برای ثبت سفارش فیلترشکن خود را خاموش کنید.
لگ زنانه

لگ براق با چی ست میشه

لگ براق با چی ست میشه

خانم ها در هنگام خرید لگ زنانه سوالات فراوانی دارند که می توان به موارد زیر اشاره نمود: لگ زنانه چیست؟ لگ زنانه باکیفیت چه ویژگی های دارد؟ با چه مدل مانتویی ست می شود؟ چگونه بهترین استایل با لگ زنانه ایجاد کنیم؟ لگ براق با چی ست میشه؟ لگ یک مدل شلوار جذب و بسیار تنگ است که تمام برجستگی های پای شما را نشان می دهد. لگ جزو شلوارهای است که با همه مدل تیشرت یا تونیک ست می شود. با وجود لگ های رنگی دیگر لازم نیست خود را با یک سری لگ های رنگ تیره محدود کنید.

انواع لگ های براق

لگ زنانه مدل های مختلفی دارد که می توان به موارد زیر اشاره نمود: لگ براق، لگ جین، لگ چرم، لگ راسته، لگ مجلسی، لگ توری، لگ ورزشی، لگ آنتی سلولیت، لگ کبریتی و ….

لگ براق

در این مقاله می خواهیم در مورد لگ براق و چگونگی ایجاد استایل های زیبا با لگ براق صحبت کنیم. خوشحال میشم مقاله را تا پایان مطالعه کنید و نظر خودتان را اعلام بفرمایید.

لگ شاین چیست

لگ شاین چیست

جنس پارچه لگ شاین چیست؟ جنس لگ شاین میکروفایبر است. پارچه میکروفایبر کشی است، نرم و لطیف می باشد و عرق را به خوبی جذب می کند. لگ های براق جزو ترندهای پوشاک زنانه محسوب می شوند و میان خانم های جوان طرفداران زیادی دارد. ایجاد استایل مناسب با لگ براق بسیار مهم است و شما را خوش تیپ تر نشان می دهد.

با لگ براق چی بپوشیم

با لگ براق چی بپوشیم

لگ براق با چه مدل لباسی ست میشه؟ کدوم رنگ ها با هم هماهنگ هستند؟ کدوم رنگ با رنگ پوست و اندام من مناسب هست؟ همه این ها جزو سوالات خانم ها در هنگام خرید لگ زنانه می باشد.

لگ براق قرمز

افرادی که ساده پسند هستند، لگ های رنگ تیره مانند مشکی انتخاب می کنند و افرادی که دنبال جلب توجه هستند رنگ های روشن مانند قرمز را انتخاب می کنند. لگ براق رنگ قرمز با تیشرت ساده سفید یا تاپ مشکی رنگ ست زیبایی می شود.

لگ براق مشکی

لگ براق رنگ مشکی با کت ساده و کفش پاشنه بلند ست مجلسی زیبایی می شود. برای تکمیل شدن استایل خود می توانید از اکسسوری های چوبی استفاده کنید. روسری نزدیک ترین اکسسوری به صورت شما می باشد و رنگ آن روی پوست و استایل شما تاثیرگذار می باشد. اگر رنگ پوست شما سبزه است، روسری به رنگ های روشن برایتان مناسب است اما اگر رنگ پوست شما سفید یا بور است، روسری به رنگ های تیره شما را جذاب تر نشان می دهد.

لگ شاین رنگ بندی

شومیزهای توری با لگ براق زیبا نمی شود و بهتر است شومیز توری با دامن توری ست کنید. بهتر است با لگ های براق لباس های ساده بپوشید تا براقیت لگ های شما بیشتر جلوه کند.

استایل با لگ براق هیوا

استایل با لگ براق

ایجاد استایل های رسمی، اسپرت و مجلسی با لگ براق مارک هیوا نیازمند دانستن علم مدلینگ می باشد. اینکه در هر موقعیت لباس درست انتخاب کنید هم می توانید معایب هیکل خود را پوشش دهید و زیباتر جلوه کنید.

لگ براق لیمویی

لگ های شاین با رنگ های جیغ مانند قرمز، لیمویی، فسفری، زرد و … برای ورزش کردن مناسب است و می توانید با تیشرت یا تاپ یا نیمتنه ست کنید. اگر روزانه ورزش پیاده روی انجام می دهید می توانید لگ براق با مانتو ورزشی یا شومیز نخی کوتاه ست کنید و یک استایل ورزشی ایجاد کنید.

لگ براق آبی کاربنی

ممکن است به یک دورهمی دوستانه دعوت شده باشید و نمی دانید چه استایلی داشته باشید. لگ براق رنگی، کراپ رنگ سفید و صندل بند دار مجموع این سه مدل برای شما یک استایل جذاب دخترانه ایجاد می کند.

لگ شاین مشکی

برای قرار رسمی می توانید لگ براق رنگ مشکی به همراه مانتو فرم رنگ سرمه ای و کفش اداری رنگ مشکی ترکیب کنید. داشتن یک استایل درست علاوه بر اینکه اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد، قدرت فن بیان و مذاکره شما را بالا میبرد.

شلوار لگ با مانتو

لگ مشکی با چه رنگ هایی هماهنگ میشه

لگ براق به عنوان شلوار بیرونی کاربرد دارد و نمی دانید ست های لگ با مانتو به چه شکل هایی است؟ اگر می خواهید در فصل تابستان لگ براق بپوشید بهتر است مانتو یا شومیز جنس های نخی یا ابروبادی که رنگ های شادی نیز دارند انتخاب کنید و استایل های شیک تابستانه داشته باشید.

