برای ثبت سفارش فیلترشکن خود را خاموش کنید.
لگ زنانه

چگونه یک پسر را عاشق خود کنیم

چگونه یک پسر را عاشق خود کنیم

یک پسر جذاب و پولدار را چگونه عاشق خود کنیم؟ داشتن یک همسر یا پارتنر خوب و وفادار دغدغه خیلی از خانم های جوان می باشد. مسیر زندگی پر از مشکلات و چالش های مختلف است که داشتن یک همسر یا پارتنر خوب بسیار دلگرم کننده خواهد بود. وقتی پارتنر شما حرفتان را می فهمد و به خوبی شما را درک می کند ، شما می توانید به راحتی حرف دل خود را با اون درمیان بگذارید و با همین روش خیلی از مشکلات و دغدغه های شما حل می شود. رابطه عاشقانه باید دو طرفه باشد و هر دو طرف باید وفاداری و اعتماد خود را به طرف مقابل ثابت کنند تا بتوانند از زندگی و رابطه ای که دارند لذت ببرند.

برای جذاب بودن باید ظاهر زیبایی داشته باشید،  امروزه مردم به ظاهر خیلی توجه می کنند و ظاهر هر فرد نشان دهنده شخصیت و طرز تفکر آن می باشد. مردی که قرار است شما را بپسندد از پایین به بالای شما را به خوبی نگاه می کند. وقتی شما شلوار یا لگ با تنخور زیبا در بدن داشته باشید، صد در صد استایل شما را جذاب تر می کند. لگ زیبا در حالت کلی اندام شما را بهتر نشان می دهد. مانتو، روسری و کفش خود را با شلوارتان هماهنگ انتخاب کنید تا استایل شما بی نقص باشد.

چگونه غیر مستقیم مخ بزنیم

غیر مستقیم مخ بزنیم

به علت فرهنگی که در کشور ایران وجود دارد اکثرا خانم های جوان خجالت می کشند که به صورت مستقیم ابراز علاقه کنند و به دنبال چگونه غیر مستقیم مخ زدن هستند. همه انسان ها دوست ندارند جواب منفی بشنوند به همین دلیل دوست دارند به صورت غیر مستقیم ابراز علاقه کنند و با روش های مختلف قلب طرف مقابل را تصاحب کنند. مغز مردها پیچیده نیست و حرف رک و مستقیم متوجه می شوند، بهتر است به جای استفاده از روش های غیر مستقیم، خیلی رک و صریح علاقه خود را ابراز کنید. وقتی ظاهر، استایل و فن بیان جذاب و دوست داشتنی داشته باشید هیچ کس نمی تواند به شما جواب منفی دهد.

چگونه مردان را دلتنگ و دیوانه کنیم تا پیام بدهند

مردان را دلتنگ و دیوانه کنیم تا پیام بدهند

بعد از مرحله جواب مثبت گرفتن از مردها، دغدغه بعدی خانم ها این است که چگونه و با چه ترفندی مرد جذاب خود را دلتنگ و دیوانه خود کنند تا همیشه او اول پیام دهد. خانم عزیز باید توجه داشته باشید که مرد شما از صبح زود تا شب مشغول کار است و دغدغه ایجاد یک زندگی مرفه برای شما را دارد، شاید به شما دیر پیام دهد یا دیر زنگ بزند ولی در حالت کلی عاشق شماست. شما می توانید همیشه اول پیام دهید و زنگ بزنید و این انرژی مثبت و عشق خود را به او ابراز کنید.

چگونه ظرافت زنونه داشته باشیم

ظرافت زنونه داشته باشیم

 برای داشتن ظرافت زنانه باید اول به پوست صورت خود توجه کنید، داشتن پوست صاف و یکدست و بدون جوش اولین فاکتور یک خانم جذاب است. حتما ورزش کنید، رژیم ورزشی استاندارد داشته باشید و مراقب اندام خود باشید. هیچ کس از فرد چاق خوشش نمی آید. مراقب تغذیه خود باشید وغذاهای سالم میل کنید. رعایت همه این نکات موجب شادابی بیشتر شما خواهد شد. با رعایت همه این روش ها می توانید یک پسر عاشق خود کنید.

