحه اول گوگل باشید و جنس خوب تحویل مشتری دهید شما برند می شوید، فقط کافی است صبر داشته باشید، برندسازی یک فرایند ده ساله است.

زیاد کتاب بخوانید و از تجربیات انسان های موفق استفاده کنید. دوره های آموزشی فروش که توسط اساتید حرفه ای انجام می شود حتما شرکت کنید و بار علمی خود را افزایش دهید. تجربه در کنار علم است که می تواند بهترین خروجی به شما بدهد.

ما انسان ها در همه چیز مخصوصا در میزان محبوبیت، مقبولیت، مطلوبیت و هویت مشخص برندمان با هم تفاوت داریم. نه برابر، نه پایین و نه بالا، منحصر بفردیم. برندینگ شخصی یعنی کشف هویت و خودشناسی. این تنها بخشی از فرایند برندینگ است که قابل برون سپاری نیست.

مدیریت بر خود فرایندی مادام العمر است. همه ما در هر جایگاه، موقعیت، سن و شرایطی دارای یک برند مشخص بودیم، هستیم و خواهیم بود.

نحوه ایجاد استراتژی فروش

استراتژی فروش

برای داشتن یک فروش موفق و عالی باید یک استراتژی هدفمند داشته باشید. استراتژی حکم نقشه راه دارد و به شما کمک می کند تا بدانید هر لحظه کجا هستید، چه کارهای باید انجام دهید و در آینده چه حجم فروشی خواهید داشت. با کمک استراتژی جامعه هدف خود را راحت تر و سریعتر پیدا می کنید. ویژگی های مثبت و منفی خود را بهتر درک می کنید، نحوه تعامل شما با مشتریان ارتقا پیدا می کند و می توانید خیلی راحت نمایندگی فروش جذب کنید. استراتژی فروش هر فردی بسته به شرایط زندگی و توانمندی های آن فرد طراحی و ایجاد می شود.

در هر حرفه ای که باشیم می توانیم اولین های جدیدی به وجود بیاوریم. کشف یک بخش از بازار که نیاز برطرف نشده ای دارد. ایجاد یک دسته یا زیر دسته جدید در کسب و کار. بکوشید اولین باشید، فقط اولین ها در در خاطره ها می مانند. هیچ کس به خاطر ندارد دومین نفری که از در وارد شد چه کسی بود.

با ایده هایتان دیگران را رهبری کنید، طوری آن را بیان کنید که در یادها بماند. یک برنامه برای ساخت برند رهبری ایجاد کنید. الگویی الهام بخش باشید. روی خود سرمایه گذاری کنید و مهارت های خود را افزایش دهید. سیستم کسب و کار خود را ساده سازی کنید.

دایره شایستگی جایی است که شما در آن به موفقیت و شادی می رسید. محدوده دایره شایستگی شامل موارد زیر می باشد: جایی که علاقه و اشتیاق شماست. با ارزش های شما مطابق است. با ویژگی ها و استعدادهای شما منطبق است. در آن حوزه دارای دانش کافی هستید. مهارت زیاد یا استعداد فراگیری دارید. نگرش صحیح و عمیقی دارید.

وقتی در دایره شایستگی قرار بگیرید، عاشقانه کار می کنیدو لذت می برید. از عزت نفس و اعتماد به نفس بالایی برخوردار هستید. موفقیت بسیار زیادی کسب خواهید کرد. پرانرژی و با انگیزه خواهید بود. کارایی و اثر بخشی زیادی خواهید داشت.

امروزه فقط خوب و متخصص بودن مهم نیست، بلکه خوب دیده شدن هم بسیار مهم است ولی نه به هر قیمت و روشی.

مزیت طراحی لوگو در برندینگ شخصی:

  • ثبت هویت شما در ذهن مخاطب
  • کسب جایگاه ویژه
  • مبین اعتبار، کیفیت، کارآمدی و اعتماد
  • متمایز و جذب کننده
  • کمک به اطمینان مخاطب در خرید از شما
  • ایجاد هوشیاری، سرعت دربیادآوری و شهرت

چگونه ظرف یک سال پولدار شویم

ظرف یک سال پولدار شویم

دروغی که چند ساله در شبکه های اجتماعی زیاد میشنویم: چگونه ظرف یک سال پولدار شویم. دوست عزیز از راه درست و حلال نمی توان یک سال پولدار شد. نمی توان یک سال به درآمد ایده آل رسید. اگر یک نفر در فضای مجازی چنین حرفهای میزند فقط یک دلیل دارم آن هم این است که می خواهد بسته آموزشی خود را به شما بفروشد. رویا فروشی بزرگ ترین خیانتی است که این دلالان در فضای مجازی انجام می دهند. فرایند برند سازی در همه جهان ده ساله هست و چگونه این افراد می خواهند یک ساله شما را پولدار کنند؟ توانمندی های خود را افزایش دهید. آموزش مفید کسب کنید. بازاریابی انجام دهید. صبر داشته باشید. مطمئن باشید پولدار خواهید شد.

همه مطالب این مقاله چکیده از تجربیات بنده در طی این سال ها می باشد و امیدوارم براتون مفید بوده باشد. در صورت هر گونه سوال می توانید با بنده تماس بگیرید.

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد سفارش ، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • توضیحات
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
  • ویژگی ها
  • افزودن به سبد خرید
بیرون کلیک کنید
مقایسه
0
0