لگ براق سفید

یکی از پیشنهادات ما به شما، ست لگ براق رنگ سفید با مانتو رنگ آبی روشن و شال رنگ صورتی می باشد. با ترکیب این سه مدل شما یک ست بهاره یا تابستانه خواهید داشت.

لگ براق آبی روشن

اگر استایل جیغ را دوست دارید می توانید لگ براق رنگ آبی روشن به همراه مانتو رنگ نارنجی و روسری رنگ قرمز ترکیب کنید.

لگ براق زرد

لگ براق رنگ زرد، مانتو رنگ بنفش و شال رنگ یاسی مناسب خانم های است که عاشق استایل های پاستیلی هستند.

لگ براق نقره ای

اگر می خواهید در یک مهمانی بدرخشید و جلوه کنید، لگ های براق رنگ های نقره ای و طلایی بهترین گزینه برای شما می باشد. رنگ های قرمز و صورتی در کنار رنگ نقره ای ست شما را زیباتر می کند.

لگ براق زرشکی

برای یک روز گرم تابستانه می خواهید یک استایل هیجان انگیز داشته باشید می توانید لگ براق رنگ زرشکی به همراه مانتو کتی رنگ سبز و روسری رنگ کرم با هم ترکیب کنید.

لگ براق آبی چیک

لگ براق آبی فیروزه ای

لگ براق بژ

لگ با مانتو مجلسی

لگ با مانتو مجلسی

مانتو مجلسی، مانتویی است که روی آن هنرهای گلدوزی، گیپوردوزی و مرواریددوزی انجام شده باشد. مانتو مجلسی در مهمانی ، عروسی و مراسمات عقد استفاده می شود. مانتو مجلسی مدلهای مختلفی دارد که می توان به موارد ژاکارد، یاخما، گیپور، ساتن و دانتل اشاره نمود. برای چگونگی ست کردن انواع مانتو مجلسی با لگ براق بهتر است اول مانتوهای مجلسی را بشناسیم.

لگ براق با مانتو ژاکارد

از جمله ویژگی های مانتو ژاکارد می توان به درخشندگی، کیفیت بالا، تنوع بالا، سبکی و لطافت اشاره نمود. با پارچه ژاکارد معمولا مانتوهای کتی دوخت می شوند. لگ های براق با مانتوهای مجلسی ست های زیبایی می شوند.

لگ براق با مانتو یاخما

پارچه یاخما بسیار سبک، نازک و لطیف است. معمولا هنگام دوخت مانتو با پارچه یاخما آستری نیز دوخت می شود. اگر در فصل تابستان به مهمانی دعوت شده اید، مانتو مجلسی یاخما یک گزینه عالی برای شماست.

لگ براق با مانتو ساتن

پارچه ساتن که درخشندگی کمی دارد، سبک و ساده است بهترین گزینه برای دوخت مانتو مجلسی می باشد. برای جذاب تر کردن مانتو ساتن می توانید انواع سنگ یا مروارید روی آن کار کنید.

لگ براق با مانتو دانتل

مانتو مجلسی که پارچه آن دانتل کار شده باشد، نگاه هر کسی را به خود جلب می کند. سنگ های زیبایی روی این مانتو کار می شود که موجب جذاب تر شدن آن می شود.

لگ براق با مانتو گیپور

مانتو گیپور طرح بسیار زیبایی دارد ولی متاسفانه ایستایی ضعیفی دارد و بهتر است با آسترهای ضخیم ایستایی آن را افزایش دهید. اضافه کردن انواع سنگ و مروارید روی مانتو گیپوری موجب افزایش جذابیت آن شوید.

ست لگ براق با مانتو

لگ براق با مانتو

ست کردن لگ براق با مانتو چند سالی ترند شده است و مورد استقبال خانم های جوان نیز قرار گرفته شده است. شلوارهای جین و کتان به علت داشتن زیپ و دکمه راحت نیستند ولی لگ های براق فاقد دکمه و زیپ می باشند و بسیار راحت و کشی می باشند. لگ های براق علاوه بر راحتی تنخور بسیار زیبایی در بدن دارند و به علت همه این ویژگی های مثبتی که لگ های براق دارا می باشند توانسته اند مشتریان زیادی پیدا کنند.

لگ براق دودی

لگ براق قهوه ای تیره
لگ براق قهوه ای سوخته

لگ براق طوسی روشن

ورزش کردن لباس مخصوص به خودش را دارا می باشد. لگ ورزشی باید سبک و خنک باشد، بهتر است لگ ورزشی چسبان باشد ولی خیلی تنگ هم نباشد که موقع ورزش کردن شما را اذیت کند. تیشرت راحت و سبک، کتونی سبک و کمی لژدار و جوراب مناسب، همه اینها برای ورزش کردن باید باشند. گرمکن، کلاه، هدبند و بادگیر تیپ ورزشی شما را تکمیل می کند.

جنس نخی سبک و خنک است، از عرق سوز شدن جلوگیری می کند، با بدن سازگار است ولی متاسفانه دیر خشک می شود و شما بعد از تعریق در بدن خود احساس سنگینی می کنید.

لگ براق سبز زیتونی
لگ مشکی قزن دار

در این مقاله جواب های مختلفی برای این سوال که لگ براق با چی ست میشه داده شده است. امیدوارم که مفید و کاربردی برایتان باشد. خوشحال میشم نظرات خود را برایم بنویسید.

1 نظر

  1. 8 استایل شیک با لگ
    مهر 23, 1402 در 6:24 ق.ظ

    […] مشکی جزو رنگ های محبوب رنگ های محبوب است و می توانید استایل های جذابی با لگ رنگ مشکی ایجاد […]

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد سفارش ، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • توضیحات
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
  • ویژگی ها
  • افزودن به سبد خرید
بیرون کلیک کنید
مقایسه
0
0