پوشیدن لباس های شیک و مد روز شما را جذاب تر نشان می دهد. زمانی که شما برای لباس تن خود حساس هستید و بهترین ها را می پوشید موجب می شود که پارتنر شما نیز برای شما ارزش قائل شود و بهترین ها را برای شما تهیه کند. شیک پوشی به معنی خرید لباس های برند و گران قیمت نیست، می توان با یک لباس معمولی و یک قیمت مناسب شیک بود به شرط اینکه مطابق با هیکل و همچنین رنگ پوست خود خرید کنید.

لگ بافت سنتی

تکنیک های جذاب شدن بسیار است، داشتن یک لباس شیک با تنخور زیبا، هم شما را خوش هیکل تر نشان می دهد و هم صورت شما را جذاب تر می کند. ست لگ چرم رنگ مشکی به همراه پالتو چرم مشکی و بوت بلند رنگ مشکی، یک استایل جذاب و خیره کننده است، به همین تیپ به راحتی می توانید هر مردی را عاشق خود کنید.

قیمت لگ چرم

مانتو کتی با حاشیه سنتی برای یک استایل نیمه رسمی مناسب است. مانتو کتی طرح پروانه که در آن رنگ های صورتی و آبی روشن وجود دارد با لگ براق رنگ سفید ست می شود. مانتو کتی مجلسی آینه دوزی شده رنگ بنفش روشن با لگ بغل چاکدار رنگ سفید یک ترکیب شیک است که برای مهمانی ها مناسب می باشد.

لگ کبریتی رنگ کرم با مانتو کتی رنگ سفید و شال رنگ کرم یک استایل بی نقص برای قرارهای خاص می باشد. مانتو کتی کوتاه با حاشیه های کار شده با لگ بوت کات یک استایل زیباست که برای عکاسی لب ساحل مناسب می باشد.

چطور یک دختر جذاب باشیم

یک دختر جذاب باشیم

برای اینکه تبدیل به یک دختر جذاب شوید، قبل از آن باید تفکر جذابی داشته باشید. انسان ها بعد از دیدن صورت و اندام شما، وارد ذهن و تفکرات شما می شوند. اگر اهل مطالعه نباشید و آدم به روزی نباشید، مرد مورد علاقه خود را از دست خواهید داد. حتما روزانه مطالعه کنید و اطلاعات خود را افزایش دهید. برای زندگی خود هدف مشخص داشته باشید و طبق آن استراتژی خود را داشته باشید.

مستقل باشید و حتما منبع درآمد داشته باشید. هیچ چیز بدتر از آویزان بودن نیست. مردها از خانم ها مستقل خوششان می آید. عزت نفس داشته باشید و با داشتن هدف در زندگی، اعتماد به نفس خود را افزایش دهید.

با آدم های موفق معاشرت کنید و آدم های سمی حذف کنید. خانم های که از صبح تا شب در حال غیبت کردن یا غرغر کردن هستند اصلا دوستان مناسبی نیستند. خود را در مجموعه آدم های شاد و موفق قرار دهید.

همه ویژگی های مثبت و منفی خودت قبول داشته باش و خودت باور کن. باور کن که بدون آرایش هم زیبا هستی. باور کن که برای مردم قرار نیست زندگی کنی. باور کن که تا زمانی که از نقطه امن خودت خارج نشدی اتفاق خاصی برات نمی افته. باور کن که به تنهایی خیلی کارها رو می تونی انجام بدی.

به معجزه لبخند اعتقاد داری؟ همیشه لبخند بزن و در قرارهای اولیه حتما لبخند به لب داشته باش. لبخند شما را جذاب تر می کند و آدم ها خیلی راحت تر بهتون اعتماد می کنند.

