برای ثبت سفارش فیلترشکن خود را خاموش کنید.
لگ زنانه

لگ مشکی با چه رنگ هایی هماهنگ میشه

لگ مشکی با چه رنگ هایی هماهنگ میشه

هنگام خرید لگ رنگ مشکی از سایت پوشاک نوین یکی از سوالات شما این است که با چه رنگ هایی هماهنگ میشه؟ رنگ مشکی جزو رنگ های جذاب و پرطرفداری است که با همه رنگ ها هماهنگ است و در همه موقعیت ها قابل استفاده می باشد. رنگ مشکی را می توان در قرارهای عاشقانه، قرار های رسمی و مصاحبه های شغلی پوشید. قبل از ست کردن رنگ مشکی، باید بدانید رنگ مشکی نماد چیست، چه ویژگی هایی دارد و روان شناسی استفاده از رنگ مشکی به چه صورتی می باشد. تا آخر مقاله همراه ما باشید.

رنگ مشکی نماد چیست

لگینگ براق

از زمان های گذشته تا به امروز رنگ مشکی نماد قدرت و اعتبار می باشد. خیلی از افراد در قرارهای رسمی خود رنگ مشکی می پوشند چون می خواهند در موضع قدرت قرار بگیرند و برنده مذاکره شوند. خیلی از برندهای معروف جهان مانند شنل از رنگ مشکی در لوگو خود استفاده می کند. رنگ های سیاه و خاکستری در لوگو بیان گر صداقت، منحصر به فرد بودن و پیچیدگی می باشد. در برخی دکوراسیون ها از رنگ مشکی استفاده می کنند چون می خواهند روشنایی رنگ های روشن را افزایش دهند.

رنگ مشکی خنثی است؟

رنگ مشکی خنثی است؟

رنگ مشکی یک رنگ خنثی است که همه رنگ ها را به خود جذب کرده است و فاقد نور می باشد. مکمل رنگ مشکی، رنگ سفید است. در بیشتر فرهنگ ها رنگ مشکی نماد عزاداری و غم می باشد. استفاده بیش از حد از رنگ مشکی، ایجاد افسردگی می کنند و تاثیرات منفی دارد.

رنگ مشکی سرد است یا گرم

قیمت لگ براق مشکی

رنگ مشکی نه سرد است و نه گرم بلکه یک رنگ بی طرف است و تحت تاثیر رنگی که با آن ترکیب می شود قرار می گیرد. اگر مشکی با رنگ های گرم مانند قرمز و نارنجی ترکیب کنید، نقش رنگ گرم بازی می کند و اگر با رنگ های سرد مانند آبی و سبز ست کنید نقش رنگ سرد ایفا می کند. نه تنها در پوشش بلکه در دکوراسیون منزل نیز این قاعده تاثیرگذار است و حتما به آن دقت کنید.

رنگ مشکی ترکیب چه رنگهایی است

وقتی همه رنگ ها را با هم ترکیب می کنیم به رنگ سیاه می رسیم. رنگ مشکی یا سیاه رنگی است که در آن هیچ رنگ و نوری وجود ندارد.

رنگ مشکی در استایل

قیمت فروش لگ براق مشکی

یکی از رنگ های مهم در استایل رنگ مشکی می باشد. خانم های موفق و ثروتمند رنگ مشکی می پوشند چون ظرافت و اعتماد به نفس آن ها را افزایش می دهد. اگر می خواهید لاغرتر نشان داده شوید حتما رنگ مشکی بپوشید.

افرادی که عاشق رنگ مشکی هستند معمولا افراد جدی هستند و بسیار مستقل می باشند. این افراد معمولا منطقی هستند و درگیر احساسات نمی شوند و تصمیمات مهم زندگی خود را طبق عقل و منطق می گیرند. این افراد بسیار راز دار هستند و به حریم خصوصی افراد بسیار احترام می گذارند. بسیار محافظه کار هستند و به راحتی با افراد صمیمی نمی شوند.

قبل از جنگ جهانی اول در برخی از کشورهای اروپایی، عروس ها لباس مشکی می پوشیدند.

رنگ های نوک مدادی، مشکی پر کلاغی و دودی با هم نپوشید چون استایل شما را بی نظم و نامرتب نشان می دهد. در قرارهای بسیار مهم سعی کنید رنگ مشکی با رنگ های سرمه ای و قهوه ای ست نکنید چون تیپ شما را زیبا نشان نمی دهد.