خرید لگ مشکی

چگونه خوشگل شویم

خوشگل شویم

راه های مختلفی برای خوشگل تر شدن وجود دارد. داشتن پوست زیبا، اندام زیبا، لباس های شیک و عطر خوب. بعضی از مردها حس بویایی قوی دارند و به بوی بدن شما توجه می کنند. حتما در قرارهای عاشقانه خود عطر خوش بو استفاده کنید. از پارتنر خود بپرسید چه عطری دوست دارد و طبق سلیقه او بوی خوب دهید. وقتی بوی بد بدهید آدم ها از شما دور می شوند.

لگ براق لاتکس زرشکی

چطور خوشتیپ باشیم

خوشتیپ باشیم

برای خوشتیپ بودن باید لباس خوب و شیک بپوشید. حتما نیازی نیست یک لباس برند بپوشید. تنها با پوشیدن لباس سایز بدن خود و همچنین رعایت نکات قانون رنگ ها می توانید خوش تیپ باشید. وقتی اندام زیبایی داشته باشید همه لباس ها برای شما زیباست. به بالاتنه و پایین تنه خود توجه داشته باشید و هر کدام مناسب اندام خود انتخاب کنید.

استایل تینیجری یا نوجوانی، یک استایلی است که نوجوان ها می توانند بپوشند و طبق آن هویت و شخصیت خود را شکل دهند. کلاه بافت، کلاه بیسبال، کلاه با نقش های گرافیکی برای استایل تینیجری مناسب می باشد.

عینک آفتابی در طرح های مختلف در این استایل استفاده می شود. دستبند و گردنبند مینیمال نیز در این استایل وجود دارد. رنگ های زنده و شاد جزو ویژگی های مهم این استایل می باشد. کیف و ساعت در این استایل وجود دارد، طرح و رنگ اکسسوری ها مطابق با سلیقه یک نوجوان می باشد.

لگ مخمل آبی

پالتو چرم در فصل زمستان پوشیده می شود و ایجاد استایل زیبا با آن بسیار مهم است. هنگام خرید پالتو دقت داشته باشید که پالتو سایز شما باشد، تنگ یا گشاد نباشد. پالتو چرم می توانید با لگ چرم و نیم بوت بند دار ست کنید. پالتو چرم می توانید با بلوز بافت یقه اسکی و بوت بلند چرم ترکیب کنید.

پالتو چرم با پیراهن بلند و بوت مشکی بند دار ست جذابی می شود. پالتو می توان با لگ چرم و کتونی لژدار رنگ سفید ترکیب نمود. دستکش چرمی و گردنبند کوتاه چرمی استایل شما را تکمیل می کند.

لگ تو کرکی مشکی

سارافون جزو لباس های است که می توانید در منزل و بیرون از منزل بپوشید. سارافون جنس جین با شلوار جین و کتان ست نمی شود. لگ های براق در رنگ های مشکی، قهوه ای و سفید با سارافون جین ترکیب می شوند. سارافون جین می توان با رنگ های سفید، سیاه، خاکستری و بژ ست نمود.

روسری های نخی، ابریشم کج راه، ابریشم توییل و روسری ضخیم با سارافون جین ست می شوند. در روزهای سرد سال که سارافون جین ضخیم می پوشید می توانید با شال بافت گرم ست کنید. روسری های حریر و ساتن با سارافون جین ترکیب زیبایی نمی شوند.

لگ تو کرکی شکلاتی

مانتو جلو بسته که طرح کاشی کاری با رنگ های سفید و مشکی روی آن وجود دارد در عین راحتی زیبا هستند و با انواع لگ براق ست می شوند. مانتو کتی جزو مدل های ترند است که با انواع لگ ست می شود.

مانتو رنگ کرم مدل جلو بسته که روی آن با سنگ کار شده است، درخشش و جلوه زیبایی دارد. مانتوی که روی آن طرح سنتی بلوچی کار شده است می توان با لگ بوت کات ست نمود. مانتوی که جلوی آن کوتاه و پشت آن بلند است و قسمت آستین ها گلدوزی شده است با لگ جلو چاکدار ست می شود.

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد سفارش ، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • توضیحات
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
  • ویژگی ها
  • افزودن به سبد خرید
بیرون کلیک کنید
مقایسه
0
0