رنگ مشکی و صورتی

رنگ صورتی یک رنگ کودکانه است که با مفهوم عشق همراه می باشد. از ترکیب رنگ های قرمز، آبی و سفید رنگ صورتی ایجاد شده است. اگر برای فصل پاییز می خواهید یک استایل پاستیلی دخترانه بزنید، می توانید لگ کبریتی تو کرکی رنگ مشکی با پالتو رنگ صورتی و نیم بوت رنگ کرم ترکیب کنید. برای افزایش استایل پاستیلی خود می توانید شال رنگ قرمز  بپوشید. لگ کبریتی تو کرکی در رنگ بندی شیک و زیبا برای فروش داریم.

لگ کبریتی کرکی مشکی

رنگ مشکی و طوسی

رنگ های مشکی و طوسی هر دو خنثی هستند و برای ایجاد یک تیپ حرفه ای مناسب می باشند. برای فصل زمستان می توانید لگ چرم مشکی با پالتو فوتر رنگ طوسی و شال رنگ شتری ترکیب کنید. این ترکیب شما را جدی نشان میدهد و برای قرارهای رسمی مناسب می باشد. لگ چرم در سه رنگ بندی مشکی، سرمه ای و زرشکی برای فروش داریم. همه لگ ها تضمینی بوده و در بهترین کیفیت و بسته بندی ارسال می شوند.

لگ چرم مشکی

رنگ مشکی و سفید

لگ براق مشکی شیک

یکی از ترکیبات جذاب، ترکیب مشکی و سفید با هم است. برای یک تیپ کژوال می توانید لگ براق رنگ مشکی با مانتو نخی رنگ سفید ترکیب کنید. برای استایل های اسپرت می توان از مشکی کم رنگ استفاده نمود ولی برای قرارهای رسمی خود از مشکی پر کلاغی استفاده کنید. لگ براق در مارک های هیوا و الکیم چیک در رنگ بندی شاد و زیبا برای فروش داریم.

مانتو جنس پوپلین یک مانتو خنک و نرم است که برای فصل تابستان کاربرد دارد. پارچه پوپلین در ضخامت های نازک و کلفت موجود است که مدل نازک آن برای فصل تابستان و مدل ضخیم آن برای فصل زمستان کاربرد دارد.

اگر پارچه پوپلین صد در صد پنبه باشد برای دوخت لباس های کودک و نوزادی کاربرد دارد. روی پارچه پوپلین می توان گلدوزی انجام داد. قیمت پارچه پوپلین ارزان است. این پارچه رنگ پذیری خوبی دارد. مستحکم است و دوام خوبی دارد. قابلیت تنفس دارد و هوا را از خود عبور می دهد. در اثر شست و شو رنگ خود را از دست نمی دهد.

رنگ مشکی و بنفش

لگ کبریتی مشکی

کت رنگ بنفش به همراه لگ رنگ مشکی برای یک مهمانی رسمی مناسب می باشد. برای این استایل کفش پاشنه بلند رنگ مشکی مناسب می باشد. کیف باید با اکسسوری های مانند ساعت، گوشواره و گردنبند از بعد جنس هماهنگ باشد. اگر کیف شما چرم است بند ساعت و کمربند شما چرمی باشد و اگر کیف شما فلزی است بهتر است از گوشواره و گردنبندهای طلایی و نقره ای بپوشید. لگ کبریتی رنگ مشکی در کیفیت اعلا برای فروش داریم.

رنگ مشکی و قرمز

لگ آنتی سلولیت مشکی

لگ آنتی سلولیت رنگ مشکی با رنگ قرمز ست زیبایی می شود و مناسب ورزش کردن نیز می باشد. رنگ قرمز جزو رنگ های گرم و پر انرژی است و انرژی شما را در هنگام نرمش کردن افزایش می دهد. به راحتی از طریق درگاه بانکی می توانید لگ سلولیت رنگ مشکی و رنگ های دیگر خرید کنید. در صورت هر گونه سوال می توانید با ما تماس بگیرید.

رنگ مشکی و نارنجی

لگ بغل چاکدار مشکی

یکی از رنگ های شاد و پر انرژی رنگ نارنجی است و هنگام ست کردن با رنگ نارنجی به رنگ پوست خود دقت داشته باشید. رنگ پوست گرم برای ست کردن با رنگ نارنجی مناسب می باشد. رنگ نارنجی را می توان با رنگ های مشکی، سفید، خاکستری و آبی ست نمود. لگ بغل چاکدار رنگ مشکی را می توانید از طریق لینک زیر خرید کنید.

ست لگ بوت کات تو کرکی و کراپ

لگ بوت کات تو کرکی مشکی

برای مهمانی ها و دورهمی های دوستانه ست لگ بوت کات تو کرکی با کراپ زیبا می شود. کراپ یک مدل تاپ نیمتنه است که چند سالی ترند شده است و مورد استقبال خانم های جوان نیز قرار گرفته شده است. کراپ در جنس های پنبه کبریتی، مخمل، ساتن و غیره در بازار موجود می باشد. سعی کنید کراپ رنگ روشن با لگ بوت کات رنگ مشکی ست کنید.

لگ مخمل رنگ مشکی را می توانید با انواع پلیور و مانتو بافت ست کنید. بافت مخمل بسیار جذاب است و برای مهمانی ها نیز مناسب می باشد. می توانید با یک شومیز مجلسی کار شده ست کرد. لگ مخمل رنگ مشکی با بوت چرم بلند رنگ مشکی نیز بسیار جذاب می شود.

لگ مخمل مشکی

تاپ رنگ مشکی جنس نخی که قسمت جلوی سینه آن چین دار می باشد و تن خور آزادی دارد برای فصل بهار و تابستان مناسب است، این تاپ با انواع لگ رنگ مشکی ست می شود. بلوز جنس ساتن برای همه فصول سال کاربرد دارد و با لگ دمپا جذب و کفش تخت زنانه یک استایل شیک و رسمی ایجاد می کند.

پیراهن رنگ مشکی جنس کرپ، یقه گرد، آستین کوتاه با انواع لگ ست می شود و برای دورهمی های دوستانه مناسب است. نیم تنه رنگ مشکی جنس نخی که جلوی سینه آن با زنجیر تزئین شده است با لگ های براق ست می شود.

لگ براق داخل شنل مشکی

تیشرت جزو لباس های است که با انواع لگ ست می شود. تیشرت نخی، تیشرت یقه گرد، تیشرت پلی استر، تیشرت کراپ و تیشرت اسپرت جزو تیشرت های پرطرفداری هستند که مورد پسند اکثر خانم های جوان قرار گرفته شده است.

تیشرت نخی، سبک، نرم و لطیف است. ماده شیمایی ندارد و رطوبت به خود جذب می کند. در برابر چروک شدن مقاوم است و برای فصل تابستان مناسب می باشد. تیشرت یقه گرد برای استایل مینیمال مناسب است و با انواع شلوار و دامن راحتی ست می شود. تیشرت های پلی استر مقاوم تر از تیشرت های نخی می باشند.

لگ قزن دار
لگ مشکی

اگر جزو افراد سرمایی هستید و همیشه در روزهای سرد سال پالتوهای گرم و پشمی می پوشید، پالتو تدی مانند پالتوهای پشمی گرم و نرم است و می توانید با آن استایل های جذابی ایجاد کنید. پالتو تدی سبک اما حجیم است و شما را بزرگ تر نشان می دهد، این مدل پالتو برای افراد لاغر و قد بلند مناسب می باشد.

پالتو تدی در مدل های جلوباز و دکمه دار در بازار موجود است. زیر پالتو تدی لباس گشاد نپوشید چون شما را شلخته و نامنظم نشان می دهد. پالتو تدی با لگ براق رنگ مشکی و بوت بند دار ست می شود.

لگ بافت lv

لگ های بافت که نامرغوب هستند و از مواد پلی استر تشکیل شده اند می توانند ایجاد حساسیت پوستی کنند. افرادی که پوست حساسی دارند در مواجه با لگ های بافت دچار خارش، سوزش و قرمزی پوست می شوند.

اگر لباس بافت گردوغبار داشته باشد یا با مواد شیمیایی رنگ شده باشد می تواند حساسیت پوستی ایجاد کند. اگر پوست حساسی دارید قبل از استفاده از لباس بافت، آن را با سرکه، نرم کننده مو یا گلیسیرین بشویید.

اگر در مواجه با لباس بافت پوست شما دچار قرمزی شده است با صابون و آب گرم پوستتان را شست و شو دهید و در آخر کرم مرطوب کننده بزنید.

4 نظرات

  1. […] طور که در مقاله قبلی مطالعه کردید ما در مورد رنگ مشکی صحبت کردیم و در مورد […]

  2. […] طور که در مقاله قبلی مطالعه کردید ما در مورد رنگ مشکی صحبت کردیم و در مورد […]

  3. لگ براق با چی ست میشه
    مهر 23, 1402 در 6:37 ق.ظ

    […] این مقاله می خواهیم در مورد لگ براق و چگونگی ایجاد استایل های زیبا با لگ براق صحبت کنیم. خوشحال میشم مقاله را تا پایان مطالعه کنید و […]

  4. […] فروش آنلاین جزو کسب و کارهای بسیار راحتی هست که شما در منزل نیز می توانید انجام دهید. فقط کافی است خلاقیت داشته باشید و محتوای جذاب ویدیویی و متنی ایجاد کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تماس 09120489503 تماس بگیرید. […]

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد سفارش ، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • توضیحات
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
  • ویژگی ها
  • افزودن به سبد خرید
بیرون کلیک کنید
مقایسه
0
0